Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:08 am
Ik moet gewoon serieus een Duitse website maken. I'm gonna kill myself! :O
En daarna ga ik posten bij jullie lieve kakhoofden.
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:14 am
Nikki schreef:
Ik moet gewoon serieus een Duitse website maken. I'm gonna kill myself! :O
En daarna ga ik posten bij jullie lieve kakhoofden.
Weetje, ik raak de hele tijd in de war als ik 'Nikki' lees. o3o Alsof ik weer eens vaagbezigbenenzelfeenberichtgetiepthebzonderdatikhetweet. ofzow.
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:22 am
Nik, verander je naam 8D Heet voortaan gewoon... Fawn ofzeu.
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:28 am
Halloeee People! ;D Ik heb net met moeite alllerlei vieze spaghettie in m'n strot moeten duwen, ben trots op me zelf
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:34 am
Liv schreef:
Halloeee People! ;D Ik heb net met moeite alllerlei vieze spaghettie in m'n strot moeten duwen, ben trots op me zelf
Ik ook, Lis. IK BEN TROTS OP JE. EN NEE. IK WEIGER. OOK ÍK DRAAG MIJN NAAM MET TROTS. En het kost geld... enzo. Dat naam veranderen. :stare:
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:46 am
Yes, het is me gelukt een stuk karbonade naar binnen te werken
Liv
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 10-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In jouw kast, 's avonds monster spelend.
Character sheet Naam: Oliviá la Loseigná Partner: x Reden van plaatsing: Waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:50 am
Fawn schreef:
Liv schreef:
Ik ook, Lis. IK BEN TROTS OP JE. EN NEE. IK WEIGER. OOK ÍK DRAAG MIJN NAAM MET TROTS. En het kost geld... enzo. Dat naam veranderen. :stare:
Ahww dankjewel Nik !
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:50 am
Yeah, voor het eerst vandaag m'n vlees opgegeten. Maar heb tegenwoordig geen zin meer in eten! x.x
Liv
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:52 am
Ooooh ik vind eten normaal gesproken echt heerlijk :'D Vooral vlees. maar spaghettie, dat vind ik zo abnormaal vies o3o
Gemma
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:53 am
Kijk, ik heb nou precies het tegenovergestelde!!
J'adore Spagettie Je detesté Vlees, daar hou ik gewoon echt niet van :S
Liv
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:55 am
Apart o3o Zouden we dat met meer dingen hebben 8D? Ik ben gek op kokosijs en peren ijs Jij?
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 6:58 am
Ik haat... biefstuk en draadjesvlees. o3o Daar doe ik zó achterlijk lang over.
Gemma
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:00 am
Liv schreef:
Apart o3o Zouden we dat met meer dingen hebben 8D? Ik ben gek op kokosijs en peren ijs Jij?
KOKOSIJS!!!! <3
Perenijs heb ik eigenlijk nog nooit gehad , maar ik ben niet zo wild van peren
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:01 am
Fawn schreef:
Ik haat... biefstuk en draadjesvlees. o3o Daar doe ik zó achterlijk lang over.
Bij mij blijft heta chter mijn beugel haken, waar ik een enjorme hekel aan heb.
Liv
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:01 am
BIEFSTUK *hyperventileert* Da's zo kapot lekker hea Nik, je moet gewoon fixen zonder dat je familie 't ziet als ik bij je ben dat je dan gewoon jouw stuk op mijn bord kwakt. Dan zal ik er voor zorgen dat 't zo snel weg is dat ze't allemaal niet doorhebben (: STRAK PLAN, NIET 8D?
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:03 am
Liv schreef:
BIEFSTUK *hyperventileert* Da's zo kapot lekker hea Nik, je moet gewoon fixen zonder dat je familie 't ziet als ik bij je ben dat je dan gewoon jouw stuk op mijn bord kwakt. Dan zal ik er voor zorgen dat 't zo snel weg is dat ze't allemaal niet doorhebben (: STRAK PLAN, NIET 8D?
Ik ging toch naar jou? Maar dat klinkt zeker als een aantrekkelijk aanbod~ Buwhaha.
Liv
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:06 am
Jaaa je komt naar mij Maaaar voor de volgende keer, als ik bij jou ben ;D!
@Melanie; Ik ken 't probleem o3o Zooo irritant met andijvie stampot ofzo
Laatst aangepast door Liv op ma dec 12, 2011 7:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:07 am
Olaa
Ik ben weer klaar!
Gemma
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:08 am
Haaaaaaiiii Gwyn!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:08 am
Whoaa.. ik wou nog posten, maar door nieuw setje op Helena @ MH met photoshop duurde het effies.. stiekem had ik állang al beneden moeten zijn, heb nog maar klein halfuurtje om haar te krullen! Whoaaa.. ben nu gelijk weg! Dus wss post ik vanavond nog, en anders morgen weer! (a)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:09 am
Ráawwrrr~ Oke dan maar weer.
En damn, morgen muziek pw en wis pw. :') En moet nog een cadeautje kopen+gedicht schrijven voor woensdag. *brainfail*
Liv
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:11 am
Waarvoor moet je een gedicht schrijven dan o3o ? Ik wil je wel helpen trouwens, gedichten schrijven is leuk :'D Maar ik moet wel zo weg o3o
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:12 am
Gemma schreef:
Haaaaaaiiii Gwyn!
You can call me Enya!
Hmm ik ga maar eens bij Percy posten en dan bij Ryan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:14 am
Liv schreef:
Waarvoor moet je een gedicht schrijven dan o3o ? Ik wil je wel helpen trouwens, gedichten schrijven is leuk :'D Maar ik moet wel zo weg o3o
Het begint met een V en eindigt op eeltelatesinterklaasvieringopschool.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 12, 2011 7:18 am
Fawn schreef:
Liv schreef:
Het begint met een V en eindigt op eeltelatesinterklaasvieringopschool.
De sint zat op zijn stoel hij dacht na maar het lukte niet goed. Weet je wat ik bedoel?