Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hayden le Dominante

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Hayden le Dominante Empty
BerichtOnderwerp: Hayden le Dominante   Hayden le Dominante Emptyza dec 17, 2011 8:10 am

''Papa, wie zijn dat?'' Klonk er een tedere, jonge en poeslieve stem.
Mijn stem.
Ik, achtjarig meisje, stond daar vol onbenul van de wereld en gewoon nog clean,
wachtende op de veelbelovende, mooie toekomst die mij te wachten stond.
Maar die kwam mij niet tegemoet, al wist ik dat niet op dat moment.
Gauw keek ik even naar buiten, het was donker,
er stond een volle maan aan de hemel en een helder getik kwam er op de ramen wat betekende dat het regende.
'Dat zijn vrienden, schatje. Maak je maar geen zorgen, mama zal morgen pas weer thuiskomen.'
Ik, met mijn domme gedachten, keek hen met een brede glimlach aan.
Al verdween die gauw wanneer ik opgetild werd door één van hen en naar het bed werd gebracht,
werd vastgehouden door twee anderen en mijn kleding wild van mijn lichaam afgescheurd.
Harde kreunen klonken en tranen liepen over mijn wangen heen.
Laat het stoppen, waarom gebeurt dit.
Snikken kwamen uit mijn mond vandaan, maar dat hielp niet om ze weg te jagen.
Voor ik het wist voelde ik een warm goedje in me en hoorde ik mijn vader nog harder schreeuwen als dat hij net had gedaan.
Een zwarte waas kwam voor mijn ogen en mijn hartslag werd hoger.
Ik wilde schreeuwen, maar die energie werd uit mijn lichaam gezogen en voor ik het wist was ik weg.
Een onbekende kracht vulde mijn lichaam, dat was het laatste wat ik voelde...


Hayden le Dominante Hayden_voorstel_pic_by_wooschie-d4jcabn
x Name x
Hayden le Dominante
x Age x
17
x Date of birth x
06-06-1995
x Sex x
Female
x Birthplace x
New York City
x Reason for placement x
Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
x Partner x
Will you love me, even with my dark side? x

x Character x
Een vrij rustig, gesloten meisje. Ze kan lief zijn, maar dat is alleen als je bent binnengedrongen in haar hart, die behoorlijk dik omrand door de muur die ze om zich heen bouwt. Het liefste wilt ze de hemel in, omdat ze die persoonlijkheden niet in zich wilt hebben, ze geven haar het gevoel dat ze niet gewaardeerd word en haar alleen maar misbruiken. Daarom snijd ze zichzelf vaak met de minst geringste dingen, zoals afgebroken spiegel pieces, glas, scheermesjes, wat ook maar in de buurt is om te gebruiken. Hierdoor is de rozentuin ook erg verleidelijk om te gebruiken van de scherpe doorns die aan de prachtige bloemen zitten. Hayden is aardig, maar praat niet veel omdat ze liever niet van contact houd en bang is om gekwetst te worden. Ook heeft ze het niet zo op jongens, vanwege wat er vroeger met haar is gebeurd.

x History x
Hayden le Dominante, geboren op 06-06-1995 en had toentertijd geen enkel idee wat haar te wachten stond. Acht jaar had ze met vrede geleefd, samen met haar vader en moeder. Er zat geen enkel kwaaltje kwaad in de familie, behalve dat haar moeder vaak nog wel eens nachtdiensten moest draaien in het ziekenhuis en dat haar vader precies op die avonden langer in de kroeg bleef zitten. Maar dat maakte de brunette weinig uit, omdat ze een oppas had die een engel voor haar was. Maar op een avond kwamen er vreemde mannen langs wanneer haar vader thuis was en haar moeder toevallig moest overwerken. Ze hadden het over drugs gehad, maar de kleine meid had nooit begrepen waar ze het over hadden gehad. Haar vader vloekte toen ze om geld vroegen en wist dat hij dat niet kon betalen, dus had hij een andere deal voor hen gemaakt. Die avond was ze vreselijk mishandeld en was er iets vreemds met haar gebeurd. Haar lichaam stond open voor zielen, die het op haar meest dieptepunt hadden overgenomen en er één grote zooi van hadden gemaakt in die kamer. Dagen daarna was ze zichzelf niet meer en durfde ze het verhaal niet aan haar moeder te vertellen, omdat ze haar toch niet zou geloven. Na die avond was ze enorm gesloten geworden, praatte nauwelijks meer met mensen en sloot zich volledig af op school. Twee jaar ging voorbij en haar lichaam werd met die tijd steeds vaker overgenomen, wat haar beide ouders afgeschrikt hadden. Vooral de verandering van stem, oogkleur en de kracht die ze iedere keer bezat, wat haar eigen lichaam onmogelijk kon hebben op haar tienjarige leeftijd. Zelfs haar moeder was met die tijd psychisch niet helemaal goed meer geworden, had gedacht dat ze zelfs stemmen in haar hoofd hoorde, maar dat was alleen maar Kate die haar gek had gemaakt, vanwege het feit dat ze de meid continu had genegeerd. Op een dag was dan ook een witte auto voor hun huis verschenen, toen Hayden zich prima vermaakte met haar barbiepoppen in haar kamer. Voordat ze het wist was ze meegenomen, had flink tegengestribbeld maar het had geen enkele zin gehad. Schreeuwend naar haar moeder toen ze de auto werd ingezet. Maar het was zinloos geweest. Haar moeder had haar huilend de rug toe gekeerd en familie, vrienden en buren waren er ook geweest, maar niemand had een poot uitgestoken. Zo begon haar leven op Disturbia Clinics...

