Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:34 am
Alsof het zo vroeg al begonnen is (aa) Nee, ik was net aan het eten kerst diner dus dat duurt wel even xD
Weet ik niet me broer had hem gedownload dit x had ik niet mee bepaald, ik zie ook maar een klein stukje dus ach, het blijft gezellig
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:39 am
Ah ja, dat kan ik me voorstellen, inderdaad! Nou ja hoop dat de film leuk is en niet één of andere oorlogsfilm, want die haat ik nogal.. jij zeker niet? (a) Btw.. voel je je nog ziek? :C
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:51 am
De hooischuur
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:51 am
Melanie schreef:
De hooischuur
Smexy hea?
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:52 am
Zeker, en die smiley Vind ik zo droog,
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:53 am
Melanie schreef:
Zeker, en die smiley Vind ik zo droog,
Whaha, ik vind het eerder een Rape-face!
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:54 am
Ja, daarom is ie zo droog
Ik wil posten met melanie, moet hier nog posten maar Declan, maar heb meer zin om met Melanie te posten.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 9:31 am
MIAUW.
Ik ga morgen naar het winkelcentrum met mijn nieuwe fiets en de show stelen met m'n vriendin. Of zoiets.
En de aankomende dagen worden zo super! En ik heb bijna een vriendje, ik ga zaterdag met hem uit, naar de bios! Like OMG!
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 9:38 am
Hee Samsel! Leuk dat je bijna een vriendje hebt! Maarr.. Lady Gaga dan!
Ennn ik heb btw gepost, hoop dat je er wat mee kan!
Chloë
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 9:39 am
Ik heb voor je gepost, Dawnie! (: Al is het grotendeels mindfuck. :'3
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 9:41 am
Hayden schreef:
Hee Samsel! Leuk dat je bijna een vriendje hebt! Maarr.. Lady Gaga dan!
Ennn ik heb btw gepost, hoop dat je er wat mee kan!
Ja ik had het gelezen! Daar kan ik wel wat van maken! Ik post alleen morgen, want ik moet nu ook nog ergens anders posten
(...) Ohja. Lady Gaga. IK GA GEWOON VREEMD OF IETS. Maar hij is echt ongelovelijk knap en zo lief. En gewoon alles en aaaaah! En nu ben ik heel zenuwachtig! Gewoon naar de fucking bios. Wat moet ik aan, zie ik er wel leuk genoeg uit en alles. Wáááh!
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 10:14 am
Sorry dat ik alweer post! Ik lijk wel een spammer hier, I'm sorry!
Maar ik ben too gestrest op het moment! Wat vinden jullie: wat voor iets moet ik aan? Hoe moet ik mijn make up doen? Hoe moet ik mijn haar doen? Naar welke film moeten we? IK BEN DOOOOOD. En ik ben zo zenuwachtig en alles en aaaaah.
Oké, ik freak 'm nu echt hier. Maar het wordt zo'n toffe avond maar ik kan het nieeeeet.
*Sammy gezeik deluxe*
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 10:16 am
Ik zou, maar dat is mijn gedacht, gaan voor iets casuals, maar toch minder vasual, dus gewoon broek enzow, maar niet dat je het elke dag zou dragen, en je haar, hoe het ahet mooist is, maar ik ben nog nooit op een date geweest dus misschien moet je mijn advies beter niet opvolgen.
Chloë
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 10:21 am
Nikki schreef:
*Sammy gezeik deluxe*
Dat spel lijkt me leuk!
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:50 pm
=( En dan is je kerst toch niet meer zo leuk :'] Maargoed, morgen lekker op muziekkamp (nerdish, but I love it ) voor 3 dagen Dus dan post ik ook niet met Brianne & Ryan
Dus nog fijne 3 dagen, ik ga jullie missen en dan uh... tot de 31e december
xx.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 10:49 pm
Brianne schreef:
=( En dan is je kerst toch niet meer zo leuk :'] Maargoed, morgen lekker op muziekkamp (nerdish, but I love it ) voor 3 dagen Dus dan post ik ook niet met Brianne & Ryan
Dus nog fijne 3 dagen, ik ga jullie missen en dan uh... tot de 31e december
xx.
Maar ik wacht al zo lang op een ryan post #cries'
--
Goedemorgen! Ik ben zooo blij, deze week mijn kamer paars verven en dan krijg ik een nieuwe kamer!
--
Ik ga zometeen bij iedereen posten
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 11:00 pm
het kan zijn dat ik vandaag niet post, tis een beetje druk, berzorgpaard kijken,nopruimen, bezoek, die dingen
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 11:36 pm
Ik ben doods. Een levende zombie.
EDIT. Moet ik dat kerstmis ding op de index al weghalen?
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 12:17 am
Laat het nog even staan, is zo gezellig
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:15 am
O.o wow ik ben er een dag niet en er is zoveel gebeurt hier lijkt wel xD ach ja, hoe was jullie kerst??
die van mij... Tja laat ik daar maar niet meer over hebben -.-
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:20 am
Mijn kerst was eigenlijk best leuk (A)
Ik ben er achtergekomen dat mijn nichtje van 7 zeer filosofisch is... Gaan we naar buiten:"Wat is de wereld toch saai..." En dat omdat we geen bal mochten hebben
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:27 am
haha oke xD
nou eerste kerstdag was ik met mijn moeder en oma, dat was best wel gezellig. tweede kerstdag was ik bij mijn vader en eigenlijk begrijp ik nooit wat ik daar doe. Ik word altijd gekleineerd door hem... Nou ja kleineren is misschien een te groot woord. In elk geval die zonen van zijn vriendin doen het altijd beter dan ik doe. En dat krijg ik dan ook vaak te horen.
dus ja dat was mijn kerst.
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:30 am
Mwah, arme jij :C
Ik heb dus echt niets gedaan in twee dagen Mijn hoogtepunt was tv kijken met mijn moeder Op Kerstavond *sighs* Ikbensaai