Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:37 am
Ik ben verliefd op Percy's onderschrift <3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:40 am
@Percy: Me too Het is verslavend ;D
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
AAAHH LIV TYLER TUMBLR *gaat fanatiek plaatjes opslaan*
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Omg, Dahlia, she's good ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:41 am
@Gwyn, wat dacht je van bij Hayden in de slaapvertrekken?
Hard Candy is coelish! Perfect psychisch! <3 I like herrrrrrrrrrr!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:42 am
Hayden schreef:
@Gwyn, wat dacht je van bij Hayden in de slaapvertrekken?
Hard Candy is coelish! Perfect psychisch! <3 I like herrrrrrrrrrr!
Ja maar ik kan dat niet, als je me nou eens wat ideetjes gaf
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:43 am
Ik zou zeggen: volg de Goose op! >3
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:46 am
Ik had Sucker Punch eens gekeken, en mijn ma maar klagen, en mijn broer van,
Character sheet Naam: Symphony Philips Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell. Reden van plaatsing: Manische Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:50 am
OMG. Ik weet echt niet wat voor stoornis of whatever ik moet nemen haha. Iemand die een idee heeft? (:
Gwyn
Character sheet Naam: Symphony Philips Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell. Reden van plaatsing: Manische Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:54 am
Aardappel mishandelaar.
Hmm, ik weet t echt niet.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 10:56 am
Topicje geopend bij de Algemene Ruimte, als mensen willen mogen ze er posten hoowr.
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 11:10 am
Oma kwam erbij, dus kon ik 'm onmogelijk kijken xD
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 11:14 am
En toen had ik plots een onderschrift o.0 Didi heb jij toevallig ingebroken op mijn ac? (aa)
Ik ben echt een vage film aan het kijken met mijn broer... Vandaar dat ik weer op me laptop zit, zo interessant is het namelijk niet xD
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 11:26 am
@Dante: Volgens mij had je die 's morgens ook al? ;D
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 11:28 am
Volgens mij niet, niet toen ik online was in elk geval dan is ie er later bij gekomen....