Character sheet Naam: Misaki Partner: Geen Reden van plaatsing: Hallucinaties, woede aanvallen
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 10:02 am
Bella heeft ook een hip karakter! ook al killde ze mensen die ik ook cool vond xD en toch vind ik snape leuker
nu ben ik hyper xD jouw schuld! en die van school xD en Kim .. en de rest. maar vooral jou en kim xD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Misaki Partner: Geen Reden van plaatsing: Hallucinaties, woede aanvallen
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 10:08 am
gewoon droge opmerkingen maken door de presentatie van skool mensen xD bijv. er stond op een pp 'en het staat goed op je CV' fluistert ze naar me " op de centrale verwarming" dus toen moesten we lachen. en ook op een gegeven moment. Skool mensje : stel je bent betrokken bij je eigen dodelijk ongeluk dan krijgen je ouders een vergoeding. dus ik en Kim " OMG , dan krijgen onze ouders dus gwn geld als we daar dood gaan 0-0 wedden dat ze nu huur moordenaars gaan inhuren om ons te killen =o" dus jah xD haha heel verhaal 030
was in iedergeval onwijze
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Simone wo feb 15, 2012 10:12 am
Whahaha, het klinkt in ieder geval geniaal! Kan je je voorstellen dat ik daarmee 3 jaar in een klas heb gezeten? Het begon in ieder geval met een foeking ruzie, weet niet eens waarover, en uiteindelijk zijn we onverwacht beste vriendinnen geworden. Weet alleen ook niet meer wanneer en waarom we vriendinnen zijn geworden. Anyway; ze had mij de RPG-wereld ingesleurd!