Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Character sheet Naam: Misaki Partner: Geen Reden van plaatsing: Hallucinaties, woede aanvallen
Onderwerp: Re: Simone ma feb 13, 2012 4:54 am
ik luister graag naar pop , soft rock en soms rustige muziek (bijv.Westlife).
ik luister niet graag naar hard rock , metal , rap etc..
x
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Simone ma feb 13, 2012 4:55 am
MIJN MEDE-HELENA FAN! Wilkomme on Disturbia en vragen mag je altijd stellen, maar dat soort shit hoef je niet, je kent me toch. xd
Anyway; LEEF JE UIT, gewoon omdat het kan.
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Character sheet Naam: Misaki Partner: Geen Reden van plaatsing: Hallucinaties, woede aanvallen
Onderwerp: Re: Simone ma feb 13, 2012 7:05 am
wat een warm welkom krijg ik toch ^_^
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Simone di feb 14, 2012 7:51 am
xD Johnny Depp haha
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 7:14 am
Welkom oeh, HBC én Johhny depp.. Ik houd van je onderschrift, moet ik even zeggen
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 8:04 am
ick hou van Johnny Depp. <3
Romy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-02-12
Character sheet Naam: Romy Partner: Haha joke? Reden van plaatsing: Raakt snel gespannen & kan plots agressief worden
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 8:09 am
Johonny depp liefde, wist steeds niet waar de afkorting voor stond *failed* x'D En welcome
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:52 am
ik hou ook van Johnny <3
en vind Alan Rickman ook wel wat hebben. vooral zijn stem *_* xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:53 am
Sexy, sexy, sexy, sexy stem die ik nog steeds als GPS wil hebben!
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:55 am
jah zekers wel dan word ik een poel iets als ik de TomTom aanzet
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:55 am
Stiekem zou ik voor Snape gewoon gelijk hetero worden. XD
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:57 am
ik ben hetero dus ik heb dat probleem niet xD maar ja , ik snap wat je bedoelt *kwijl* hij is sexy! *-* Severus is mijn favo karakter in de boeken EN films naturlich
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 9:58 am
Maar als ik ooit zou moeten kiezen tussen Bella en Snape, zou het definitely dus mijn Bellatrixje worden, luf, luf, luf, lovett her! «3