Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:04 am
@ Fanta; lust je oreo's? dan stuur k m je op :3
Kymberley
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Kymberley Ross Harrison Partner: Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything. Reden van plaatsing: Poging tot moord op dierbare, stemmen in der hoofd, bang voor het donker.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:04 am
Ik wil zo graag mijn geschiedenis schrijven hahahah, Maar dat gaat hem zo niet worden vandaag.
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:06 am
=( koekje 1 is op en koekje 2 is voor Fanta :3 dus nu geen koekjes meer voor mij =(
OEH, ik weet wat ik wil; een topic met Hayden en dr andere persoonlijkheden :3 dat gaat geniaal worden ;3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:22 am
Ik wil eigenlijk een meisje anamaken, dat echt zo typisc populair is, en kinda bitchie, maar ze doet dan zo omdat ze eigenlijk met best wat problemen zit, en dat blijft dan zo, en zow, maara ch, ja..
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:46 am
OMG AWESOME RYAN POST, :3
Ik ga zo terugposten, eerst even lekker douchen en pyama aan <3
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:48 am
Pfft. Ikmoetposten. Maar het lukt gewoon niet. *staart nu al een dik kwartier naar leeg word document* Why :c ?
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:50 am
Mikhail schreef:
Pfft. Ikmoetposten. Maar het lukt gewoon niet. *staart nu al een dik kwartier naar leeg word document* Why :c ?
Ga touwtje springen, op je hoofd staan, eet chocola :3
nee, even serieus. Ga onder de douche en drink een lekker kopje thee, doe iig alles BEHALVE rpgen..
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:51 am
Waarom alles behalve ._. ? DanmoetikjuistRPG'en. Anders krijg ik een write block voor Mikhail, ik weet hoe ik ben. *staart naar tekeningen* Er komt heus nog wel wat uit ~ Nu weer terug naar cake in oven o3o En... Andere dingen o_o
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:54 am
Mikhail schreef:
Waarom alles behalve ._. ? DanmoetikjuistRPG'en. Anders krijg ik een write block voor Mikhail, ik weet hoe ik ben. *staart naar tekeningen* Er komt heus nog wel wat uit ~ Nu weer terug naar cake in oven o3o En... Andere dingen o_o
ik krijg juist een writersblock als ik dingen ga 'forceren' ..
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:58 am
Ikforceeraltijd. Als ik inspiratie heb zijn mijn posts gewoonlijk rond de 1000 n_n Dus ik forceer nu ook al heur ;D Noworries o3o
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 5:59 am
Kom ik aan _o-
Ooit had ik ook zoiets, voor mij MEGAMEGAMEGA Writersblock
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:00 am
hallow!!
fanta ik heb gepost
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:07 am
Oma gaat al douchen _O-
*gaat posten*
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:08 am
... TT_TT
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:09 am
Hayden schreef:
... TT_TT
Wat Ö ?
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:12 am
IkforceermijnheleRPGlevenal ;} Maak je maar geen zorgen ;D
IKHEBCAKE. Woesh.
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:13 am
Ik wil een account op MH aanmaken..
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:14 am
Mikhail schreef:
IKHEBCAKE. Woesh.
Dan ben ik benieuwd hoe jij post als je inspiratie hebt, want het is nu al verdomd goed!
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:23 am
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
IKHEBCAKE. Woesh.
Dan ben ik benieuwd hoe jij post als je inspiratie hebt, want het is nu al verdomd goed!
*wappert met handjes* Nuuh, het valt reuze mee. Gewoon lullen over van alles en nog wat en je hebt zo 600 woordjes n_n Daarom zijn mijn posts nooit zo bruikbaar ;}
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:24 am
Ik ga een jongensaccount maken ;D
@Ryan: Oreo's zijn zalig! Maar je mag mijn koekje wel hebben hoor :3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:24 am
Mikhail schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
IKHEBCAKE. Woesh.
*wappert met handjes* Nuuh, het valt reuze mee. Gewoon lullen over van alles en nog wat en je hebt zo 600 woordjes n_n Daarom zijn mijn posts nooit zo bruikbaar ;}
Dat kan ik dus niet meer, kloteshit _O-
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:26 am
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
IKHEBCAKE. Woesh.
Dat kan ik dus niet meer, kloteshit _O-
Iedereen. Kan. Het. *wijst dramatisch* DONOTLIE.
Ik ga weer ventjes rollen door de buikpijn die me overvalt. *sloft naar bank*
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:29 am
Zo nieuw account ^^ Zayn Malik ^^ xD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:31 am
Zayn schreef:
Zo nieuw account Zayn Malik xD
Awesummm
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 6:33 am
Zayn schreef:
Zo nieuw account ^^ Zayn Malik ^^ xD
Oeeehhhh, hij moet drank gaan stelen samen met Melanie, en dan gaat Melanie dansen op de picknicktafel, zi is gegoosed.