Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:37 am
Ja, ook Melanie hier, dus ja, maar ach, ik had gewoon het idee voor zo'n accountje, en na een tijdje dacht ik zo van 'ach, ik die het maar.'
Babette
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:45 am
Okay, even los van het gesprek, dat ik TOTAAL niet aan het volgen ben ofzo :3, wie heeft er allemaal examens? ;o
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:54 am
:O! Dat was jij dus al die tijd! Naja ik ben Carmen en mijn schatje BELLATRIX! =D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:56 am
Ik ga denk ik maar eens...
Bye bye!!
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:58 am
En toen was je eindelijk aan je post begonnen... Kon je weer stoppen omdat vlak naast je je moeder en je broer ruzie zitten te maken ¬¬ Dat joch moet gewoon eens iets doen voor school etc. Hij doet gewoon geen ene moer. Hij zit alleen maar achter de laptop, en dan gaat hij zeuren dat hij 'opgesloten' zit. Pfft.
Weg concentratie ._.
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 11:00 am
Hayden schreef:
:O! Dat was jij dus al die tijd! Naja ik ben Carmen en mijn schatje BELLATRIX! =D
@Chloé, ik niet! xD
Ja, slecht van mij hé, *wenkbrauwwiebel* En, ik ga een topicje maken met Auburn, xd.
Babette
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 11:04 am
Hayden schreef:
@Chloé, ik niet! xD
Pfft, gelukzak, ik heb al een week gehad en moet nog een week gaan. Ik denk dat ik gebuist ga zijn voor Geschiedenis. Zitten we daar examen te maken komt er een of andere onnozelaar gaatjes maken in het plafond met een boor? xd
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 11:17 am
@Auburn, jáá verdomd slecht!
@Chloé, whahaha, echt waar? Wat erg dat je dat hebt bij je examen! Wij hadden ze gewoon simpel in lokalen, dus elk lesuur ging de bel en al die kinderen gillen op die gang, echt achterlijk dat ze ons niet in de gymzaal hadden geplaatst. Maar ik woon in NL, en ben pas net 3/4 maanden bezig met een opleiding!
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 11:19 am
Ik zit apart bij de examens, en ik vind iets ehel kut. Ik heb vaak dat ik niet begrijp hoe een vraag geformuleerd staat, en wat precies de bedoeling is, dat ehb ik heel vaak bij wiskunde, en we mogen dus dit jaar geen vragen meer stellen, echt kut.
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:10 pm
Pff, ik ga graag shoppen, maar iknmoet hier om 9 uur of eerder weg, om op tijd aan te komen in de winkel van me pa, en dan na eenj uur anderhalf ga ik pas shoppen met me ma, en ik moet Ee, maar veel geld heb ik niet meer, maar ik moet kijken of ik een noos armband wil, of een van pandora. En ik wil nu verder met me post, maar datvmag niet van me ouders, omdat we op moeten schoeten voor op tijd zte zijn.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:16 pm
Goedemorgen allemaal!
Ik vind dit nu al een leuk forum, ook al heb ik nog niet echt iets zinnigs gedaan :'3
Laatst aangepast door Nikki op vr dec 09, 2011 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:49 pm
Ik ga straks posten.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 11:50 pm
Goeiemorgen :3
Ik fiets zo naar huis, en dan ga ik naar de paarden, naar huis, douchen pyama aan en posten.
Dus..
Half uurtje fietsen, 10 min pauze, half uur fietsen naar de paarden, half uur tot uur daar blijven, weer een half uur terug. Dan douchen en pyama aan half uur, en dan posten.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 12:42 am
@ Gwyn: Omygosshie. Ben jij Enya? Enyaness, Enyaness, Enyaness. Ik ben Sammy :'3 En thanks!
Volgens mij kunnen Gwyn en Nikki nog best wel eens een goed team vormen. En je hebt een druk schema zeg!
Ik ga nu aankleden, dan hond uitlaten, dan naar de winkels, dan naar mijn opa en oma en dan uit eten.
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 2:03 am
oeh, ik heb veel gemist =(
ergernis; het broodkruimeltje is écht interessanter dan mn nederlands boek en ik heb volgende week proefwerkweek =( verdomme ^^ @ iedereen die nieuw is ; hallooow =D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 2:16 am
@Nikki, welkom op Disturbia! SAMMYYY! =D
Woehoe, net krultang + 4 manga's gekocht, Death Note btw.. past mooi bij de rest van m'n boekjes! So happy I could die! =3
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 2:55 am
Woesh, gepost bij Gwyn =D
@ Hayden; dat is toch wel een YAY waard :3
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 2:56 am
@Ryan, ik had iets gelezen gisteren dat je een topic wou? Alleen had ik niet gereageerd, had m'n dagje niet zo.. Nu wel! :3
Ryan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 3:08 am
@ Hayden; yay =D mag ik een topic openen? :3
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 3:09 am
@Ryan, als jij dat wilt, prima! Kan ik nog ff verder werken aan de CS pic van Hayden!
Babette
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 3:32 am
Auburn schreef:
Ik zit apart bij de examens, en ik vind iets ehel kut. Ik heb vaak dat ik niet begrijp hoe een vraag geformuleerd staat, en wat precies de bedoeling is, dat ehb ik heel vaak bij wiskunde, en we mogen dus dit jaar geen vragen meer stellen, echt kut.
Haha, ik ken het, heb ook altijd dat probleem, maar nu zit ik in aparte lokalen vanwege mijn concentratie probleem. dikke voortrekkerij daar. Ik had niet geleerd voor Frans gaf ze bijna 3 antwoorden van ongeveer elke oefening weg haah :3
@Hayden: Wij zitten nu ook altijd in aparte lokalen, maar meestal hebben we maar 1 vak per dag, dus zitten we toch 3 of soms 4 uur in hetzelfde lokaal, dat suckt als je op een plaats zit die voor afleiding zorgt of als je bank wiebelt of iets in die aard.
Ryan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 3:48 am
@ Hayden; post is af, eindelijk :p hoop dat je er iets mee kunt ^^
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 3:52 am
Ryan schreef:
@ Hayden; post is af, eindelijk :p hoop dat je er iets mee kunt ^^
Gelezen en al, ga nu posten en natuurlijk kan ik er wat mee, altijd right! Yesss sir! =D
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 5:01 am
Nikki schreef:
Goedemorgen allemaal!
Ik vind dit nu al een leuk forum, ook al heb ik nog niet echt iets zinnigs gedaan :'3
IK BEN AANGEMAAKT. Hallo Sammy, btw. :meow:
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.