Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Will you entertain me, darling...?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyvr jan 04, 2013 11:28 am

Het strakke regime in deze instelling was voor Yin nog wel te doen, maar ze voelde ook dat haar tegenhelft er niet zo blij mee was. Toen ze vandaag opstond was ze misselijk en had een zwaar gebons in haar hoofd. Nee, ze voelde zich niet goed. Even was het meisje gaan liggen, had haar onschuldige bruine ogen gesloten. Gewoon even rusten. Aan thuis denken. Alle zorgen vergeten. Maar dat was haar niet gegund deze ochtend. In de zwarte duisternis sliep ze kort en onrustig.

In haar droom dwaalde ze door een gangenstelsel. Het leek op deze inrichting, alleen waren alle ramen weg en waren de lampen uit. Een paar lichtjes flikkerden nog, maar het enige echte licht kwam onder de drempels door gesijpeld. Achter de gesloten deuren hoorde ze gelach en blije muziek. Ze rammelde aan de deurklink. Op slot. Nog harder probeerde ze de deur te openen. 'Laat me erbij!' Het was haar bedoeling om te roepen, maar haar stem klonk zwak en breekbaar. Niemand reageerde. Toch hoorde ze stemmen. Er waren hier mensen en ze negeerden haar gewoon. Ze voelde de eenzaamheid en afwijzing op haar schouders drukken. Een laatste poging. Ze klopte op de deur. En eindelijk deed er iemand open. 'Mag ik erin?' vroeg ze aarzelend. Haar droomstem klonk schor en wanhopig. De barse man weigerde haar zonder ook maar te twijfelen. Waarom? Wat had ze misdaan? Waarom mocht ze er niet bij? Yin snapte het niet. Ze keek nog eens goed. Het was haar vader. Ze was niet goed genoeg, hij liet haar niet naar binnen. De volgende deur was wederom gesloten. Met nog minder vertrouwen in zichzelf klopte ze aan. 'Laat me er alsjeblieft in. Ik kan het. Ik kán zingen.' Angst raasde door haar lichaam toen er weer geweigerd werd. Waar moest ze dan heen, ze had niemand. Ze kon nergens heen. Ze was alleen, een triest geval en helemaal alleen. Half verstikt vroeg ze waar ze heen moest. Een figuur dat beangstigend veel op haar moeder leek duwde haar de gang weer op. 'Ga maar naar het gekkenhuis, daar hoor jij.' Ze was alleen. Zo alleen en zo mislukt. Waarom was ze niet sterker?

Rillerig werd het meisje wakker. Tranen lagen op haar wangen. Maar in de ogen van het meisje stond geen verdriet meer. 'Ze is zwak.' mompelde haar stem. Ruw veegde ze de tranen van haar gezicht en friste zich op bij een wastafel. Een valse grijns sierde haar gezicht. Ze was geen zielig geval, ze was niet zoals Yin, de zwakkeling. Wat had ze nou aan zo'n zwak lichaam? Tja, niet dat ze echt een keuze had, ze zat vast aan dit meisje. En ergens was het maar goed dat die zo zwak was, zo kon ze haar zonder al te veel moeite naar achteren verdrijven. 'Ze heeft nu de leiding niet meer.' klonk het tevreden. Gekleed in een kort zwart broekje en een strak t-shirt stapte ze de hal in. Haar hoge zwarte hakken maakten een klakkend geluid. Aangekomen bij de algemene ruimte grijnsde ze afwachtend. Wie o wie zou ze aanspreken. Daar zag ze een gestalte, waar ze sierlijk op af kwam. 'Hey.' sprak ze met een uitdagende grijns en gladde, charmante stem. 'Weet jij misschien een manier om mij bezig te houden?' vroeg ze rechttoe aan hem. Ja, ze was ongeduldig. Knipperde verleidelijk met haar wimpers. Yang, zo had dat zwakke kind haar genoemd, had zin in een spelletje. Daarvoor moest ze toch echt eerst contact maken met iemand. En die kon maar beter niet saai zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyza jan 05, 2013 12:08 am

