Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:47 am
Brianne schreef:
@ Hayden: dat zou kunnen ik ben even kopje thee halen, en dan ga ik verder posten als eerste bij slaapkamers, dan bij hayden en Ryan, of wil je 't andersom?
Moewhaha , het maakt mij niets uit!
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:47 am
Newby
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:49 am
@ vince: welkom =) @ Hayden: mwoehaha, uh... je mag me alleen even helpen met een ideetje voor in het slaapkamer topic, dan doe ik die als eerst MJAM, bosvruchtenthee *addiction*
BOUNCER (aargh, dat liedje zit sinds het bij SR werd gedraaid in mn kop :'])
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:50 am
Brianne schreef:
@ vince: welkom =) @ Hayden: mwoehaha, uh... je mag me alleen even helpen met een ideetje voor in het slaapkamer topic, dan doe ik die als eerst MJAM, bosvruchtenthee *addiction*
BOUNCER (aargh, dat liedje zit sinds het bij SR werd gedraaid in mn kop :'])
ODE TO BOUNCER? MUHAHA! >D
Euh.. wat doet ze hij ook alweer? xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:51 am
En ik ga door emotional stuff op dit moment.. Geen posten van mij voor vandaag, sorry.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:52 am
@Fanta: Aw *hug* Komt wel goed!! >.<
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 6:53 am
@ Fanta: =( t komt vast en zeker wel goed, als je t wilt vertellen kun je me PB'en =) @ Hayden: Yesh, ode to the bouncer, en die skippybal is geniaal :'] oeh, wacht ik krijg n idee'tje *typerdietyp aan haar post*
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:15 am
I'm very frightened because I have 2 of the 5 warnings, Unlucky Not listening me o.O
Heya!
Declan schreef:
Ik weet opeens niks om in mijn post te zetten, NOEEZEEESSSSS
Sorry :O
--
It seems like nobody can use my posts, hmmm, that isn't a good sign.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:28 am
Brianne schreef:
@ Hayden: Yesh, ode to the bouncer, en die skippybal is geniaal :'] oeh, wacht ik krijg n idee'tje *typerdietyp aan haar post*
JIJ POST BIJ HAYDEN BIJ PICKNICKTAFEL EN JE ZEGT HÉLEMAAL NIETS?! *gekwetst!* TT_TT
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:32 am
@Gwyn: Percy anders wel... >.<
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:34 am
@ Hayden: JAWEL JAWEL ik heb ge-edit in het ik heb bij je gepost topic, want ik wilde niet dubbelposten
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:35 am
Heb mijn ava aangepast voor het winters gevoel ^,^
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:35 am
Gwyn, NOEESSSSS, dat is het niet hoor. ik weet alleen niet wat ik hem kan laten doen. Volgens Declan kan Gwyn best hard slaan Ö
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:40 am
Declan schreef:
Gwyn, NOEESSSSS, dat is het niet hoor. ik weet alleen niet wat ik hem kan laten doen. Volgens Declan kan Gwyn best hard slaan Ö
HAHA, Zorg dat hij ineens aangevallen word ofzo?
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:47 am
Door een of andere agressiegast ofwzt? XD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:48 am
Declan schreef:
Door een of andere agressiegast ofwzt? XD
IEMAND DIE HEM PEST
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:50 am
MWUHAHAHAHAAA, en dan zegt hij heel zielig 'Daddy, no..' Ö
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 8:57 am
Declan schreef:
MWUHAHAHAHAAA, en dan zegt hij heel zielig 'Daddy, no..' Ö
NIET TEVEEL VERKLAPPEN, NON NEE NEIN
Ik ben hier even weg hoor!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 9:07 am
OMG, ik kan ze ook met een heel groepje laten komen, maar dat is té zielig voor Declan, dat maar niet.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 9:08 am
Woeii, posted bij Brianne!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 10:03 am
Jeeejjjj, post bij Gwyn, wat is Declan toch een zielig, schattig, watje
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 10:37 am
Zo, weer flink veel gepost vanavond (ook op andere RPG's) en nu is het bedtijd, voordat ik morgen écht m'n bed niet meer uit kan komen!
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 10:44 am
ik verveeel me, wil iemand een topicje met me? oh nadat ik karaker imschrijving heb gepost
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 10:45 am
Pff, k weet nie hoe ik morgen op school ga komen, bus rijd niet de tijd die ik nodig heb,
Hunter
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 22-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Derde kartonnen doos onder de brug
Character sheet Naam: Hunter Swarek Partner: I prefer to stay lonely, it is all I need Reden van plaatsing: Schizoïde persoonlijkheidsstoornis en Pyromanie