Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr dec 16, 2011 12:09 pm
Code:
[b]Hoe laat is het?[/b] [b]Ben je moe?[/b] [b]Wat ben je aan het doen?[/b] [b]Heb je honger?[/b] [b]Mag je op de pc?[/b] [b]Zijn je ouders nog wakker?[/b] [b]Wanneer ga je slapen?[/b] [b]Waar heb je op dit moment echt de schijt aan?[/b]
Als iemand betere vragen weet, mag die het me melden Mijn lijstje:
Hoe laat is het? 0:09 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? Quizlets aan't zoeken. Heb je honger? Nog niet ^-^ Mag je op de pc? Ja (Allez, dat denk ik toch) Zijn je ouders nog wakker? Ja Wanneer ga je slapen? 3 uur denk ik ;D Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Aan niks
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr dec 16, 2011 12:10 pm
Hoe laat is het? 0:09 Ben je moe? Nein Wat ben je aan het doen? DISTURBIA'EN EN HOPEN DAT MIEZEL T ONDERSCHRIFT MOOI VIND Heb je honger? ein bischen... mn maag knort nu je t vraagt =( Mag je op de pc? Jesh Zijn je ouders nog wakker? ik hoor gelach en iets over wijn.. ja dus :'] Wanneer ga je slapen? niet Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? NOTHING
*hyper hyper*
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr dec 16, 2011 1:00 pm
Hoe laat is het? 1:00 Ben je moe? Ja xD Wat ben je aan het doen? Simpel RPG'n Heb je honger? Nein! Mag je op de pc? Of course! xd Zijn je ouders nog wakker? Niet dat ik weet, m'n pa sowieso niet.. xd Wanneer ga je slapen? Zo meteen! Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? De kou!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za dec 17, 2011 1:02 pm
Hoe laat is het? 0:57 Ben je moe? Yeah (aa) Wat ben je aan het doen? RPG'en, msn'en, me bedenken of ik zal gaan slapen of niet... Heb je honger? Nope, alleen dorst xD Mag je op de pc? No... Zijn je ouders nog wakker? Volgens mij wel, ik hoor namelijk nog iemand lopen beneden... Wanneer ga je slapen? Zo, snel, nu, misschien Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? School, Nederlands lezen
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za dec 17, 2011 1:05 pm
Hoe laat is het? 1:05 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? Lezen Heb je honger? None ;D Mag je op de pc? Ja Zijn je ouders nog wakker? Volgens mij wel. Ik hoor het bed kraken... Laat maar zitten voor de rest xD Wanneer ga je slapen? 4 uur of drie uur ;D Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Aan niks ;D
Fanta
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo dec 18, 2011 2:20 pm
Hoe laat is het? 2:20 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? Lezen Heb je honger? Nee Mag je op de pc? Nee Zijn je ouders nog wakker? Nee Wanneer ga je slapen? 4:30 Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Niks
(Sorry voor dubbelpost. Er zit wel 24 uur tussen ;D)
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za dec 24, 2011 12:17 pm
Hoe laat is het? 0:15 Ben je moe? Eigenlijk wel een beetje (A) Wat ben je aan het doen? Twitter, youtube, Rpg'en Heb je honger? Nope Mag je op de pc? Jah Zijn je ouders nog wakker? Jups Wanneer ga je slapen? Laaaatt.. Ergens rond 2 uur wss (A) Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Het is Kerst!!! Dan kun je nergens schijt aan hebben!!!
