Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : In lollypopland :'3
Character sheet Naam: Caith Partner: x Reden van plaatsing: Dwangneurose in combinatie met kwade stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:12 am
God, dit is echt de eerste keer in de week dat ik op de computer kan zonder dat ik nog moet leren. Echt vreselijk al die toetsen --'
Woeh, we hebben een knuffel die kerstmis liedjes zingt en die staat nu aan. Keihard xD Zo, ik heb mn super interessante informatie weer geloosd :'D
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:17 am
'k Ga dadelijk Percy Jackson kijken ;d
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:18 am
:O Ik heb dat boek gelezen (A)
Moet de film nog steeds zien :$
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:22 am
Hebben ze daar een boek van? xD Nog niet gezien xD
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:24 am
Jup dat hebben ze.. Van Rck Riordan, of hoe je het ook mag schrijven (A)
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:24 am
Fanta schreef:
'k Ga dadelijk Percy Jackson kijken ;d
AAAAAHHHHH!!! ik wil ook kijken, uhm misschien kan ik mijn moeder overhalen om de film te kijken.
The three musketeers moet uit komen op dvd!! *kwijlt* (hij is zow sexy daar)
trouwens, het wordt echt een super lange post volgens mij O.o
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:25 am
Kan zijn dat ik morgen pas reageer, want over een kwartier vertrek ik, maar altijd als ik een post niet kan typen, lees ik die van diegene die hem net op dat moment af heeft nog even snel, dan kan ik de dag erna precies weten wat ik moet reageren ^_^ Hoe kan je weten dat hij sexy is als je... Oh ja, die komt in de bioscoop xd
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:27 am
haha ik heb hem twee keer gezien in de bioscoop xD
oeeh dan zal ik hem nog even vlug aftypen xD dan kan je hem lezen!!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:28 am
Bah! Lang haar staat 'm niet ;S Oow, kijk, deze is schattig: (doe rustig met je post)
Spoiler:
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:32 am
@ Fanta: je plaatje doet het niet xD
en de post is af hij is niet afgerafeld hoor
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:33 am
Aw, zal wel goed zijn hoor Zal ik morgen gaan reageren dan ^-^ @Percy: None! ;O Dan zoek maar Logan Lerman op, dan vind je 'm wel xd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:34 am
haha xD oke zal ik doen. (alsof ik dat nog nooit gedaan hem maar oke )
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:44 am
Ik heb gepost, ik MOEST van mezelf Nu moet ik echt gaan, daag ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:49 am
OMG, IK BEN FF 4 UUR WEG.. EN BOEM KLETSHOEK 7 PAGINA'S VERDER! Lolol. xd
OMG, JULLIE KENNEN VICTORIOUS NIET? TIS HEILIG! NET ZOALS ICARLY & BIG TIME RUSH!
OMG, JULLIE KENNEN JOHNNY DEPP NIET? HIJ'S HEILIG, MAAR PAS NÁ HELENA BONHAM CARTER, OOK AL WERKEN ZE VEEL SAMEN, WANT DAMES GAAN VOOR!
Justine
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 14-12-11
Character sheet Naam: Justine Partner: The needle breaks the butterfly ♡ Reden van plaatsing: Selective mutism
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:52 am
Hmm.. Dan duik ik ook maar eens de rpg in. Ik heb een heel leuk plaatje gevonden die ik ga gebruiken als voorbeeld van Justine's heilige verstopplekje van de wereld.
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 10:17 am
*le gasp* johnny! Mijn onweerstaanbare man *staart naar achtergrond afbeelding* niemand vind mij lief, of Donovan. Niemand wil op mijn topic posten
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 10:18 am
@Donovan, ik zou wel wíllen, maar dan weet ik nu al dat ik heel weinig zal reageren omdat ik gewoon al hartstikke veel topic's heb. Dus ik neem er meer dan dit ook niet meer aan! XD
Ik weet wel dat Hayden aantrekkelijk is, dóh! Just kidding! XD
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 10:45 am
Neeee, Johnny is onweerstaanbaar c: *gnegne* Ach ja, we merken vanzelf wie Donovan uit de fontein wilt halen c:
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 10:58 am
Didi, je had Criminal Minds moeten kijken zat iemand in met meerdere persoonlijkheden (:
@Justine: Weetje, dat ik dat meisje op je setje eerst ook wou gebruiken voor Disturbia? o.0 En toen besloot ik toch maar een jongen aan te maken xD Trouwens als morgen nog niet in je topic is gereageerd, en ik tijd vind ga ik er denk ik posten Als het mag? (aa)
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 11:07 am
Maar stiekem is Helena Bonham Carter het hotst van allemaal! Love her, the anti-christ of fashion!
@Dante, dat meen je niet! Als het kan.. stuur me dan ooit maar eens een link van internet, waar die aflevering staat ofzo!
Hmm.. nu alles bijgepost op MH, maar ik vind het te laat en ben te moe om hier nog te posten.. ik zal morgen eens kijken!
Nu slapen!
~Truste and sweet dreams! «33
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 11:18 am
Ik heb eigenlijk geen idee waar je het kan kijken... Maar denk dat het wel op de site staat waar ik normaal ook series kijk, zal hem binnenkort wel naar je sturen Weet alleen niet welk seizoen momenteel op tv draait, het is in elk geval een leuke serie denk dat jij dat ook wel vind
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 8:23 pm
AAH nee dat meen je niet -.- ik moet pas om half 2 op school zijn >.< heb ik niks voor niks gehaast T.T
zegt me moeder, ga anders nog even in bed liggen. ik ben te wakker daarvoor.... xD
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 9:37 pm
Haha En ikhb tien inhaaltopics voor de boeg op allemaal verschillende RPG's! *Knakt vingers * Dit moet ik voor twaalf uur wel afgehandeld hebben ^_^
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 14, 2011 9:41 pm
@Percy: Ga anders huiswerk maken? Dat doe ik altijd als ik de eerste drie uur vrij heb -elke donderdag omdat ik niet mee mag gymen-, kan ik me veel beter concentreren dan s'middags en ben ik na school ook eerder klaar met me hw (:
Kan me nu alleen niet goed concentreren, word gek van al die PO's maar ze moeten echt af...