Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Foto's van leden di jan 17, 2012 4:06 am
Dump hier de foto's die je graag met anderen wilt delen!
Zal ik maar eens beginnen dan. Zien jullie gelijk met wie jullie te maken hebben!
ALS JE HIEROP KLIKT, STERF JE IMMEDIATELY. c::
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Foto's van leden vr jan 20, 2012 10:47 am
omfg no
//deleted
Laatst aangepast door Nina op za dec 22, 2012 12:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Foto's van leden vr jan 20, 2012 11:04 pm
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Foto's van leden zo feb 12, 2012 3:25 am
haha, zal ik dan ook maar mezlef showen >.<
Niet schrikken en ik ben ook niet aansprakelijk voor traumatische verschijnselen
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 4:48 am
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 4:50 am
Illuna schreef:
LOOK AND DIE <3
Spoiler:
haha ik hoor erbij nu
Love your hair + nails. <3
Nu die van mij:
k ben btw ook David & Angel, maar ik heb zin om foto te laten zien, sorry..
Niet schrikken huh.
Spoiler:
+hetlijkt alsof ik een dikke kin heb, maar dat is niet zo als je mn vorige foto ook hebt gezien.
Laatst aangepast door Autumn op wo feb 22, 2012 7:01 am; in totaal 2 keer bewerkt
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 4:51 am
Autumn schreef:
Illuna schreef:
LOOK AND DIE <3
Spoiler:
haha ik hoor erbij nu
Love your hair + nails. <3
dankje emma <3
Verdiana
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 20-02-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Verdiana Moon Partner: уσυ'яє тяυℓу gσηє Reden van plaatsing: Schizotypische persoonlijkheidsstoornis: waanbeelden en paranormale ideeën samen met ADHD ~ ×
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 5:44 am
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 5:46 am
Verdiana schreef:
Illuna schreef:
LOOK AND DIE <3
Spoiler:
haha ik hoor erbij nu
Jouw haar is echt gaaf!
Spoiler:
Dankje ik moet vrijdag naar de kapper ;c dan gaan ze het weer helemaal verpesten ! Jij bent mooi c; x
Jake
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 21-02-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 5:50 am
Mijn lelijke kop :')
Spoiler:
dit is mijn meest recente
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Foto's van leden wo feb 22, 2012 6:34 am
Zal ik ook maar even ... tis zo wel beetje men plicht, iedereen doet het dus doe ik het ook maar ... ;-)
Spoiler:
Das dus met men tweejarige ruin.
Spoiler:
Spoiler:
Met men broer en zusje, ik ben helemaal rechts, met het langste haar.
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Foto's van leden do feb 23, 2012 9:46 am