Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Noor is jarig, HOERAAA wo dec 07, 2011 9:34 pm
Yeah meen, de eerste jarige, en ik ben het NIET vergeten *YAY*
Dus!
Wie is aan de beurt.. Wie is aan de beurt om te blazen vandaag Dat is onze Noor, die doet dat zo graag Fuut fuut, fuut fuut de kaarsjes zij nu uut fuut fuut!
Er is er één Jarig, hoera hoera Dat kun je wel zien, dat is hij/zij Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja en daarom zingen wij blij Hij/zij leve lang, hoera hoera Hij/zij leve lang, hoera hoera Hij/zij leve lang, hoera hoera
Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd o wat zijn we blij Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd er is er een jarig en dat ben jij er is al weer een jaar voorbij en voor de jarige zingen wij Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd hiep hiep hoera
Character sheet Naam: Kymberley Ross Harrison Partner: Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything. Reden van plaatsing: Poging tot moord op dierbare, stemmen in der hoofd, bang voor het donker.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 1:51 am
Alweer gefeliciteerd noor. c: Stiekem hoop ik dat je niet weet wie ik ben. Maar een fijne verjaardag enneh niet 'savonds half bezopen thuis komen. 8D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 3:58 am
GEFELICITEERD!!!
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 4:27 am
Proficiat!
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 4:34 am
Gefeliciteeeeerd =D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 5:34 am
Jeeeh gefeliciteeerd! Maak er een leuke dag van!
Ik wil niet onaardig overkomen maarr.. wie is Noor eigenlijk?
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 5:46 am
Hayden schreef:
Jeeeh gefeliciteeerd! Maak er een leuke dag van!
Ik wil niet onaardig overkomen maarr.. wie is Noor eigenlijk?
Stond er toch bij Ö ?
Of ben ik da vergeten? #fail
Noor = Awesome Mikhail
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 6:33 am
Dank jullie mensjes «3 Waardeer het heel erg c:
EnjegeheugenwordtsteedsbeterEnya n_n
En nu moet ik weer weg, om dingen voor school te doen ;o
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 6:41 am
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 7:44 am
WIEEJ
GEFELICIFLAPPERD~ ^-^
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 11:54 am
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Noor is jarig, HOERAAA do dec 08, 2011 6:42 pm