Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Leden ma dec 05, 2011 9:29 am
Heeyah leden!
Dit is een feestje, want weet je waarom?
We hebben de 20 leden bereikt, en dat allemaal door jullie! Jeehheid!
Stiekem had ik nooit verwacht dat dit een goede RPG zou worden, maar hee.. ga zo door, want als het zo doorgaat kan de site nog heel lang meegaan! Dankjulliewel *aanbid!
Dit was de update-achtig-iets!
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Leden ma dec 05, 2011 9:31 am
YEAH 8D
Mijn complimentjes voor de site =D
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Leden ma dec 05, 2011 9:32 am
Yeaaahhh, en bduhhh, iedereen houdt van deze site, en anders zorg ik daar wel voor..
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Leden ma dec 05, 2011 9:33 am
HAPPY 20 LEDEN-DAY! =D
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Oeh gefeliciteerd. Ik hou ook van deze sitexD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
YAY <3
Audire
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
Onderwerp: Re: Leden ma dec 05, 2011 7:53 pm
Hell yeah <'3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Leden zo dec 11, 2011 3:16 am
Al veertig leden, 't dubbele! *feest*
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Leden zo dec 11, 2011 3:54 am
Woehoe! Alleen wou ik stiekem nog even wachten tot de 50 leden, voordat ik weer feest zou vieren.. maar ach, who cares?! XD Partytime!