Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Hey :D vr dec 09, 2011 9:42 am
Ahm, haha, ik ben dus nieuw Ik heet Chloé ben 14 jaar en een Belg.$ Ik hou van verhalen typen, tekenen (op de computer dan) enz. Buiten deze site zit ik ook op quizlet.nl
Voor de rest ben ik niet erg interessant, i guess? xd
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hey :D vr dec 09, 2011 9:48 am
Hee Chloé! Welkom op Disturbia, en iedereen is hier interessant! Verder bijt ik niet, tenminste.. niet dat ik weet? , en mooi dat je van verhalen typen houd! Is dit je eerste RPG, of heb je al op meerdere gezeten, zoja welke?
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Hey :D vr dec 09, 2011 10:05 am
Welkom!!
Babette
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Hey :D vr dec 09, 2011 10:13 am
Hayden schreef:
Hee Chloé! Welkom op Disturbia, en iedereen is hier interessant! Verder bijt ik niet, tenminste.. niet dat ik weet? , en mooi dat je van verhalen typen houd! Is dit je eerste RPG, of heb je al op meerdere gezeten, zoja welke?
Het is de eerste keer dat ik op deze manier rpg. Ik heb er al een stuk of miljoenen gedaan over romantiek, op een andere site
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hey :D vr dec 09, 2011 10:14 am
Oh dat klinkt interessant! Zijn dat toevallig bekende RPG sites, of volledig onbekend, of gewoon niet zo vaak voorkomend? Tenminste, ik ken geen romantiek RPG's, dus vandaar dat ik het vraag! (:
Babette
Onderwerp: Re: Hey :D vr dec 09, 2011 10:19 am
Het was op een pixel-site, maar er was een speciale groep waarin je rollenspellen kon spelen. Van actie tot horror tot romantiek. En op Quizlet natuurlijk :3
De site heet: goSupermodel.nl (de naam klinkt erger dan de site is xd)