Will you entertain me, darling...? 168wvmx

Hij trok zijn zware lompe schoenen aan en deed geen moeite ze te strikken. Hij trok geen trui aan want dat ging amper nog, een zwarte T-shirt was het dus. Maximus had hem pas gisteren weer uit zijn kamer gelaten en dat was genoeg tijd voor Shiloh om te denken aan een manier om Mika terug te nemen of de bewaker wat op de zenuwen te werken. Hij stak zijn ene hand in de zak van zijn jeans, met zijn andere was dat onmogelijk vanwege de zware zwarte gips die om zijn pols en een klein deel van zijn arm heen zat. Zijn bijna zwarte ogen keken er kort naar voor hij met een hoorbaar lomp geluid de gang uitliep naar de algemene ruimte. Iedere bewaker die hij passeerde keek hij waarschuwend en oplettend na, dat was nou waarom hij zich even stil moest houden. Als hij samen met Dante en de anderen iets wou uitpluizen dan was het belangrijk dat ze zich wat stil hielden al vond Shiloh dat onlogisch. De bewakers werden maar oplettender als er niets gebeurde … stilte voor de storm noemde ze dat of niet?

Aan gezien hij niet buiten mocht en het trouwens toch pijpenstelen regende liep hij maar de algemene ruimte binnen. Het was er druk, te druk naar zijn zin. Hij liep naar één van de grote ramen en staarde erdoor naar buiten. Uiteindelijk gleed zijn blik terug de zaal in, drie bewakers. Er kwam een geamuseerde glimlach op zijn lippen en hij keek terug naar buiten. Tijd genoeg om een plannetje te ontwikkelen en wat handlangers te vinden. Vanwege zijn scherpe zintuigen had hij de fijne hakken al van ver horen aankomen en toen hij een zelfzekere stem hoorde keek hij kort ongeïnteresseerd over zijn schouder. Bij haar vraag schoot zijn wenkbrauw omhoog en besloot hij zich geheel naar haar te draaien. Hij kende haar niet, noch niet althans. Zijn ogen gleden kort schaamteloos langs haar lichaam voor hij haar weer aankeek en kort glimlach, aanlokkend maar gevaarlijk. ‘Ik weet duizend manieren om je bezig te houden, de vraag is welke je verkiest?’ Hij hield zijn hoofd schuin en keek haar onderzoekend aan, wat wou ze …
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyzo jan 06, 2013 4:37 am

Ze verveelde zich en wist dat ze iets moest gaan doen. Hoe langer ze stil zou zitten, hoe meer kans er was dat de zwakke trut die het grootste deel van de tijd overheersend was terug zou beginnen te vechten. En dat moesten ze niet hebben, zeker niet nu het net leuk begon te worden. Ik bedoel: Een kliniek vol gekken en jij zat er middenin. Perfect als je wat amusants wilde meemaken. Dus was ze op een willekeurige jongen afgestapt. Hij zag er wel stoer uit, dus misschien dat dit nog leuk werd.

Hij had slechts ongeïnteresseerd omgekeken toen ze hem had begroet. Geen goed begin, maar het maakte haar alleen maar vastberadener. Wat dacht die knul nou wel, dat hij haar zomaar aan kon kijken alsof ze waardeloos was? Dat mocht hij niet. Nee, o nee. Dat zou haar nooit meer gebeuren. Al te vaak, al te veel mensen hadden hen zo bekeken. Met moeite hield Yang de frustratie binnen, haar persoonlijkheid was niet echt geschikt om zich in te houden. Maar het lukte, ze bleef kalm en wist zelfs een vleugje uiterst charmante spot in haar stem te leggen. Hij was nu wel naar haar toegedraaid. Goed. Ze had zijn aandacht. En die aandacht verdiende ze. Ogen gleden over haar lichaam, ze voelde het. Wist dat ze bekeken werd, maar blikte of bloosde niet. O, dus hij was zo'n type. Die niet eens het fatsoen had het te verbergen, het in het geheim te doen. Maar ze was niet afgeschrikt nu, daar was wel meer voor nodig.

