Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Some may call it a curse...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden

Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Some may call it a curse... Empty
BerichtOnderwerp: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptyzo feb 12, 2012 3:00 am

~Le woosh, iets wat ik bij pathologie heb geschreven, uit verveling. Ik schrijf niet vaak verhalen, dus.. als het kan, tips? =3

Intro:

Chapter 1:

Laatst aangepast door Hayden op do maa 15, 2012 11:57 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Scarlet

Scarlet

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 12-01-12

Character sheet
Naam: Scarlet Louise Cloude
Partner: No.
Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptyzo feb 12, 2012 3:31 am

Hoe was ze hier belandt - moet beland zijn :3
Enkel een gat wat natuurlijk in het hout doorboord gaf haar zwak licht van de buitenwereld. - Mist hier niet een woord? Anders snap ik je zin niet ;D
het enigste gat wat er zat - bestaat niet, moet enige zijn.
Ze slaakte een gil, maar tevergeefs kwam er geen geluid. - ik neem aan dat ze het hier probeert een gil te slaken? (Klinkt vreemd zo xD) Ik zou sowieso tevergeefs naar desondanks veranderen.
Ik mis vast nog wel een paar dingen... En ik maak ook veel fouten, maar je vroeg zelf om tips x3
En misschien zou je je punten en komma's wat na kunnen kijken, hier en daar een raar verwijswoord veranderen.

Verder vind ik de opbouw spannend en zeer geschikt voor een intro. Keep up the good work! (:
Hayden
Admin
Hayden

Character sheet
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptyzo feb 12, 2012 4:37 am

Dankje voor tips! Heb hem deels aangepast, naar die verwijswoorden zal ik later kijken! Is er tenminste iemand die me helpt! :la:

Anyway, bij Google Chrome hier geeft ie gewoon aan dat 'enigste' een woord is.. (a)
Hayden
Admin
Hayden

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptydo maa 15, 2012 11:59 pm

Chapter 1 is toegevoegd. :3
Ctekosa

Ctekosa

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Ctekosa Vysostkaya
Partner: I don't have one...I have many. Somewhere in my head. Would you like to know one?
Reden van plaatsing: Schizofrenie, ernstige vorm van trauma's en waanbeelden.

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptyvr maa 16, 2012 4:35 am

Enigste is ook een woord, maar waarschijnlijk was het niet de juiste keuze in de zins opbouw die jij voor ogen had. (Vergeef me als ik het nu fout heb, ik heb het niet gelezen ik zag alleen jullie meningsverschil Razz )
Hoe dan ook, Google let niet op zins opbouw alleen op spelling. Dat kan misschien fout gegaan zijn.
Korn

Korn

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Emptyvr maa 16, 2012 7:17 am

@Intro.
- 'wat natuurlijk in het hout doorboord was' klopt ook niet helemaal, daarmee bedoel ik dat bij 'doorboren' al een voorzetsel in het werkwoord zelf staat; die 'in' erbij staat dan weer zo raar. Razz

@chapter 1
- 'Ze moest zich niet gek laten maken door zichzelf' dit is natuurlijk een beetje gek hé. :p
Daar gaan we natuurlijk 'Ze moest zichzelf niet gek maken.' van maken. xd
- zeppelins bestaan nog wel xd

Voor de rest wat kleine dingen, maar niet iets dat mij echt belemmerde bij het lezen, spannend verhaaltje. Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Some may call it a curse...   Some may call it a curse... Empty

Some may call it a curse...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sweet Curse

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Creatief :: Verhalen-
Ga naar: