Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 4:08 am
Hier kan je aan andere leden vragen of ze met jou op de kamer mogen slapen. Houd er alleen wel rekening mee dat meiden en jongens gescheiden blijven, met misschien af en toe een uitzondering maar dat is enkel in overleg met de admin. Het is mogelijk om met meer dan z'n tweeën op een kamer te kunnen, maar hou het wel reëel!
Code:
[b]Account naam:[/b] [b]Reden van plaatsing:[/b] [b]Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks:[/b] [b]Extra:[/b]
Laatst aangepast door Hayden op zo dec 04, 2011 7:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 4:11 am
-
Laatst aangepast door Melanie op zo dec 04, 2011 7:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 4:37 am
Account naam: Brittany Rose Parker. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Het lijkt me wel leuk als Brittany met haar nieuwe ''Best Friend for Live'' op een kamer komt zitten. Lekker girly enzo, haha.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 7:24 am
Account naam: Hayden le Dominante Reden van plaatsing: Meerdere persoonlijkheden Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ~ Extra: Weet waar je aan begint!
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 7:59 am
Account naam: Andrew Hellsong Reden van plaatsing: Woede aanvallen & Depressie Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Found c:
Laatst aangepast door Andrew op ma dec 05, 2011 8:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 04, 2011 8:33 am
Account naam: Yué Dempsey Reden van plaatsing: Erg Agressief Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Het liefst iemand die haar een beetje in bedwang kan houden en waarbij ze haar ei kwijt kan. Extra: -
Audire
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:39 am
Account naam: Audire Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & ernstige faalangst Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Niet meisjesachtig en Ook NIET aggresief! Extra: Audire is vaak afwezig met haar gedachten.
Laatst aangepast door Audire op ma dec 05, 2011 8:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:41 am
Account naam: Percy Reden van plaatsing: Depressie neigingen zich zelf te snijden. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: nee niet echt... Extra:....
Character sheet Naam: Mees. Partner: You don't want a monster like me. Reden van plaatsing: Agressief, woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:46 am
Account naam: Mees. Reden van plaatsing: Agressief, woede aanvallen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ~ Extra: ~
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:51 am
Account naam: Ileana Reden van plaatsing: Kan haar fantasie niet meer van de werkelijkheid onderscheiden, geobsedeerd Alice in Wonderland Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Niet teveel aantrekken van haar hallucinaties, ze ziet je anders dan je bent. Extra: Ileana heeft de gewoonte wilde dieren mee te nemen, vooral veel konijnen
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:55 am
Yué schreef:
Account naam: Yué Dempsey Reden van plaatsing: Erg Agressief Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Het liefst iemand die haar een beetje in bedwang kan houden en waarbij ze haar ei kwijt kan. Extra: -
Character sheet Naam: Mees. Partner: You don't want a monster like me. Reden van plaatsing: Agressief, woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 05, 2011 8:59 am
Andrew schreef:
Account naam: Andrew Hellsong Reden van plaatsing: Woede aanvallen & Depressie Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Found c:
BETER WORDEN ANDREW & MEES KAMERGENOOTJES ~8D
Babette
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 09, 2011 9:18 am
Account naam: Babette Reden van plaatsing: Erge Stemmingswisselingen en bang van het donker Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Jojo
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Jojo Partner: Geen Reden van plaatsing: Erge Pdd-nos en rare grote woedeaanvallen. Ook gewoon een beetje gek.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 09, 2011 10:24 am
Account naam:Jojo Reden van plaatsing: Ppp-nos en ernstige woedeaanvallen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Niet te veel met haar bemoeien Extra:
Babette
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 09, 2011 10:38 am
Jojo schreef:
Account naam:Jojo Reden van plaatsing: Ppp-nos en ernstige woedeaanvallen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Niet te veel met haar bemoeien Extra:
Mijn kamergenoot zijn? Ik zal ervoor zorgen dat mijn karakter zich niet veel bezighoudt met haar, mijn karakter is toch stil en verlegen
Jojo
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Jojo Partner: Geen Reden van plaatsing: Erge Pdd-nos en rare grote woedeaanvallen. Ook gewoon een beetje gek.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 09, 2011 9:43 pm
Is goed
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 10, 2011 10:01 am
Account naam: Zayn Reden van plaatsing: Alcoholverslaving + Lichte woedeaanvallen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: / Extra: /
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 10, 2011 10:19 pm
Percy schreef:
Account naam: Percy Reden van plaatsing: Depressie neigingen zich zelf te snijden. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: nee niet echt... Extra:....
Wij kamer?
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 10, 2011 10:21 pm
Account naam: Fanta Reden van plaatsing: Autisme (PPD-NOS), hyperactiviteit und obsessie voor symmetrie. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: / Extra: /
(Aah Perce, jouw heb ik gemist xD Ik zag je niet staan xD)
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 10, 2011 10:52 pm
Stefan schreef:
Percy schreef:
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 10, 2011 11:23 pm
Account naam: Nikki Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nein ^^ Extra: x
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic di dec 13, 2011 11:24 am
Account naam: Dante Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic di dec 13, 2011 7:14 pm
Dante schreef:
Account naam: Dante Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Wij twee? Of liever met Fanta? Je mag zelfs kiezen ^_^
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 2:34 am
Account naam: Donovan Reden van plaatsing: dwangneurose en waanideeën. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ... Nein c: Extra: ...haaaaaay
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 5:49 am
Donovan schreef:
Account naam: Donovan Reden van plaatsing: dwangneurose en waanideeën. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ... Nein c: Extra: ...haaaaaay
IK WIL JOUW KAMERGEOOT ZIJN O3O Liv denkt toch dat ze een panter & man is.. dan kan 't toch wel ? of door een foutje in de administratie *wiebelwenkbrauw*