Zijn glimlach beloofde niet veel goeds, gevaar. Gevaar en onheilspellende dingen. Normale mensen zouden nu op hun hoede zijn. Laffe, zwakke mensen zouden op de vlucht slaan. Als laffe honden afdruipen. Wat zij deed was echter enkel heel koel terugkijken. Ze had zijn arm al wel opgemerkt, vroeg zich onopvallend af hoe hij dat had gedaan. Zelf? Of was het één van de aggresievere bewakers geweest, waarvan ze wist dat ook die hier rondliepen. 'Ik weet duizend manieren om je bezig te houden.' Kijk dat begon al goed. De uitdagende grijns om haar lippen verbreedde zich. 'De vraag is welke je verkiest?' Yeah hij maakte haar niet bang hoor. Yang grinnikte. 'Doe maar een poging, zou ik zeggen.' Ze trok een wenkbrauw op, glimlachte verwachtingsvol. Iets binnenin haar schreeuwde dat ze weg moest rennen, maar ze negeerde haar. Niet nu, dacht ze. Ze was net bezig. 'Ik hoop alleen voor je dat het goed genoeg is. Anders...' Haar ogen glinsterden gevaarlijk en ze wierp een blik op zijn gewonde arm. 'Anders kan je straks nog een kleurtje gips uitzoeken voor je andere pols.' Een uiterst zoete glimlach gleed over haar lippen, ze zag er zo onschuldig en lief uit. Dat was maar schone schijn natuurlijk. En in haar blik lag die glinstering die voor een oplettende kijker al duidelijk maakte dat ze niet zo zoet en braaf was als ze wellicht leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyzo jan 06, 2013 7:04 am

Will you entertain me, darling...? 168wvmx

Shiloh was verre van het type dat lekker geduldig was met iedereen. Anders zou hij niet agressief zijn … als je geduldig was. De meesten waren zo ongeduldig of kort van lont dat hun vuisten veel sneller uitschoten dan normaal de bedoeling was. Wel, hij was zo’n geval al gebruikte hij zijn hoofd erbij, maakte het een beetje leuk voor zichzelf. Hier was het goed om je hersenen te gebruiken, zeker als je wou krijgen waar je al heel lang achter hunkert. Hij, Mika, Arnoud en Dante houden nou wel al het nodige gedaan afgelopen tijd, ze waren dan ook niet echt meteen graag gezien in elkaars buurt. De bewakers hielden hen vieren nauwkeurig in de gaten dus vandaar dat ze het wat rustiger aan moesten doen zodat het een goede krachtexplosie zou zijn later. Slim zijn … zie je wel.

Tuurlijk hij moest een poging doen, was niet echt een blijk van inspiratie van haar uit. ‘Wat? Heb je zelf niets om te bedenken?’ Hij lachte kort vreugdeloos en blikte kort weer naar buiten. Toen ze verder ging keek Shiloh haar recht aan met zijn zo goed al zwarte ogen. Zijn blik had een zekere dreiging die je zeker niet mocht negeren. De glimlach die ze hem gaf nadat ze zei dat hij een ander kleurtje gisp kon zoeken stond hem totaal niet aan. ‘Je bent vast nieuw.’ Hij keek haar weer kort aan voor hij op een harde emotieloze toon verder ging. ‘Zelf hier is een hiërarchie, de ouderen zoals ik en een paar anderen hebben het te zeggen over de nieuwtje zoals jij.’ Hij stak zijn vinger naar haar uit zonder haar te raken en glimlachte gevaarlijk vals. ‘Dus als je ook maar iets wil bereiken binnen deze muren dan moet je in smaak vallen en doen wat gezegd word.’ Hij zweeg weer en kruiste zijn armen voor zijn borst. ‘Met die attitude kom je er niet. Hoelang ben je hier trouwens? Pas veronderstel ik.’ Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek haar afwachtend aan. Hij kon het niet hebben van mensen die dachten dat ze de wereld waren en hier eigenlijk nog niets gedaan hadden. Pas als je jezelf bewees dan kwam je er, zo was hij er geraakt en zo moest iedereen er komen. Dit was overleven, de wet van de sterkste. ‘Dus laten we opnieuw beginnen.’ Hij knipoogde en zette zijn voet tegen de muur achter zich, noch steeds met zijn armen gekruist. ‘Welke manier van bezigheid verkies je?’ Hij glimlachte sluw …
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyzo jan 06, 2013 8:49 am

