Character sheet Naam: Emie Thornrose Partner: Niemand Reden van plaatsing: Zware Depressie, Denk dat ze kan comuniceren met geesten, Obsessie met muziek.
Onderwerp: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 8:08 am
Hoooii,,
@Gwyn ja maar dat is wel een oude foto, ik zie er nu veeeeel anders uit
@Zayn uhhmm zo heel donker rood, bordeaux
Laatst aangepast door Emie op za dec 10, 2011 9:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 8:23 am
hallo en welkom!
oeeh leuk ik zelf zing ook en probeer een poging tot piano spelen >.<
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 8:24 am
Welkom Emie !
Heb je iets van een filmpje waar je zingt/speelt ? Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:08 am
Hee Emie! Welkom op Disturbia!
Heb je ook nog huisdieren, of iets? :3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:12 am
Welke sokken draag je op dit moment?
Babette
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:27 am
EMILINEEEEEEE <3
OMG, omg, ik zie dit veel te laat, gvd ;o
Bijna kerst/nieuwjaar/mijn verjaardag, je verjaardagkaartje is bijna af en ik ga Panic at the disco gebruiken hé? haha (:
ilysfm ;o Voor altijd whi
Babette
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:27 am
Oeeh en welkom hé
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:28 am
Gelieve niet te dubbelposten, pas dan gewoon je vorige post aan. Het knopje 'Edit' is daar voor te gebruiken!
Emie
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 10-12-11
Character sheet Naam: Emie Thornrose Partner: Niemand Reden van plaatsing: Zware Depressie, Denk dat ze kan comuniceren met geesten, Obsessie met muziek.
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:30 am
Fanta schreef:
Welke sokken draag je op dit moment?
Ik draag 1 sok binnestebuiten nu :p
Emie
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:32 am
Gwyn schreef:
Welkom Emie !
Heb je iets van een filmpje waar je zingt/speelt ? Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar!
Ja hoor, kheb een youtube kanaal : https://www.youtube.com/user/Emieeeeeeeeeeeeeee?feature=mhee Momenteel wel nog niet zo een heel goede covers maar dat komt door mijn camera, ik ga een microfoon kopen :p
Hayden schreef:
Gelieve niet te dubbelposten, pas dan gewoon je vorige post aan. Het knopje 'Edit' is daar voor te gebruiken!
wat is dubbelposten?
Percy schreef:
hallo en welkom!
oeeh leuk ik zelf zing ook en probeer een poging tot piano spelen >.<
cool haha :p
Babette
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:34 am
Hayden schreef:
Ow, haha, sorry :p
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:34 am
Dubbelposten is meerdere posts achter elkaar zetten, zoals je nu dus doet, 3x combo. Dus opnieuw: gelieve niet te doen!
Emie
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 10:35 am
Hayden schreef:
Hee Emie! Welkom op Disturbia!
Heb je ook nog huisdieren, of iets? :3
Een konijn :p
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 8:56 pm
Oeh, het meisje op je avatar he, ben jij dat?
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Hoooii ik ben Emie :D za dec 10, 2011 8:57 pm