Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 2:02 am
Nice Sylenia!
Ik ga maar eens beginnen te posten op MH
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 2:54 am
AHAHH,
x
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 2:57 am
Yeeey me is blij xD FL staat bij de linkpartners >3
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 3:46 am
Soow, facejeuh weer clean
Ik liep zo naar beneden, om dat af te wassen, en de buren zagen me door het raam, iedereen me zo heel raar aan kijken met mijn face XD
/facepaalm<3
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 5:29 am
Hoezo wat was er met je gezicht?? ^.^
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 5:37 am
Ik had een masker op, dead sea seawier scrub ofzow
DUSIKHADEENGROENGEZICHT
Misschien had ik een foto moeten nemen ._. neeuhw
Taylor
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 07-01-12
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 5:42 am
Ghehehe, Taylor's Character sheet af >3 nu setje en dan hem lekker laten posten xD
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 6:29 am
JUAH. ik had een keer chocolademasker. volgende keer, ga ik ook foto maken. hihi!
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 6:42 am
CHOCOLADEMASKER?
Jij eentje kopen pour moi? Bij ons hadden ze van speciaal alleen maar aarbei, en ik wou geen roze gezicht
RAINBOWSHEEPFORRESCUE<3
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 6:45 am
Haha, voor de meeting, is goed! Als er ooit een meeting komt, denk het nog niet, misschien over een jaar. hihi!
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 6:46 am
Weddendatikdannietmag ._."
MAARJA~ Doeen xD
Taylor
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 6:47 am
moehahaha, ik heb een dramaqueen Taylortje
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za jan 07, 2012 9:00 pm
Ik vind Taylor best eng en oud lijken :$ #mijnmening
Zijn onderschrift is wel foeking awesome!
--
Sigh, kan er iemand een lesje bad ass spelen geven? Ik kan echt niks
Taylor
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 3:48 am
OHMYGOSSHIE. IK BEN LANG NIET MEER ONLINE GEWEEST EN HEB NIET EENS GEPOST.
Ik faal zo f'cking hard. /derpface
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 3:50 am
En ik kan je ava niet zien, Nikki.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 4:09 am
Whie, eindelijk is mijn kamer af ;D Zo goed als in elk geval... En nu ga ik eindelijk weer eens posten met Dante
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 7:33 am
EINDELIJK mn onderschrift is af Werd wel s tijd (A) En nu posten neuh ik ben niet ongeduldig, ik heb er 15 minuten aan gewerkt :'] In volgorde: Percy's topic en daarna Haydens topic
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 8:26 am
Jared heeft een competite leukste lach gewonnen vs Percy o.O xD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 8:29 am
Nikki, je onderschrift is doodeng ;D Sorry dat ik allang niet meer gepost heb hier... Ik moet echt een schema gaan maken ;3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 8:58 am
WAAROM IS BRIANNE ZO HOT? :C
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 9:01 am
@ Hayden: Omdat ze gewoon.. hot is By the way: Posted bij Percy & Hayden I've reached my goal for today <3 En nu nog beginnen bij Dante
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 08, 2012 10:09 pm
Fanta schreef:
Nikki, je onderschrift is doodeng ;D Sorry dat ik allang niet meer gepost heb hier... Ik moet echt een schema gaan maken ;3
M'n onderschrift is niet eng. >D
Ik ga ook maar eens posten, voor de verandering. <3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 09, 2012 4:11 am
Boem. In één klap kan ik m'n droombaan vergeten. Waarom schiet je me niet gelijk overhoop?
Nou ja, ik ga maar huiswerk maken en daarna Jennifer's Body kijken om mezelf maar op te vrolijken, of zoiets.
Gwyn