Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic ma feb 27, 2012 6:30 am
Eerste dag school, en ik trek het nu al niet meer ._. Ik doe m'n best om zo vaak mogelijk te posten, maar ik zal de komende week redelijk inactief zijn.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic di feb 28, 2012 7:24 am
School is net pas weer begonnen, maar heb nu al weer nauwelijks tijd. Dus de komende tijd ga ik weer wat inactiever worden, sorry daarvoor...
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za maa 03, 2012 6:36 am
Sorry iedereen die op mijn posten wacht... maar het loopt echt niet gesmeerd. Ik heb het gevoel alsof ik mijn vriendje te erg wantrouw en onze relatie op de klippen loopt, ik zit opgescheept met examens en daarbij snappen mijn ouders me voor geen bal. Ik ben afgewezen om te gaan sporten en dat stoort me heel erg... Dankzij deze factoren kan ik Louis, Niaex en Fanta niet voldoende onderhouden, tenzij ik een dag of een tijd afspreek waarop ik wel post met ze.. Sorry voor de ophoud.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za maa 03, 2012 7:12 am
Ook hier, school is weer begonnen helaas.. ik zit echt in n periode waarin ik me 120% moet inzetten om goede cijfers te halen en school toch echt even voorgaat op de rest.. sorry hiervoor.
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic do maa 08, 2012 9:28 pm
Okay, bij sommige topics heb ik nóg niet terug gereageerd. De reden is dat ik nog steeds niet op mijn laptop kan. Eerst een nieuwe accu erin, lag het niet aan, toen een nieuwe adapter, lag het ook niet aan XD Dus vandaag komt er weer een nieuw onderdeel, en maar duimen dat dit het is. ;-; Dan zal ik sowieso actiever worden.
~Greghoofd
April
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 25-02-12
Character sheet Naam: April Cameron Partner: I want someone who loves me for who I am. Reden van plaatsing: Paranoia, Depressie, Automulatie.
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic vr maa 09, 2012 8:29 am
Oké ik wil even melden dat ik nog al moe ben om de een of andere reden en dit is al twee dagen zo dus ik denk de dat het wel langer duurt. Maar ik post hier door dus niet veel. En dit geld voor Dahlia, Stefan, Nathan(Die nog niet af isxD) en April.
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo maa 11, 2012 3:55 am
Ik moet heel hard aan me engels gaan werken en stage opdrachten. Dus een lage tijd zit posten er niet in. Weet niet hoe lang het gaat duren.
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za maa 17, 2012 4:38 am
Heb het de laatste tijd nogal druk met school enzo, moet van alles voorbereiden voor de uitwisselingen en volgende week is dat dus dan ben ik er sowieso niet...
Sorry.. geld dus ook voor Jack, Lynn en Yuna
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo jan 13, 2013 7:25 am
Het wordt tijd dat ik me even officieel afwezig ga melden... (a) De komende drie weken, zal ik nauwelijks posten vanwege mijn tentamen week en de stapels PO's die ik daarvoor nog in moet leveren. Ik kom nog wel eens online gewoon om te kijken hoe het hier gaat en als ik tijd heb te posten, dus als je me iets wil vertellen kun je me altijd pb'en
Anx
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Anx Square Partner: Don't have. Reden van plaatsing: Eetstoornis, anorexiaverschijnselen
Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo jan 13, 2013 8:08 am
Ik heb het de laatste tijd druk omdat ik twee examens moet gaan afleggen binnenkort en hier allemaal herhalingstoetsen over krijg, sorry als ik dus wat later post.