Deze jongen was duidelijk moeilijk in te schatten. Ze had hem willen uitdagen, om verder te gaan. Was wel benieuwd geweest naar hem.. en zijn ideeën. Maar zo makkelijk kwam ze er blijkbaar niet vanaf. Jammer. Ergens ook wel weer leuk. Wat was namelijk het leven zonder uitdaging. ‘Wat? Heb je zelf niets om te bedenken?’ Dacht hij dat? O, ze had meer, meer dan genoeg zieke gedachten. Enkel omdat ze die niet meteen uitte betekende het niet dat ze ongevaarlijk was. Dat liet haar volgende opmerking al wat meer merken. Gewoon, om eens te kijken hoe hij daarop zou reageren. ‘Je bent vast nieuw.’ Dat was niet precies wat ze had verwacht. Zijn harde zwarte ogen keken kort haar richting op voor hij verder sprak. ‘Zelfs hier is een hiërarchie, de ouderen zoals ik en een paar anderen hebben het te zeggen over de nieuwtje zoals jij.’ O, dus omdat hij al langer gek was was hij de baas over haar? Tja, de logica die deze jongen had gaf al wel weer aan waarom hij hier hoorde te zitten. ‘Dus als je ook maar iets wil bereiken binnen deze muren dan moet je in smaak vallen en doen wat gezegd word. Met die attitude kom je er niet. Hoelang ben je hier trouwens? Pas veronderstel ik.’

O meende hij dit nou? Als hij dacht haar in een kooitje te kunnen stoppen en dat ze hem blindelings zou gehoorzamen had hij het mis. Yang was nogal gesteld op haar vrijheid, op de momenten dat ze die in handen had dan. Daarom kon ze het niet laten nog een paar opmerkingen te maken. Zo gemakkelijk zou ze niet voor hem buigen, dat moest meneer verdienen. ''Aye, sir, yes, sir.'' Ze zuchtte en grinnikte spottend. Met een doodserieus gezicht deed ze dan een soort legergroet met haar arm. ''Sorry, maar ik wist niet dat dit gekkenhuis er een dictatuur op na hield.'' Haar lippen krulden zich om in een rebelse grijns. ''En inderdaad nieuw, ja. Goed geraden, applaus voor jou. Het spijt me, o grote leider.'' Der gekken. voegde ze daar in gedachten aan toe. Misschien dat dat hem te ver zou gaan. Kon best gevoelig liggen nietwaar? Ze had ervaring genoeg met mannen die dachten dat ze bepaalden wat er gebeurde. Alle leiders in de muziekindustrie waren zo: Eén en al bureaucratie en voorkeursbehandelingen voor hielenlikkers. Maar daar had ze het bijna gehaald en daarom kon ze zich hier vast wel aan aanpassen als ze dat wilde. Met moeite uiteraard, rebels en impulsief als dit meisje op onverwachte momenten was. Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek haar afwachtend aan. ‘Dus laten we opnieuw beginnen.’ Ok, dit was wel weer genoeg. Ze wilde hem immers niet boos maken toch? Nog niet in elk geval... Dat zou veel minder leuk zijn. Gehoorzaam knikte ze en wist een verlegen glimlachje van Yin's assortiment aan gezichtsuitdrukkingen te lenen. Niet geheel overtuigend, maar het kon er mee door. Vast al een stuk beter dan de spot die eerst over haar hele houding had gelegen. Ze vlocht haar handen ineen en keek hem afwachtend aan. Ze kon het in haar hoofd nog zo veel ontkennen, hij had iets over zich dat hem tot een leider maakte. Of eerder tot een gevaar. Iemand die ze beter niet meteen al kwaad kon maken. Ze moest rustig kijken hoe ver ze kon gaan bij hem. ‘Welke manier van bezigheid verkies je?’En het cirkeltje was rond, ze waren weer terug bij waar het mis was gegaan. ''Wat fijn, een tweede kans.'' zei ze met een geamuseerde stem. Ze zette lichtvoetig een paar stappen in zijn richting. Reikte met haar hand omhoog en gleed over het gips van zijn arm. Het ruwe materiaal prikkelde haar zintuigen. Waarom ze het deed? Geen idee. Een rilling trok door haar lichaam, natuurlijk moest Miss Sweetheart juist nu terugvechten. ''Ze heeft wel een idee...'' sprak het meisje langzaam en ze zette nog een paar danserige passen om hem heen. In haar bewegingen was wel te zien dat ze veel kennis had van hoe ze zich gracieus kon verplaatsen. ''Dans met me...'' fluisterde ze dan zachtjes, met een uitdagend tikje op zijn neus. Ja, dat was vrij willekeurig, maar zo impulsief als ze was had ze het meteen gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptydi jan 08, 2013 8:48 am

