Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:17 am
Wha! M'n tenen vriezen eraf :O
En ik moet vanvond naar McBeth :S Dat zal wel weer lekker bloederig worden
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:22 am
McBeth? Is daar niet een boek over? Gaat dat over een of andere heks?
Gemma
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:25 am
Da’s een boek van Shakespeare… (A)
Gaat over legercommadant McBeth die van drie heksen de voorspelling krijgt dat hij koning wordt, maar de zoons van zijn vriend zullen hem opvolgen. Daardoor vermoord hij zijn vriend en de normale koning en nog heel wat mensen… En dan blijkt er dat er maar één manier is om McBeth te doden volgens de heksen en McBeth doet er alles aan om dat te voorkomen, maar wordt uiteingelijk vermoord door McDuff…
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:27 am
Ja, maar er is ook een boek over een meisje die daarvoor op theather gaat. Ik kan me alleen haar naam niet herinneren ;D
Gemma
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:28 am
Hm, ken ik niet :$
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:33 am
nu huiswerk maken, dan even Smack down RL met broertje doen en dan weer posten haha. Het is leuk om met broertje te worstelen #yeahh
Gemma
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:39 am
haha, ik heb een grootte broer ik speelde met hem altijd need for speed op de xbox xD
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:40 am
O.O ik raak echt verslaafd aan het Percy en Fanta verhaal o.o *tehee*
En twijfeldietwijfel; zal ik nog een accountje aanmaken? en als t ja is, 'n jongen of 'n meisje?
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:41 am
O.o Yay!!
ik zit er ook aan te denken om nog een acountje te maken maar ik weet niet wat xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 6:49 am
Nog even smackdownen en dan Hw en dan POSTEN #yeah
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 7:48 am
En waar is dat "IK WIL AANDACHT"-topic voor je topic?
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 7:54 am
Bij off topic
*is zelf postende bij Ryan*
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 7:55 am
Eindelijk thuis, eindelijk vrije tijd ;D Ik ga maar eens bij Zyan posten
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 8:51 am
Zo, ik heb weer lekker gepost. 1115 woorden, ik begin weer lekker op gang te komen #yeah
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 8:55 am
@Ryan: Ik pm je effe ;D Ben je verslaafd aan ons topic? Zo interessant is ie toch niet, toch Percey? ;D
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:03 am
@ Fanta: Schijnbaar wel anders was Ryan er niet verslaafd aan geweest
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:05 am
Oh miezel, die miezel. Tralalala
#melig
Ok, morgen moet ik posten bij George en Mikhail, en Percy
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:09 am
Gwyn schreef:
Oh miezel, die miezel. Tralalala
#melig
Ok, morgen moet ik posten bij George en Mikhail, en Percy
^ ^ yay!!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:11 am
En nu ben ik douchen en slapen!
#waves
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:12 am
What doesn't kill you makes you stronger.. «3
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:13 am
@Hayden: Waar heb je dat zinnetje ergens vandaan... Ik herken het ;D @Gwyn: Slaap lekker @Percy: Noooo, zo interessant is-ie niet hurr
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:15 am
Het is een vrij bekende quote en volgens mij staat het ook in een liedje...
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 15, 2011 9:20 am
@Fanta: Waarschijnlijk zijn ze gewoon aan het wachten totdat Percy Fanta gaat zoenen xD (of andersom)