Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 11:14 am
Haha Een bewaker laten invallen bij een kussend koppeltje zou echt doodgaan zijn xq moet je wel nog een kussend stel vinden~
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 11:19 am
Hahha ja best wel xD Op het moment volgens mij 3 topics, maar dat vind ik dan weer zo sneu. Wie weet hoe lang ze erover hebben gedaan voor ze het durven, komt er een bewaker binnen stappen xD
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:01 pm
Ik ben precies de enige die al wakker is ;q
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 8:37 pm
EVERRYTHIIING I TOUUUUCH TURNS TO STOOOOOOONE ~
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 1:01 am
Hayden schreef:
EVERRYTHIIING I TOUUUUCH TURNS TO STOOOOOOONE ~
Aight das wel stoer, oehoehoe als ik dat had was de halve school -demensenerindus- nu steen, (: Mehhhhh nog 1 uuurrrr noeeessssssss.
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 5:24 am
Stomme, vuile, vieze.... *scheldt* Een of andere loser heeft me vanmorgen gemept tegen m'n schouder, kaak en been voor helemaal niks! ;S Sadist dat-ie is ;S
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 6:53 am
Ik ben echt toe aan vakantie nu ik verdien het ! Heb nu nog wel kei veel huiswerk voor morgen maar ik ga het toch nooit afkrijgen dus FOERT ! C;
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 7:10 am
Je hebt nog geen 80 berichten maar wel al 80 punten xD ik snap totaal niet goe het systeem werkt met die punten
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 7:13 am
Details xD Ik geloof, 2 punten voor posten o.0 Want ik heb net bij jou gepost xD
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 7:16 am
FANTAA OO"
Mogen ze niet doen --" Maar goed, nog een dagje en ik post weer onbeperkt<3 Ugh, I hate school
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 7:26 am
Yo, check it out. Hier is Ramoon, this is mijn mean bitch Silvie. Talking to you from the elevator. Check it out, check it out. Hey kleine man, heb ik soms iets van je aan? Ja gaat hier elke dag, je gaat weer naar je kantoor, want ja, daar ben je hier voor. Probeert ons te inpressen, met z'n werk tot zes'n, ondertussen wil je kussen. Je zit hier te fucken mee te rukken, met mijn rokkie in z'n koppie. Wie denk je dat je bent, jij smerige malloot, kijken naar ons is GEEN GRATIS DOWNLOAD!
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 7:47 am
Haha ik had een foto gepost maar hem snel weer verwijderd omdat hij er biet uitzag ;s Ik zal wel nog eens een mooie foto posten hurr als ik er een vind
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 8:00 am
Illuna schreef:
Haha ik had een foto gepost maar hem snel weer verwijderd omdat hij er biet uitzag ;s Ik zal wel nog eens een mooie foto posten hurr als ik er een vind