Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 26, 2013 3:17 am
Zo, tijd voor mij om weer eens te posten. Mwahaha, Leah gaat een aanval krijgen xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za jan 26, 2013 3:36 am
Ik kijk Kyle XY, de serie waar mijn faceclaim in meespeelt, en damn dit is niet goed voor mij hart xD
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 12:25 am
Boe!
Ik wil hier wel weer actief worden, maar ik ga denk ik Percy wel een beetje omgooien >.< hij word nog erger als dat hij al was xD
Elena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Elena Jones Partner: Tell me, you Love me Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 1:50 am
@Michelle; ik ben benieuwd hoe hij dan zal worden
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 2:17 am
Ohman ik voel me normaal alleen nu haha :c Maar het concert was awesome, zelfs Marit even gezien, en ik mag naar Lana Del Rey in mei! En nu ben ik like bluwh ):
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 2:38 am
@Minoe: hij word vreselijk in zijn hoofd xD Hij weet niets meer van zijn begin tijd meer en alles wat hem pijn doet vind hij geniaal en wilt hij alleen maar meer van hebben xD
Elena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Elena Jones Partner: Tell me, you Love me Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 3:39 am
hin is dus een beetje gek zeg maar xD interessante personage
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 3:46 am
een beetje boel omdat hij hier al te lang zit xD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 6:20 am
Okay, I need food now.. and concentratie voor m'n huiswerk o__õ
Ima bake eggs. xd
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 9:49 am
goodluck with that!
en fuck haha. geef me een pen en ik schrijf een boek over m'n gedachten op dit moment cause argh ><
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 9:50 am
HIER EEN PEN. /duwt het door laptop heen. c:
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 10:03 am
OK. IK GA OP HET SCHERM SCHRIJVEN. AND IT MAGICALLY APPEARS ON WORD.
Nee echt als die persoon me nu aanspreek ofzo, krijgt die een sms terug van heel veel woorden.. Stripe is not amused? c:
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 11:28 am
Ughe, en op momenten zoals deze als ik bezig ben met huiswerk ga ik me shitty voelen. I hate myself. Heb m'n huiswerk verpest, ook al zeggen anderen dat het vet mooi is. Het is fugly.
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 27, 2013 7:23 pm
Examen economie volgende week... Omg
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 28, 2013 10:35 pm
Is er iemand die een topic wilt met percy? Anders maak ik straks gewoon een open topic xD
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 28, 2013 11:04 pm
ik wil en zal mika actief krijgen dus ik wil gerust
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 29, 2013 12:24 am
Is goed ik zal even een post maken als ik tijd heb!
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 29, 2013 2:07 am
neem je tijd
omg zie het nu maar pas MICHELLETJE ITS ME YOU'R BELOVED LILITH o.0 serieus nooit ontdekt dat je percy was *.* fail...
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 29, 2013 4:19 am
O.o OMG REALLY?? whahaha nee dat wist ik ook nooit (wel dat ik michelle was, maar niet dat je Noelani was) xD
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 29, 2013 5:32 am
Lol xd dacht het al wel gezellig volegens mij stalk ik je xd
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di jan 29, 2013 8:15 am
Ik heb behoefte om een freakin' gestoorde post te schrijven because of reasons. SO. Dat ga ik doen. Maar mag niet langer dan een kwartier zijn, want daarna moet ik weer verder met Maatschappijleer. - Heb een repetitie die ik sowieso ga verknallen o3o -
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 30, 2013 9:39 am
Mikaela schreef:
Lol xd dacht het al wel gezellig volegens mij stalk ik je xd
hey ik dacht dat je geen inspiratie meer had
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 30, 2013 9:54 am
ja ik begin mij te dwingen > post noelani post xd anyway, help me vrijdag onthouden dat jij de eerste bent waar ik bij ga posten bij de lieve arnoud dus HELP ME ONTHOUDEN want ik vergeet snel T.T
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)