Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 25, 2013 9:11 am
BOOM. Toen was ineens Tobias z'n punt weg.
Tobias
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 23-02-13
Character sheet Naam: Tobias Eaton Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 25, 2013 9:16 am
But we had a connection. It was special. *sobsob
Oké, haha, nee, dankje.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 4:19 am
Iiih Ik heb een boek gelezen, Opstand, en ik moet er een boekbespreking over houden, maar ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen
Tobias
Character sheet Naam: Tobias Eaton Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 4:30 am
Daarom kies ik voor inwijding bij minn volgende boekbespreking, is volgens mij makkelijker uit te leggen. Maar ik zou niet weten hoe het uit te leggen.. Moet je vragen beantwoorden? Of echt gewoon een uitleg geven?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 6:23 am
Ik moet echt gewoon een uitleg geven, en het is morgen al dus ik zou niet zo maar een andere boek kunnen nemen. Plus, ik heb het eerste boek Inwijding, als dat al het eerste is, ook helemaal niet gelezen
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 6:42 am
Oehh, dan is het wel lastig ja.. zou niet weten hoe je dat moet doen.. Und inwijding is het eerste boek ja.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 7:06 am
In other words I'm screwed
Tiffany
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 26-02-13
Character sheet Naam: Tiffany MiCheur Partner: ~ Reden van plaatsing: Draagt denkbeeldige personen met zich mee.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 26, 2013 10:17 am
Wajoo, een halfuur aan d'r ava gezeten, was meer werk dan verwacht. Mja, wat wil je dan ook met in totaal 69 pic's! xd
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo feb 27, 2013 6:58 am
It's Hanna van PLL! <3 Ben net begonnen de nieuwste aflevering te kijken, alleen hij loopt steeds vast
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo feb 27, 2013 8:51 am
Hellooo.
Sky
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 21-02-13
Character sheet Naam: Sky Diamond Jackson Partner: entertain me and play a love game Reden van plaatsing: eetstoornissen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo feb 27, 2013 10:22 am
helleeuuwww
Morgen moet ik posten, ik verplicht het mijzelf. Echt al dagen geen tijd gehad ;o
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do feb 28, 2013 8:48 am
Ik ga denk ik morgen weer posten. Dan heb ik normaal gezien alle tijd. Vandaga moet ik gewoon zorgen dat ik vroeg ga slapen. Ik kan niet met enorme wallen aankomen op school.
Evita
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 22-02-13
Character sheet Naam: Evita Cipriana Chiquita Partner: Reden van plaatsing: Psychoses
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 4:11 am
Morgen weer school aan het eind van de week komen de uitslagen
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 4:30 am
Ik moet eigenlijk nog huiswerk maken. Mehh, heb de laatste tijd echt bijna niks aan school gedaan. En ik heb alweer bijna examens..
Evita
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 22-02-13
Character sheet Naam: Evita Cipriana Chiquita Partner: Reden van plaatsing: Psychoses
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 4:52 am
Ik ben bezig met mijn werkstuk voor school moet als eerste, ahhh!! En volgende week toets week. Zit gelukkig wel veel engels bij
Cupid
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 19-02-13
Character sheet Naam: Cupid Partner: -x- Reden van plaatsing: Depressie en automutilatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 5:29 am
Aargh, net een pww erop zitten -.- Helemaal dood, en dan gaat Duits nog even leuk een hele toets met van die zinnetjes doen o.O Ze hebben volgens mij een hekel aan ons...
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 5:51 am
School is echt kut.. Nu valt het bij mij wel mee, maar over twee weken zit ik alweer volop te studeren voor mijn examens..
Tiffany
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 26-02-13
Character sheet Naam: Tiffany MiCheur Partner: ~ Reden van plaatsing: Draagt denkbeeldige personen met zich mee.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 9:40 am
Posten gaat niet meer lukken, had een vrij druk weekend met verjaardags viering en nu zit ik aan huiswerk.. dus maybe morgen.. o_o
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 03, 2013 9:44 am
Doe maar rustig aan hoor.
This friday night I jumped of into a net, I threw knives at her head, I stabbed him in the bed, ahahahah, I smell like sage and lemongrass, Tris kicked me in the ass, I am scare of being last. This friday night, Do it all again.
Er is echt iets mis met me, als fangirlen een psychise stoornis was zou ik in een instelling zitten..
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma maa 04, 2013 4:50 am
ik moet echt mika wakker schudden
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma maa 04, 2013 5:01 am
OMFG IK BEN ZO HYPER EN BLIJ VANDAAG EN EN EN TEEEE BLIJ. Like, me and le crush hadn't talked for a while, and then he comes to stand with our group and I was like. Y U NO TALK TO ME? Dan draait ie zich om en zecht ie 'Gij zijt het, ik had u nog nie eens herkent, zijt ge afgevallen.' En ik zo heel dom. 'Waarvan afgevallen?' en hij zo 'Nee, gewoon afgevallen.' en ik zo van. 'Ah, k denk het niet.' en hij zo van 'Ah, ma ge ziet er wel goed uit.' ERN VANBINNEN TRIPTE IK HELEMAAL. Ik en mijn vriendin veelbetekende blikken uitwisselen, en toen raakte die mijn schouder weer zo aan ik werd helemaal gek. Ik denk dat ik een beetje erg verlief ben. It's like drugs, you know it's not good, buit it feels so amazing.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma maa 04, 2013 5:39 am
Oooh cuuute c': &omfg I missed this forum so much you don't even know
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma maa 04, 2013 8:31 am
Ik heb een blauw oog xD en een blauw hand en schouder go me
Tobias