Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:32 am
hihi, mijn gezicht is Of schaapgezicht. tuurlijk! ___________________
Percy schreef:
waar kan Percy zich aan melden??
nha doe maar niet dan voelt zich helemaal schuldig dan hij nu al doet >.<
je kan posten bij kerkhof.
Edit Hayden: Gelieve niet dubbel te posten. Zet het gewoon in één post.
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:37 am
Neeuw, daar ben ik te lui voor, en posten kloppen niet meer
OEEH~ Volgend epic accountjeuh dan<3
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:39 am
oeeh, sorry. Hayden. Nina & Ik zijn leeftijdgenootjes. ;D
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:40 am
OEEH, we are O.o
Hmmz, spamobject gevonden<3 Sawry Angel xD
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:44 am
Ik denk dat ik Delaney ga veranderen XD maar dan is ze waarschijnlijk niet witharig meer o.o hmm, denk r nog wel over na xD
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:47 am
Angel schreef:
hihi, mijn gezicht is Of schaapgezicht. tuurlijk! ___________________
Percy schreef:
waar kan Percy zich aan melden??
nha doe maar niet dan voelt zich helemaal schuldig dan hij nu al doet >.<
je kan posten bij kerkhof.
Edit Hayden: Gelieve niet dubbel te posten. Zet het gewoon in één post.
oeh oke!!
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:47 am
Spam? o.o
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:29 am
Oke, lekker laat maargoed
jullie hebben allemaal ongelijk iedereen weet toch dat Ryan en Percy (want die zijn t zelfde :'] ) t leukst zijn De rest komt op een zeer mooie gedeelde tweede plaats
Just kidding alhoewel....
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:31 am
Nina schreef:
Niaex is The cutest boy ._.
HIJISHETGEWOON<3 Cx
Ik moet weer posten overal, en gisteren had ik juist geen topics meer~
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 12:14 pm
Hmmm, er zijn heel veel leuke chars xD Ik ben het ook wel eens over Percy
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 2:01 pm
Spoiler:
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 2:24 pm
Weltruste iedereen Morgen word ik half 1 wakker ofzo ;D
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 9:32 pm
Ik moet gaan, zo over een half uurtje naar de verzorgpaardjes.
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 10:57 pm
OEEEEH~
Goedemorgen iedereen C;
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:06 pm
G'mornin. Nieuwe avatar? Die is cute.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:19 pm
Angel schreef:
G'mornin. Nieuwe avatar? Die is cute.
Inderdaad, vind 'm leuk!
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:29 pm
Mijn onderschriftje komt eraan.
Ah, shit. Toch niet.
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:34 pm
Aaaargh, ik vind ´t zo zonde dat 'Zweinstein-RPG' echt doods is.. ik vind mijn Bellatrixje daar zo schattig! <3
Iemand zin in een topicje met haar? Als je daar geen account hebt, kan het hier ook in de Mini-RPG!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:40 pm
Goodmorning en meteen weer Bye haha, moet even naar verzorgpaardje toe, dan naar huis, lekker douchen en 4/5 postst schrijven xD
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:43 pm
OEEH, Bellatrix<3
Helena Boham Carter is zo geniaal in de films ._.
En, dank jullie C:
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:44 pm
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, NOG EEN HBC FAN?! ZEG HET, ZEG HEEETTTT! >D
Ik wil een Bellatrix topicje met je! >D
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:48 pm
Yay ik kan alles weer zien
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 11:50 pm
HBC<33
JAAAWH
IKZEIHET O.O
xD
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 12:03 am
Nieuwe ava
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 1:06 am
Mawhaha, zie nu die scene van HBC in Harry Potter and the HB prince xD