Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:20 am
Le Troll Is Home >D x
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:20 am
Ethan schreef:
Arnoud schreef:
oh jah jullie hebben school en geen vakantie
*dies* WACHT JIJ MAAR JONGEN, NEUKFOUT, WACHT JIJ MAAR!
ah in het echt ben ik geen jongen. Maar jij hebt binnen kort vakantie
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:25 am
Arnoud schreef:
Ethan schreef:
Arnoud schreef:
Muhaha, en dan ga ik de rest hier allemaal zo hard uit lachen en ga ik hélemaal hyperen, niet normaal joh. xd
EN NU HOME ALONE DOOR HET HUIS HEEN STUITEREN MET WITHIN TEMPTATION. //SHOT
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:27 am
Ethan schreef:
Arnoud schreef:
Ethan schreef:
Arnoud schreef:
Muhaha, en dan ga ik de rest hier allemaal zo hard uit lachen en ga ik hélemaal hyperen, niet normaal joh. xd
EN NU HOME ALONE DOOR HET HUIS HEEN STUITEREN MET WITHIN TEMPTATION. //SHOT
Maar dan is er niemand (ben ook arnoud)
bleek hier me ooit eerder aangemeld te hebbe totaal vergeten
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:44 am
Ik ben minecraftverslaafd o.0 Ik ga Disturbia Clinic nabouwen xD Nuja, zoals het er in mijn hoofd uit ziet (: Met kelders en al >D
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:49 am
Omfg, dan moet je het print screenen, me curious!
En en en en omg, ik móet gewoon naar The Woman in Black vrijdag of zaterdag nacht in de bioscoop HHW! En ik zal écht iemand vinden die met me mee gaat, Greg, BIED JIJ JE AAN? Het punt is alleen dat op beide avonden mijn ouders niet kunnen rijden, m'n ma heeft de auto in beslag voor de club. Dus ik weet niet of één van jou ouders graag naar die horror film wilt met Daniel Radcliffe? Omfg, hij lijkt me echt geniaal, niet zo'n slap aftreksel die ze tegenwoordig best veel maken van horrorfilms.
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 4:55 am
Tuurlijk ga ik het printscreenen, maar ik geloof niet dat het snel af gaat zijn.. Komende dagen ben ik heel erg druk.. Moet 3 dagen op rij voor groepswerk weg en ik ben atm bezig met een strandmansion (:
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 5:15 am
O.O *valt flauw door grrooooot aantal bijgekomen pagina's*
LE ME IS HOME! Eindelijk --' Denk je leuk te kunnen winkelen nu carnaval voor t grootste deel voorbij is... zijn de winkels toch nog dicht T_T *le me looks sad =(*
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:02 am
Haaaaaay ;3 Na een dagje kan ik het niet meer weerstaan, de drang om te posten is te groot >3
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:09 am
Ben blij dat we niet meer streng katoliek zijn want 40 dagen vasten nee bedankt
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:13 am
Ethan schreef:
Omfg, dan moet je het print screenen, me curious!
En en en en omg, ik móet gewoon naar The Woman in Black vrijdag of zaterdag nacht in de bioscoop HHW! En ik zal écht iemand vinden die met me mee gaat, Greg, BIED JIJ JE AAN? Het punt is alleen dat op beide avonden mijn ouders niet kunnen rijden, m'n ma heeft de auto in beslag voor de club. Dus ik weet niet of één van jou ouders graag naar die horror film wilt met Daniel Radcliffe? Omfg, hij lijkt me echt geniaal, niet zo'n slap aftreksel die ze tegenwoordig best veel maken van horrorfilms.
waar woon je dan
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:28 am
Arnoud schreef:
Lieverd, ik ben islamitisch, ik vast een hele maand maar dan eet ik dus echt Totaal niks. Alleen 's avonds een kleine hoeveelheid omdat de maag gevuld moet zijn met 1/3 water, 1/3 lucht en 1/3 eten
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:30 am
Matt schreef:
Arnoud schreef:
Lieverd, ik ben islamitisch, ik vast een hele maand maar dan eet ik dus echt Totaal niks. Alleen 's avonds een kleine hoeveelheid omdat de maag gevuld moet zijn met 1/3 water, 1/3 lucht en 1/3 eten
Respect. Ik zou het nooit kunnen (:
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:35 am
Ik werd al gek toen ik alleen maar zachte dingen kon eten om dat ze me verstankiezen er uit hadden getrokken.