Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:26 am
Ik heb nieuwe oordopjes!
hele leuke post weer Miezel :3, ik post waarschijnlijk morgen terug!
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:27 am
okay^^ kan niet wachten ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:34 am
MIEZEL, MIEZEL WAAROM SABBEL JIJ OP EEN KIEZEL? MIEZEL MIEZEL, WAT BEN JE TOCH EEN GRIEZEL
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:39 am
Ik voel een hit aankomen!!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:42 am
Kom dans mee. Beweeg met die voeten en wees tevree. Samen gaan wij het maken, in de grote boze wereld. :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:44 am
WHOEHOE YEAAH!! *Danst op de beat* YEAAH!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:47 am
TUTUUTUUUTUTUUTUTUUUUUUUUUUUTTTTTTTTT
*doet een mongolisch dansje wegens gebrek aan danstalent*
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:49 am
*showt dansmoves* (was tien jaar danservaring toch nog ergens goed voor :p) YEAAH!! TUTUTUT OEEH WHEEHE
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:51 am
Oeh ik hou van Dahlia en ana .
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 8:55 am
Dahlia schreef:
Heel stiekem moet jij met Stefan nog bij Melanie posten, heel stiekem hoor.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 9:51 am
Auburn schreef:
Dahlia schreef:
Oeh hoe weet jij dat stiekem?
Oja ik hou ook van Stefan want hij is gewoon jammiexD
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 9:57 am
zayn heeft ook een lichte trek van... Moet ik nog verzinnen! Back :3
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 10:15 am
Slapen en morgen weer posten :3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 10:16 am
Percy schreef:
even tussen door, ligt het aan mij of zijn er vandaag heel veel nieuwe mensen bij gekomen??
Dat valt wel heel erg mee. En ik vind ook wel dat je je onderschrift wat kleiner mag maken!
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 10:21 am
Hayden schreef:
Percy schreef:
even tussen door, ligt het aan mij of zijn er vandaag heel veel nieuwe mensen bij gekomen??
Dat valt wel heel erg mee. En ik vind ook wel dat je je onderschrift wat kleiner mag maken!
yep ik zag het, ik was er al mee bezig hem te verkleinen, probeer de goede maten te zoeken dat het plaatje niet helemaal vaag er uitkomt te zien...
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 10:22 am
Dahlia schreef:
Auburn schreef:
Dahlia schreef:
Oeh hoe weet jij dat stiekem?
Oja ik hou ook van Stefan want hij is gewoon jammiexD
Ja, daarom moet je heel stiekem ook gaan posten, anders ga ik je heel stiekem stalken.