Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Gezocht. Oude vriend(in) ma dec 05, 2011 9:14 am
Ik zoek een oude vriend(in) van Melanie, daarmee bedoel ik: datz e vroeger al best goed vrienden waren, en nu komen ze elkaar weer terug tegen hier. Zeg maar als je wilt.
Syrena
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Syrena Partner: Try to win hear heart Reden van plaatsing: Beginnende Anorexia
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 1:57 am
Ik wil wel met Syrena?
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 2:03 am
Uhmm, zou je even een postje willen typen, zodat ik weet hoe je post?
Syrena
Character sheet Naam: Syrena Partner: Try to win hear heart Reden van plaatsing: Beginnende Anorexia
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 2:11 am
Ik heb net een topic open staan, kan je daar kijken?
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 2:23 am
Hmm, ik wacht toch nog liever even af, maar als er niemand anders meer wil dan mag je hoor.
Syrena
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 2:50 am
Okeey is goed
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 3:18 am
Oeh misschien is Stefan wat voor haar.
Declan
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 3:36 am
Uhmm, zeg maar even hoe hij is enzow, ik zal even kijken hoe je post.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 4:39 am
Stefan heeft meerdere persoonlijk heden. De ene keer zou het echt een schat van een jongen zijn en alles voor iemand doen. Maar een andere keer kan het echt een eikel zijn en heeft hij een hekel aan bijna iedereen.
En verder weet ik nog niet echt.
Declan
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 4:42 am
Lijkt me wel leuk, ook vanwege het feit dat Melanie bang is voor jongens, maar het coowl is als ze zo één jongen heeft of zo waar ze echt heel goed mee bevriend is en echt goed op kan vertrouwen. Ook vind ik dat je goed post heur, dus, ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor Stefan, sorry Syrena!
Uhmm, maar, ze zijn dus wel echt goed bevriend, en vertrouwen elkaar enzow, ja know, ow, en Stefan weet (nog) niet wat er gebeurd is met Melanie, dan, is dat oké voor je?
Dahlia
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) wo dec 07, 2011 4:47 am
Ik vind alles bestxD
Ik maar vandaag of morgen Stefan verder af oké?
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) do dec 08, 2011 6:14 am
Onderwerp: Re: Gezocht. Oude vriend(in) do jan 05, 2012 1:02 am
Ik zoek iemand die een oude vriend(in) van haar wil zijn, iemand die ze dus vertrouwt en goed kent.
Het vorige ging niet door, dus als mensen willen, mogen ze zich aanmelden als oude vriend(in) van Melanie __________________
Niemand?
Edit Hayden: Gelieve niet te dubbelposten, plaats het in één topic.