Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:52 am
Jeej
Hahaaha! Het geheim van K3 is 'Josje: BOTOX!' Nee, discipline!
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:52 am
leesdieleesdielees *addiction complete* ik hou van het Fanta x Percy topic
OEH, ik heb chocola *witte chocolade *
@ Percy: niet lezen, posten
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:53 am
Ryan schreef:
ik hou van het Fanta x Percy topic
Me 2
Ik ben bijna klaar met een Ryan post
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:54 am
@Ryan: Je haalt de woorden uit mijn k.. uh, mond! xD Zo zeg ik dat altijd. Zeg ik zo: Je haalt me de woorden uit mijn kon... uh, mond! En dan kijkt iedereen me aan met z'n blik van: wtf?
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:55 am
Ik ga heel lekkere dingen koken met kerst, alleen nog even kijken wat.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 2:57 am
@Fanta & Ryan: Ik ga al schrijven ik ga al schrijven!!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 3:01 am
Ik ben helemaal rood aan't worden omdat ik hier zit te alchen met de 3 Biggetjes de muscial ;( *schaamt*
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 3:54 am
@ Miezel & Freedje: JEZZUUS jullie maken niet elkaar gek, ik zit hier te stuiteren op mn stoel *schaamt*
Jeej, over ongeveer 20 / 25 minuten naar vriendin toe waarmee ik al in eeuwen niet heb afgesproken voor filmavond, dus ik ben vanavond foetsie (Morgen dus leesvoer van Fanta x Percy?, een kerstcadeautje voor mij )
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 3:55 am
This year I found what I was looking for. It wasn't a boy. It wasn't love. I found me, and that's all I need right now.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 3:58 am
@Ryan: Hahaha xD oeeh dan moeten we zeker veel gaan posten dan ben verlopig even zoet
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:07 am
Percy, ons nieuwe doel: Ryan leesvoer voor morgen bezorgen! *Wrijft in handen en houdt vingers in de houding xD* Ik ben van Fanta en Percy gaan houden, op de een of andere manier
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:32 am
@Fanta: hou je maar vast voor een potje drama!!
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:37 am
Tralalallaa~
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:43 am
Meeeeh ik wil posten, maar niemand reageert op mijn topic :F
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:44 am
:c da's jammer Zelf posten? 8D
Andrew
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:46 am
Maar dat is stommig xd
Donovan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:47 am
Als je het goed doet niet *kijkt onschuldig* VERZIN JE GEWOON EEN POST VAN EEN ANDER, EN GA JE DAAROP POSTEN *wiebelwenkbrauw*
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:48 am
@Percy: I'm ready!
Donovan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:48 am
Andrew, zalt Nofje een poging wagen? 8D
Andrew
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 4:50 am
Van mij mag dat
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 5:02 am
Over de vierhonderd punten
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 5:05 am
WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 5:11 am
Hayden, wie is Avan eigenlijk in jouw onderschrift?
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 17, 2011 5:13 am
Shitman, ik kreeg paniekaanval net niet normaal _O-
Fanta