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo dec 25, 2011 12:30 pm
Hoe laat is het? 00:29 Ben je moe? een beetje c: Wat ben je aan het doen? Rotzooien op mijn Ipod Heb je honger? jhaaa Mag je op de pc? nee die ligt beneden -.-" Zijn je ouders nog wakker? ik denk het wel... Wanneer ga je slapen? ik weet het niet xD Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? dat ik niet in mijn eigen kamer kan slapen omdat die gevervd gaat worden
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo dec 25, 2011 12:31 pm
Hoe laat is het? 0:31 Ben je moe? Soort van. Wat ben je aan het doen? Photoshop, RPG'n. Heb je honger? Nein. Mag je op de pc? Jhoa. Zijn je ouders nog wakker? Don't think so. (a) Wanneer ga je slapen? I have no freakin' idea. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Een kutrandje bij Photoshop.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo dec 25, 2011 12:36 pm
Hoe laat is het? 0:35 Ben je moe? niet echt Wat ben je aan het doen? RPG'en, aan NLH aan het werken, facebook, mn parfum om de 2 seconden aan het ruiken Heb je honger? JA! Mag je op de pc? uh... ja Zijn je ouders nog wakker? jep Wanneer ga je slapen? NIET... just kidding, weet ik niet. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? HTML-pages en een portal.
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 06, 2012 12:02 pm
Hoe laat is het? 0:02 Ben je moe? Nine! Misschien een beetje.. Nee! Wat ben je aan het doen? Lezen en dit invullen ;D Heb je honger? Ja... Ik wil eten ;( Maar mijn drie Maltesers zakjes zijn op ;( Mag je op de pc? Denk 't... ;D Zijn je ouders nog wakker? Ouders? Puh, ik ben wel bij me stiefopa en stiefoma eh! ;D Wanneer ga je slapen? 3:30 en na die tijd lekker rocken op me iPod, dus... Vijf uur! ;D Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Aan de muur. Oh nee, die is schoon.. Nee, dan heb ik nergens schijt aan ;D Niet letterlijk toch ;D
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 06, 2012 12:04 pm
Hoe laat is het? 0.00 maar hierna vast wel later Ben je moe? Ja ._. Wat ben je aan het doen? ehm, menjes stalken<3, posten, en in slaap vallen Heb je honger? Ja ._. M&Ms<3 Mag je op de pc? Nee :O Zijn je ouders nog wakker? Perhaps Wanneer ga je slapen? Zo meteen Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Dat iedereen wil slapen, STAY AWAKE
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 06, 2012 12:09 pm
Hoe laat is het? 0:08 Ben je moe? Nou, niet echt maar wel spierpijn o.O Wat ben je aan het doen? Computeren en posten maar ik heb eigenlijk geen inspi dus ga ondertussen andere dingen doen. xD Heb je honger? Nehh Mag je op de pc? NEE o.O Zijn je ouders nog wakker? Nope Wanneer ga je slapen? Weet ik niet, denk als de post af is Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? NLT, Biologie en Engels huiswerk -.-
Brianne
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 06, 2012 12:13 pm
Hoe laat is het? 0:11 Ben je moe? NEUH Wat ben je aan het doen? Facebooken met mn vriendlief en met de vriend van mn zus die mn werkende zus mist en volgens mij dronken of tenminste aangeschoten is Heb je honger? nope, I have cookies and a cup of tea =) Mag je op de pc? Jep Zijn je ouders nog wakker? Jep, mn moeder is nu nog op werk :'] Wanneer ga je slapen? Niet Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Een avond thuisblijven is een ware hel als je alleen bent
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 07, 2012 12:33 pm
Hoe laat is het? 00.32 Ben je moe? Nope Wat ben je aan het doen? Post maken<3 Heb je honger? Ehm, Always<3 Mag je op de pc? Tuurlijk niet! Ik ben hier stiekem O.o Zijn je ouders nog wakker? gaan ze slapen Wanneer ga je slapen? niet Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? OS, school, etc -.-
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 07, 2012 12:35 pm
Hoe laat is het? 0:34 Ben je moe? Mwah, valt wel mee. Wat ben je aan het doen? RPG'n en Jessie J luisteren. Heb je honger? Nein. Mag je op de pc? Jhoa. Zijn je ouders nog wakker? No idea.. liggen wel in bed. xD Wanneer ga je slapen? Zodra ik overal gepost heb.. xD like never.. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Huiswerk en dat de vakantie te snel om is gegaan! :c