______________________________________


'Hee, ga je mee, chickies scoren bij Ramba.'
Ik zuchtte en schudde, met mijn mondhoeken omhoog gekruld, mijn hoofd.
''Ik voel me niet zo lekker, ik ga naar huis.''
Het was een leugen, maar Beck mocht er niets van weten dat ik mijn vader moest helpen in de drugshandel.
Een schouderklopje werd me gegeven en ik knikte nog even, waarna ik de hoek om ging, zo de duisternis in.
Een heldere volle maan stond aan de hemel
en ik zette de capuchon over mijn hoofd, wanneer het begon te regenen.
Door de deken van regen zag ik geen hand voor ogen, maar liep wel stug door om op tijd thuis te komen,
voordat ik problemen zou krijgen met vaderlief.
Voordat ik het donkere steegje uit kon lopen, voelde ik hoe er een rilling over mijn rug liep.
Zou er iemand achter me aan zitten?
Ik draaide me om, er kwam een blinkend, ijzervoorwerp tevoorschijn en verdween regelrecht door mijn hart.
Meteen zakte ik door trillend door mijn benen en probeerde naar lucht te happen.
'Dat is je verdiende loon, makker.' Klonk er een zware, hijgende stem en voordat ik op kon kijken was er enkel nog maar een korte, maar donkere schaduw te zien
en werd het zwart voor mijn ogen.
''Je blijft van me af!'' Schreeuwde mijn harde, kwade stem door de kamer en merkte op dat ik niet meer buiten was,
maar binnen met een viertal mannen.
Mijn handen werden onmiddellijk tot vuisten gebald en sloeg de eerste en de beste neer met flinke kracht tegen zijn kaak.
De andere drie keken mij verbaasd aan, leken zelfs zodanig geschrokken dat ze meteen de kamer uit waren gevlucht.
Flink gehijg verliet mijn keel en dat was het laatste wat me overkwam,
totdat ik opnieuw wegzakte maar deze keer in een gelukkige emotie van macht...


Hayden le Dominante Avan_voorstel_pic_by_wooschie-d4jccmf
x Name x
Avan Stevens
x Age x
27
x Date of birth x
06-06-1985
x Sex x
Male
x Birthplace x
Santa Fé

x Personality x
Avan, een goede jongen met een goed hart. Maar zodra er iemand aan hem zit of aan zijn familie en vrienden, zal hij gauw uit zijn slof schieten en eerder zijn vechtkunsten gebruiken dan een weerwoord. Hij zal snel vrienden maken, door zijn goede uiterlijk en door zijn goede karakter. Er zit geen vleugje kwaad in hem, maar zodra het er op aan komt zal het niet verstandig zijn om in zijn buurt te zijn. De jongen heeft dan ook last van woede aanvallen als er iets gebeurd wat hem niet zint.

x History x
Avan Stevens was niet één van de rijkste jongens geweest, integendeel zelfs. Zijn moeder had het leven al vroeg nadat hij geboren was verlaten, doordat er veel te laat borstkanker bij haar was geconstateerd. Hij had haar niet zien sterven, niet kapot zien gaan aan die ziekte, omdat hij daar nog veel te jong voor was. Veel weet hij niet van zijn moeder, omdat zijn vader liever niet over haar praatte. De meeste foto's waren dan ook gelijk verwijderd nadat ze gestorven was, Avan had nog net één foto kunnen bewaren en hem goed kunnen verstoppen. Alleen dat was het enige bewijs dat hij een moeder had en hoe ze eruit zag. Zijn vader zag hij ook niet vaak, omdat hij bezig was met de drugshandel en te proberen om aan geld te komen. Ze waren niet rijk en doordat Avan niet vaak aandacht en liefde had gekregen van hem, was hij meer op straat dan thuis. Dat maakte hem een straatschoffie en daar maakte hij uiteindelijk vrienden, vele vrienden die contacten hadden. Maar aangezien hij wel eens mee moest helpen bij zijn vader, maakte hem dat ook tegelijkertijd kwetsbaar. Onveilig. Die baan van zijn vader had hem het leven gekost. Onguur hadden gedacht dat hij een handlanger was en één van hen was hem achtervolgd op de avond dat hij net van zijn vriend afkwam. Die avond was dan ook niet bepaald goed afgelopen.

