Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D zo feb 19, 2012 9:14 am
PO! -> Tekenen. Ik hou ervan om dingen te tekenen en vooral als je het op school kan doen. Natuurlijk is hjet wel kut dat je verplicht word om dingen af te werken en dat is dus wat minder .. Maar goed, ik vind het leuk
Welk dier spreekt je het meeste aan? ;3
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D zo feb 19, 2012 9:20 am
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D ma feb 20, 2012 5:26 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D ma feb 20, 2012 5:54 am
Blackberry curve, die ik nog eens ga vermoorden xD
Wat is het lekkerste eten dat er bestaat??
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D ma feb 20, 2012 11:50 am
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Meder-RPG'ers leren kennen ='D ma feb 20, 2012 1:03 pm