Will you entertain me, darling...? 168wvmx

Shiloh moest spontaan grinniken om haar legeractie. Hij had het niet zo bedoeld … jawel, hij had het wel zo bedoeld maar niet met zoveel nadruk. Niemand kon er volgens hem tegen dat het nieuwtje de overhand nam in een conversatie of gesprek. Dat die persoon het beter wou weten, de bovenhand probeerde te nemen. Dus kon hij maar meteen de kop indrukken voor ze een al te grote dunk begon te krijgen van zichzelf. Hij wist van zichzelf dat zijn ego wat langs de grote kant was maar dat was zo iets typisch voor van die mannen als Shiloh. Het lag in hun aard. Dat er hier een dictatuur was was een feit. ‘Ja, wij vanboven en de bewakers onderaan.’ Zei hij meteen grappend, hij knipogend en kruiste zijn armen voor zijn borst samen. De gips klemde enorm, hij zat gewoon enorm in de weg, het maakte hem humeurig.

Op de één of andere manier merkte hij dat ze nog steeds spot met hem dreef maar hij negeerde het. Ze had geen goede start genomen en ook Shiloh niet. Ze was hier niet om achter hem aan te lopen als een verloren puppy en ook niet om onnozel te lopen doen. Ze verveelde zich en Shiloh was precies degene die ze nodig had om haar te amuseren. Te zien om welk vlakken. Hij dekte vele vlakken. Er kwam een duistere valse glimlach op zijn lippen toen ze zo enthousiast omsprong met haar tweede kans. Toen ze op hem af wandelde en haar vinger langs zijn gips liet glijden knepen zijn ogen zachtjes samen en keek hij haar onderzoekend aan. Bij haar woorden opende hij zijn mond maar zweeg meteen, ze wou zo eentje, eentje met twee persoonlijkheden of iets in die aard. Net als hij wou vragen wat gaf ze het voorstel, dansen. Hij schudde meteen zijn hoofd, het laatste wat hij ooit zou gaan doen is dansen. Hij zette zich af van de vensterbank en wandelde langzaam langs haar heen. ‘Ik dans niet, nog een voorstel?’ Hij legde zijn arm over haar schouder en trok haar mee naar de uitgang. Hij wist al iets, hij zou het doen maar wou ze meedoen? …
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptywo jan 09, 2013 11:19 am

Gelukkig kon hij zo te zien de plagerige beweging wel waarderen. Mooi zo, ze had het niet zo op mensen die zichzelf al te serieus namen. De grenzen uitrekken, dat was typisch iets voor haar. Hoe ver kon ze gaan? Als ze dat eenmaal wist deed ze graag nog net één klein stapje verder dan dat. Gewoon om te merken wat dan de gevolgen waren. ‘Ja, wij vanboven en de bewakers onderaan.’ O, wat leuk. Hij zei wat plagerigs terug. De bewakers, die mannen en vrouwen in pakken. Met handboeien en strenge koppen. Ze had nog niet direct met hen te maken gehad, maar had nu al een hekel aan ze. Ze hield er niet van als mensen macht hadden. Deze jongen hier deed wel alsof hij ook macht had, maar in werkelijke zin stelde dat niet al te veel voor. Daarom kon ze hem nog gewoon met een grijns aankijken en verder gaan met haar gebabbel. Dit was allemaal prima bezigheidstherapie, dit gepraat met hem, dus ze was allang blij. Maar de blijdschap zou niet lang duren, meneer danste niet. Zijn duistere aantrekkelijke grijns maakte het nee-geschud iets dragelijker maar nog steeds irritant.
Nu was het zo te zien zijn beurt om een omtrekkende beweging rond haar stilstaande lichaam te maken. ‘Ik dans niet, nog een voorstel?'