______________________________________


De volle maan stond helder te schijnen aan de donkere lucht, zag ik door de kletterende regen heen toen ik naar buiten keek.
Maar die aandacht trok mij niet voor lang, de man die tegenover mij zat schraapte geïrriteerd zijn keel.
''Vertel op, waar is hij?!'' Schreeuwde ik neutraal, hield nog steeds die sexy ondertoon in mijn stem intact.
Hij grijnsde enkel en wendde zijn blik verveeld af, alsof hij wel iets beters te doen had.
Eigenlijk had hij dat wel, nu hij in de verhoorkamer zat vol met camera's die het live op tv uitzonden en behoorlijk hoge mensen,
waarvan ik er zelf een was, maar wist dat hij nooit meer zijn oude 'baan' kon terugkrijgen nu het halve zooitje verlinkt was.
Vervolgens klonk er een schelle lach uit zijn keelgat vandaan, stond zijn handlanger op en liep naar mij toe.
''Ga zitten, Anton.'' Snauwde ik naar hem, met mijn wenkbrauwen gefronst.
Maar hij luisterde niet, trok binnen enkele seconden een mes vanuit zijn binnenzak vandaan en legde die op mijn keel.
Voordat ik het wist voelde ik het voorwerp door mijn huid glijden en trok mijn ziel snel uit mijn lichaam vandaan.
Een gil kwam vanuit mijn keel vandaan en zag een man voor me staan met een uitdrukking van woede op zijn gezicht.
Meteen handelde ik, gaf hem een knietje waardoor hij ineen zakte en zijn armen om zijn maag klemden, alsof dat wat uit maakte.
'What the fuck man!' Ik voelde me enkel beledigd, had zin om hem nog een trap voor zijn harses te geven nu hij toch half op de grond lag,
maar zag niet dat hij ondertussen een spuit uit zijn broekzak had getrokken en die in mijn huid prikte...


Hayden le Dominante Kate_voorstel_pic_by_wooschie-d4jcbfj
x Name x
Kate Moretti
x Age x
37
x Date of birth x
06-06-1975
x Sex x
Female
x Birthplace x
Rome

x Personality x
Een vrouw die niet zomaar op haar mondje is gevallen, heeft altijd wel een weerwoord klaarstaan. Ze kan lief en aardig zijn, maar meestal is het sarcastisch bij de mensen die ze niet goed genoeg kent, of die haar niet kennen. De sexy ondertoon in haar stem maakt het mensen dan ook verleidelijk om gauwer toe te geven aan haar verzoeken. Kate kan wel eens brutaal zijn, maar dat is alleen als er iets gebeurd waar ze niet van gediend is. Op sociaal vlak zit ze wel goed en maakt ook gauw vrienden, als die mensen haar tenminste liggen en ze hen eerder goedgekeurd heeft.

x History x
Kate Moretti, beter bekend als misdaad verslaggeefster bij 101 tv in Rome. Allerlei zaken waren niet te moeilijk voor haar, zo hoog voelde ze zich en die macht werd bij iedere opgeloste zaak steeds groter. Ze heeft 36 jaar als een verwend kind, tiener en vrouw geleefd, heeft meerdere mannen gehad maar geen van hen was te goed voor haar. De brunette was te hoog gediend voor hen en had ze achter elkaar zo snel als ze hun om haar vinger gewonden had, ook weer gedumpt. Haar interesse ging meer naar haar baan dan om die achterlijke liefde. De laatste tijd zat ze meer in de drugshandel zaken dan ieder andere zaak, omdat ze daar meer in haar aandacht in stopte. Dat had de dame haar kop gekost, omdat ze teveel wist van de zaak. Het was één groot complot geweest, waar zij als pottenkijker binnen was gedrongen en tijdens het uitzenden van live tv in een verhoorkamer, wat internationaal werd uitgezonden, was ze dan ook omgelegd voor miljoenen kijkers. Gelijk was haar ziel in een ander lichaam gedoken en leeft ze nu al acht jaar voort in het meisje Hayden.


Laatst aangepast door Hayden op zo dec 30, 2012 1:45 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
 
Hayden le Dominante
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hayden in thâ house
» Kamer van Gwyn & Hayden
» || Hayden's and Brianne's Room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Karakter voorstellen-
Ga naar: