Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Profielplaatje raten za dec 10, 2011 4:31 am
Dit is precies hetzelfde als avatar en onderschrift raten, maar deze keer met een profielpic, die dus op het profiel van het persoon staat! :3
Ana
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 10-12-11
Character sheet Naam: Ana Avril Steward. Partner: Reden van plaatsing: stemmen in haar hoofd en denkt dat ze geesten ziet.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten za dec 10, 2011 4:50 am
Een 10.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten za dec 10, 2011 5:44 am
7,5 ~!
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten za dec 10, 2011 7:36 am
ook n 7,5
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten ma dec 12, 2011 3:26 am
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten do dec 22, 2011 12:06 am
een 8~
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten ma jan 09, 2012 4:30 am
Hij is enorm groot en hij mist een randje en naam, maar verder geef ik je een 6,8. (:
Taylor
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 07-01-12
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten ma jan 09, 2012 4:34 am
9,8 ze is echt geweldig
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten ma jan 09, 2012 5:23 am
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten zo feb 19, 2012 6:55 am
Eeen 9. vetgaafx
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten di feb 21, 2012 3:01 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten di feb 21, 2012 3:41 am
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten di feb 21, 2012 5:32 am
9 heel erg mooi!
Celia
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten do feb 23, 2012 2:30 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten do feb 23, 2012 10:01 am
10, die is echt vet O.o xD
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten zo feb 26, 2012 9:32 am
8.
Gwyn
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten ma feb 27, 2012 4:00 am
7
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten do jan 03, 2013 7:27 am
6,5 hij zo anders dan je anderen plaatjes
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten do jan 03, 2013 8:20 am
leuk 8
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten za jan 05, 2013 11:21 am
6,5 het is een plaatje zo van internet gehaald
Mint
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 11-01-13
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten vr jan 11, 2013 7:03 am
7 Don't dislike it, but don't adore it either
Arnoud
Onderwerp: Re: Profielplaatje raten wo jan 16, 2013 7:16 am