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 07, 2012 12:48 pm
Hoe laat is het? 0.46 Ben je moe? eigenlijk niet maar heb wel zin om te slapen xD Wat ben je aan het doen? RPGen... Heb je honger? beetje wel ja xD Mag je op de pc? denk t niet xD Zijn je ouders nog wakker? k hoor dat mn pa nú naar bed gaat, xD Wanneer ga je slapen? over half uurtje denk ik Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? nou niet aan mn kont... nee sorry flauw... uuuhh... dat ik geen goeie post kon bedenken voor n topic in t prieeltje... :S
Lynn
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 12-01-12
Character sheet Naam: Lynn Partner: Surprisingly, yes i have a partner. Reden van plaatsing: Schizoaffectieve Stoornis
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 13, 2012 12:05 pm
Hoe laat is het? 0:03 Ben je moe? Nee eigenlijk niet, hyper o.O Wat ben je aan het doen? chatten in de chat xD facebooken en half tvoh kijken terwijl ik dat niet eens leuk vind xD Heb je honger? Nee, net dorito's naar binnen gewerkt Mag je op de pc? Ja hoor Zijn je ouders nog wakker? Jep, die zitten naast me xD Wanneer ga je slapen? Als ik zin heb, maar ik moet nog wel stiekem met mijn laptop naar boven verhuizen Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? huiswerk, want het is weekend
Nina
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 13, 2012 12:07 pm
Hoe laat is het? 00.02 xD Ben je moe? NEE 8D Wat ben je aan het doen? Posten, bellen op skype xD, schuldigvoelen en posten xD Heb je honger? uhuw :C Mag je op de pc? NEE xD Zijn je ouders nog wakker? Nope Wanneer ga je slapen? NEVA Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Jou n_n
Nee, niet jou hur ;D <3
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 21, 2012 12:08 pm
Hoe laat is het? 0.08 Ben je moe? Ja. Wat ben je aan het doen? Inspiratie opwekken op allerlei vreemde manieren. Heb je honger? Nee. Mag je op de pc? Ja. Zijn je ouders nog wakker? Volgens mij wel ja.. Wanneer ga je slapen? Zo meteen. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Dat het weekend alweer bijna om is.
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 21, 2012 12:21 pm
Hoe laat is het? 0:20 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? niksen xD denken, niks dus Heb je honger? Nee... *zit vol van de chips* Mag je op de pc? Nope Zijn je ouders nog wakker? Nope Wanneer ga je slapen? Zometeen, niet omdat ik moe ben maar uit verveling xD Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Uhh... dat ik morgen huiswerk moet maken, eerst maar is lekker slapen.
Nina
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za jan 21, 2012 12:34 pm
Hoe laat is het? 00.33 Ben je moe? Neewh Wat ben je aan het doen? Niks? x'D Heb je honger? Nee " Mag je op de pc? NEE Zijn je ouders nog wakker? perhaps O.O" Wanneer ga je slapen? NEVEER<3 Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? zondag, koppels, gelijk hebben, uitvinden dat vrienden achter je rug om koppel zijn, dat ze het dan zeggen, laat, en huiswerk ._.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 27, 2012 12:06 pm
Hoe laat is het? 0:06 Ben je moe?Nee Wat ben je aan het doen? Posten en andere dingen. Heb je honger? Nee Mag je op de pc? Nee Zijn je ouders nog wakker? Die zijn net naar bedxD Wanneer ga je slapen? Geen idee. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Niks.
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr jan 27, 2012 12:08 pm
Hoe laat is het? 0:07 Ben je moe? Neeeee Wat ben je aan het doen? Echt gewoon niks, ik heb genoeg geschreven voor vandaag Heb je honger? nee Mag je op de pc? nee Zijn je ouders nog wakker? nee Wanneer ga je slapen? als ik moe ben Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? ckv SE
Nina
Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic vr feb 03, 2012 12:30 pm
Hoe laat is het? 00.28 Ben je moe? Niet echt Wat ben je aan het doen? Posten, wat lezen, muziek luisteren, manip afwerken ~ Heb je honger? Niet echt ;O Mag je op de pc? Nee u__u Zijn je ouders nog wakker? Nee? :'D Wanneer ga je slapen? Hopelijk niet vandaag ~ Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Skype :'D