Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Lach je f*cking rot di dec 06, 2011 9:20 am
Hier kan je alles plaatsen wat ook maar grappig is, tekstjes, filmpjes, plaatjes, álles! Alles waarvan je vind dat anderen daarvan ook moeten meegenieten!
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Lach je f*cking rot zo dec 11, 2011 7:51 am
Help Dora zoeken naar de kleurenlul!
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Lach je f*cking rot wo dec 14, 2011 4:51 am
Die kop van Zayn! xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Lach je f*cking rot do dec 15, 2011 12:32 am
OOOOOOOO, dat komt na N, in het alfabet. Echt? ;D
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Lach je f*cking rot za dec 17, 2011 3:24 am
Klik!l Wil je eens wat popsterretjes zien? Zeker klikken...
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Lach je f*cking rot do dec 22, 2011 7:38 pm