Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 6:11 am
@ fanta, Serieus? Wie ben jij dan op quizlet??
eigenlijk best wel een domme vraag ik kan ook gewoon kijken bij je story >.<
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 6:12 am
Hayden schreef:
Jezus.. ik vind dit zó ongelofelijk eng! Ze komt ff m'n leven inwandelen (bij wijze van spreken) en lijkt wel precies hetzelfde als mij te zijn.. vervolgens is ze fan van dezelfde muziek.. als ze nog eens fan is van Helena Bonham Carter ga ik GILLEN! O_O!
Heel herkenbaar dit Ö , Precies mijn reactie toen ik ook zo iemand leerde kennen!
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 6:35 am
Goodevening Disturbia'ers!
Hèhè, eindelijk eens tijd om te posten!
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 6:39 am
mag ik hier even melden dat ik echt zo'n gruwelijke hekel heb aan die kerstliedjes en zo. doe dat gewoon 2 dagen voor kerst, dan sluit ik mezelf dan wel op, maar ik wil gewoon normaal radio man o man. *zet cd aan*
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 6:44 am
@ Faye: ik moest een kerstliedje op school zingen, ik loop nu al bijna de hele week met santa claus is coming to town van justin bieber in mijn hoofd.
Ik ga nooit meer zeggen dat justin bieber te slecht voor woorden is, hij pakt me terug om mij met iemand in te delen die fan is van zijn muziek waardoor ik het moest zingen -.-
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:00 am
@Fanta: Thank you En wie ben jij eigenlijk? (aa)
Hmm, ik zit te twijfelen voorsteltopicje voor Dante maken, of gewoon gaan RPG'en...
[Edit] Wow wat is ^ ^ opeens een enge smilie o.0
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:01 am
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Jezus.. ik vind dit zó ongelofelijk eng! Ze komt ff m'n leven inwandelen (bij wijze van spreken) en lijkt wel precies hetzelfde als mij te zijn.. vervolgens is ze fan van dezelfde muziek.. als ze nog eens fan is van Helena Bonham Carter ga ik GILLEN! O_O!
Heel herkenbaar dit Ö , Precies mijn reactie toen ik ook zo iemand leerde kennen!
Ik zal het er de volgende keer over hebben met haar als ik d'r weer zie, wss niet meer morgen op stage.. maar ze gaat donderdag naar school, zelfde school als waar ik nu m'n opleiding volg, dus miss zie ik d'r nog.. Maar omg, dat is zó eng, hea?
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:08 am
Whiee, en toen heette Dante gewoon Dante ;D
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:10 am
Ik werk nooit meer samen met haar, ze is een heel goede vriendin, nog steeds, maar voor projecht is het samenwerken nogal lastig, en ze wilt haar eigen ideeën doordrammen, en daardoor heb ik nu een 7.5 en zij een 9, voor Nederlands spreken.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:11 am
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Ik zal het er de volgende keer over hebben met haar als ik d'r weer zie, wss niet meer morgen op stage.. maar ze gaat donderdag naar school, zelfde school als waar ik nu m'n opleiding volg, dus miss zie ik d'r nog.. Maar omg, dat is zó eng, hea?
Echt zo vaag, hij kan uit EEN recente foto precies mijn karakter lezen
ik vroeg zo hoe dat kon; Hij; omdat ik dat ook zo heb..
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:24 am
@Gwyn, mijn collega kan aura's zien.. ze moest m'n evaluatieformulier invullen en ik had zo opgeschreven bij een vraag over wat er vandaag negatief was gegaan.. was dat ik niet zo goed contact had gelegd met collega's en cliënten.. toen kon ze mijn hele gevoelens, karakter uit die éne zin halen.. jezus, ik voel me nu echt klote.. maar dan ook écht, écht klote.. ik ga m'n haren even kammen en dan maar naar bed ofzo. Dan máár met natte haren naar bed.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 7:37 am
Hayden schreef:
@Gwyn, mijn collega kan aura's zien.. ze moest m'n evaluatieformulier invullen en ik had zo opgeschreven bij een vraag over wat er vandaag negatief was gegaan.. was dat ik niet zo goed contact had gelegd met collega's en cliënten.. toen kon ze mijn hele gevoelens, karakter uit die éne zin halen.. jezus, ik voel me nu echt klote.. maar dan ook écht, écht klote.. ik ga m'n haren even kammen en dan maar naar bed ofzo. Dan máár met natte haren naar bed.
Ughe.
Sterkte Diant!
Ik heb mijn post bijna af, en daarna ga ik met Fleur (het hondje van mijn opa en oma) spelen.
En het is zo erg wat er in België is gebeurd!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:02 am
Hayden schreef:
Ughe.
*hugt dianta *
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:05 am
Sterkte Didi <3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:15 am
Kak internet! ;O Internetverbinding is bar en bar slecht ;o
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:18 am
Fanta schreef:
Kak internet! ;O Internetverbinding is bar en bar slecht ;o
Wij kunnen geen vt4 kijken
OK mensen, sla me niet, maar ik sta morgen om 7 uur en ga mijn eerste post doen. Ik heb het gevoel dat mijn hersens eruit springen en ik voel me nogal.. Down momenteel.
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:34 am
Waarom slaan? Ik schop juist Nee hoor, just kidding Trusten meid
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:37 am
Ik ben er nog hoor
Ik krijg er alleen geen post uit geperst, ik kan me even geen dingen voorstellen en ik ben teveel met mezelf bezig om Gwyn te kunnen zijn, of Gwendolyn, zo erg --'
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:39 am
Gwyn schreef:
Ik ben er nog hoor
Ik krijg er alleen geen post uit geperst, ik kan me even geen dingen voorstellen en ik ben teveel met mezelf bezig om Gwyn te kunnen zijn, of Gwendolyn, zo erg --'
aw don't worry!
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:41 am
Eerste post met Dante gemaakt ;D Hij is alleen een beetje lang geworden (aa)
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:44 am
@Dante: Oeh, ik ga gelijk kijken ;3 Daarna met Zayn reageren bij... *moet nog kiezen*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:45 am
Percy schreef:
Gwyn schreef:
Ik ben er nog hoor
aw don't worry!
Ik worry wel, ik hoor te reageren, bij jou al 9734983 miljoen dagen ofzo --'
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:56 am
Jij kunt soms... flink overdrijven xD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:58 am
Zayn schreef:
Jij kunt soms... flink overdrijven xD
Neejoh, hoe kom je erbij?
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 13, 2011 8:59 am
D'oh, ikke? ;D Ik moet gaan slapen, noes ;( Tot morguh ;D