Hij danste niet. Wat was dat nou voor een actie? Eerst haar dwingen om zelf wat te kiezen en dan vervolgens te beslissen dat meneer daar te goed voor was? Lafaard. "Waarom niet? Bang om te struikelen? Ben je zo onhandig?" Vroeg ze licht spottend. Dit lag tussen plagen en gewoonweg met hem spotten in. Yang hield er niet van als mensen stoer deden en dan terug deinsden. Dan kon je er maar beter helemaal niet aan beginnen vond ze. En of ze nog andere ideeën, zogeheten voorstellen had, dat had hij ook gevraagd. "Oh ideeën genoeg. Ik vraag me alleen af of jij die dan wél aan zou durven." Zei ze met een minzame glimlach. Ja, ze teste hem constant uit. Maar voor Yang was dat helemaal geen teken dat ze hem niet mocht... Nee, het betekende juist dat ze hem redelijk interessant vond. Interessant genoeg om met hem mee te lopen in ieder geval. "De manier waarop je me meevoert naar de uitgang doet me wel vermoeden dat jij al een idee hebt." Trok ze een conclusie. Hij had haar namelijk meegevoerd richting een deur, met zijn warme arm om haar slanke lichaam geslagen. Waarheen? Ze had geen idee. Wist de weg hier nog niet bepaald. Maar waar ze ook heen gingen, dat moest even wachten. Ze hield half en draaide zich naar hem toe. "Wacht. Als je dan niet danst... Mag ik dan tenminste wel je naam weten?" Voor hij werkelijk kon antwoorden ging ze op haar tenen staan en boog zich razendsnel naar hem toe. Drukte dan heel lichtjes haar lippen vlak naast de zijne. Het uiterste puntje van haar duivelse grijns raakte nog net zijn lippen. Na een kort moment, slechts luttele seconden van zeer oppervlakkig contact trok het meisje weer weg en zette met een onschuldig gezicht een paar sierlijke stappen van hem weg. "Ik word Yang genoemd, aangenaam kennis te maken." Ze knikte hem met een gemaakt verlegen glimlach toe. Alsof er niets gebeurd was keek ze hem aan. Hield zijn reactie nauwlettend in de gaten. Dit kon nog wel eens heel leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptydo jan 10, 2013 12:58 am

Will you entertain me, darling...? 168wvmx

Shiloh had nog steeds geen hoogte van haar. Haar opmerkingen waren merendeels slechts plagerig bedoeld. Maar er zat ook spot achter en daar twijfelde Shiloh om. Ze waren op zoek naar nieuwe rebelse tieners voor in de groep bij Dante, hem, Arnoud en Mika. En daarvoor had je de juiste attitude nodig. Dante die een beetje het hoofd was stond erop dat je discipline had maar vooral durf en lef. Iemand die steeds liep te spotten hoorde daar niet meteen ben dus tot zover zou hij de meid hier niets vertellen over hun stiekeme groepje. Hij zou wel zien hoe ze zich verder ging gedragen. Ze had in ieder geval het lef om Shiloh te lopen bespotten al negeerde hij het gewoon. Wat kon hem het schelen wat andere van hem dachten of niet. Het was hun probleem. Zolang er werd gesproken was het niet zijn probleem. Pas als het persoonlijk werd dan zou hij zich resoluut als je vijand maken. Tot zover kon Shiloh het met bijna alles vinden.

‘Nee.’ Antwoordde hij op haar plagende woorden. Hij keek haar aan en haalde zijn wenkbrauwen twee maal op. ‘Wil gewoon niet dat je een afgang meemaakt.’ Hij knipoogde weer. Hij meende het niet, hij kon namelijk wel dansen maar niet om een prijs mee te winnen. En het laatste wat hij nu zou doen was door de algemene ruimte struinen als dansend met een onbekende meid. ‘Zien we wel.’ Sprak hij droogjes op haar volgende woorden. Shiloh had hier al alles geprobeerd en hij had het zelf zo fel uitgehouden dat hij op de elektrische stoel belandde … niet nog eens. Hij had een hartstilstand gekregen met als gevolg dat hij nooit meer de stoel mocht krijgen als straf.

Hij had zijn arm soepeltjes over haar schouder gelegd zonder te laten blijken dat er ook maar iets was. ‘Goed geraden.’ Hij dempte zijn stem wat en passeerde de bewakers nonchalant. Hij wist wel dat ze hem zouden nakijken doen sloeg hij expres af naar de deuren om naar buiten te gaan ookal was dat helemaal niet zijn plan. Hij liet haar weer los en bleef op de gang staan terwijl hij de omgeving in zich opnam … om eerlijk te zijn luisterde hij gewoon aandachtig. ‘Shiloh.’ Stelde hij zichzelf wat afwezig voor. Hij voelde haar lippen vlak naast de zijne. Toen ze zich terug trok kwam er automatisch iets charmants op zijn lippen te liggen. ‘Yang, heb je ook een Yin?’ Grapte hij terwijl hij de hoek om keek en nog net zag dat de bewaker hem de rug toekeerde en de algemene ruimte weer binnen wandelde. Shiloh knikte tevreden en liep de gang door de andere kant van het gebouw op …
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Emptyza jan 12, 2013 11:10 am

Yang had zich te lang verstikt gevoeld, weggedrukt door een donzige deken, een muur gebouwd door lieve, lieve Yin. Maar de muur was nu doorbroken en het rebelse figuurtje moest even stoom afblazen. Daarna zou ze tot rust komen, voor haar doen dan. Als alle spot, alle energie ietwat gekanaliseerd zou worden werd ze vast prettiger gezelschap. Dan ging de spot van het keiharde niveau waarop het nu zat naar iets acceptabels. Hopelijk.
Hij reageerde charmant op haar vraag waarom hij niet dansen wilde. De knipoog deed haar grijnzen, maar de woorden... Waren gewoon een regelrechte uitdaging. Dansen hoorde tot haar talenten. Dit kon ze. En hij sprak alsof hij beter was. O, uitdagingen waren zo lastig te weerstaan. Dit zou ze onthouden. Wilde ze nog wel eens zien. ‘Wil gewoon niet dat je een afgang meemaakt.’ Ze grinnikte. ''Maak je over mij maar geen zorgen.'' Ze nam kort de houding in van een ballerina. Maar dat was de moeite niet waard. Volgende onderwerp. Energie, adrenaline raasde door haar aderen, had al het bloed vervangen.

‘Zien we wel.’ Hij was sterk, dat vond ze wel leuk. Ze vond hem wel leuk. Redelijk. Kon ermee door. Kieskeurig, je was het of niet. Maar in elk geval was het een geweldige manier om allereerst wat energie kwijt te raken. Als ze langer hier wilde blijven moest ze niet al te veel opvallen. En ten tweede kon hij haar zo te zien wel wat interessante dingen tonen, aan de manier waarop ze nonchalant langs de bewakers wandelden. Yang glimlachte bedeesd naar de mannen die er stonden. Alsof ze niets slechts in zin had, natuurlijk niet. Waarom zou zo'n lief figuurtje iemand kwaad doen? Onmogelijk. Of.. Was hier het motief 'Schijn bedriegt' van toepassing? Wellicht. Maar dat wisten de mannen met handboeien en macht niet.

Hij had een soort omtrekkende beweging gemaakt leek het wel. Ze stonden stil, in de gang. Zijn naam klonk algauw. ‘Shiloh.’ Ze deed iets impulsiefs, maar het resultaat mocht er wel zijn. Hij had een charmant tintje gekregen die ze wel wist te waarderen. Jackpot. Niets was leuker dan jongens die uit hun saaie schil stapten en gewoon deden wat ze wilden. Zeker als ze zo knap waren als Shiloh. Hij was knap op de lange-mysterieuze-jongens manier. En dat vond ze wel intrigerend. ‘Yang, heb je ook een Yin?’ O kregen ze dat weer. Haar lippen krulden zich geamuseerd om. Het was niet zeer orgineel, maar ach. Ze had erger meegemaakt, zo veel erger. En zijn schattige mysterieus zwarte ogen maakten de opmerking wat dragelijker. Ze moest er alleen niet over nadenken, dat zou barsten veroorzaken in de muur in haar hoofd. Hij liep en ze volgde. Haar hakken maakten een tikkend geluid op de vloer, zijn stappen waren stevig en zeker. ''Waar breng je me heen?'' vroeg ze nieuwsgierig. Aan haar stem was te horen dat ze al iets was afgekoeld. Al betrof dat enkel de spot, zeker niet haar neiging om hem een beetje te plagen of uit te dagen op de verleidelijke manier die haar nou eenmaal eigen was. ''En waarom hadden die bewakers haast de neiging aan je te blijven plakken als twee enge stalkers, Shiloh?'' vroeg ze met heldere stem. Ja, ze had het wel opgemerkt. De mannen hadden hem werkelijk onderzoekend aangekeken, alsof hij gevaarlijke dingen kon gaan doen. Interessant...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Will you entertain me, darling...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you entertain me, darling...?   Will you entertain me, darling...? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Will you entertain me, darling...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Good to see you again, darling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: AR.-
Ga naar: