Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Ideetje vr dec 09, 2011 6:52 am
Ik had een ideetje, misschien, kunnen we, een keertje, ook om de activiteit te belonen, een feest organiseren. Zo een geheim feest, waar iedereen mag komen, en de begeleiders enzow mogen het dan natuurlijk niet weten, leek me wel leuk namelijk.
Laatst aangepast door Melanie op vr dec 09, 2011 7:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 7:06 am
Ik vind het wel een lollig idee :3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 7:35 am
Ik zal er over nadenken, en in welk gebied had je dat dan in gedachten, en hoe willen ze dan onopvallend blijven met de harde muziek?
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 7:49 am
Bij het preeil ofzow, en daar heb ej eigenlijknwel een punt
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 8:11 am
misschien kan je het inde kelder doen ofzo, vanwege de harde muziek...
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 9:23 am
Kerkers ís een idee, maar in de slaapkamers lijkt me dan logischer. Risicovoller, maar wel realistischer~ Maar eventjes; Hoe komen mentaal niet helemaal 100 procent mensen op het idee een feest te geven? *ziet een bloedbad voor zich*
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Ideetje vr dec 09, 2011 9:46 am
Kerkers betwijfel ik nog, denk het niet. En Percy had het trouwens over in de Kelder, geen Kerker! xD
En hoe ze op dat feest komen? Geen idee.. één bloeddruppeltje doordat iemand zich aan een rozensteel prikt en Gwyn, wie weet wie nog meer, heeft de neiging om de tent uit te moorden! XD
Hayden Admin