Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kletshoek

Ga naar beneden 
+36
Iris
Firiro
Angel
Curse
Matt
Niaex
Dawn
Chloë
Kaylah
Yué
Hunter
Vince
Sylenia
Vick
Nina
Illuna
Delaney
Justine
Faye
Louis
Celine
Melanie
Auburn
Brianne
Gemma
Ryan
Andrew
Symphony
Nikki
Declan
Dahlia
Percy
Hayden
Dante
Gwyn
Fanta
40 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:08 am

Gwyn schreef:
Hayden schreef:
FF serieus, ik ben een halfuur weg.. gelijk anderhalve Kletshoek verder, alleen door jullie 2! o_O

Niet alleen door ons twee hoor Smile

Dán nog. Dat Melanie 2 posts plaatst, okay. Anyway, never mind Rolling Eyes
______

Yihaaa, doritos! XD Nee, ben ff posten bij Brianne :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:10 am

O.o Mijn moeder is nu boodschappen aan het doen >.< Ik wil chocola!! *Hoopt op chocola*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:11 am

OMYFREAKYGOSH ik word hyper :\\\\'D
de vakantiefever slaat toe o.o *stuitert op stoel rond.*
@ Hayden: YEEEHAAW =3
@ Percy: stuurt u mij dan wat op? *puppyoogjes*
tenzij t met hazelnoot is, die zijn iet lekker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:14 am

@Aimee: Haha zal ik doen net zoals bij willy wonka met zijn teleporter door de tv >.< Hazelnoten zal het zeker niet zijn lus ik ook niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:20 am

@ Miezel: JAAAAH :\\\\'D *stuitert nog meer op en neer* ik krijg chocolade =3
dan krijg jij springende chocoladeschapen zoals deze smiley =3 als ik ze ga uitvinden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:23 am

Zozo, ik heb gepost bij Declan, nu nog bij Percy en dan ben ik Clean!
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:27 am

@Aimee: Dat heb ik nou altijd al willen hebben O.O Springende chocolade schaapjes =3

@Gwyn: yay!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:31 am

@ Miezel: ik wist gewoon dat je dat wilde ^^

=3 =3

Sorry, die smiley is gewoon Genius :3
mijn dag kan echt niet meer stuk; ik heb vanavond ook nog eens geen fanfare which means dat ik EINDELIJK een maandagavond op de bank kan hangen o.i.d =)


Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:33 am

Brianne schreef:
@ Miezel: ik wist gewoon dat je dat wilde ^^

=3 =3

Sorry, die smiley is gewoon Genius :3
mijn dag kan echt niet meer stuk; ik heb vanavond ook nog eens geen fanfare which means dat ik EINDELIJK een maandagavond op de bank kan hangen o.i.d =)



Oehh, ga je vandaag bij Gwyn posten met Ryan #onbeleefdButIdon'tCare :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:34 am

Gwyn schreef:
Brianne schreef:
@ Miezel: ik wist gewoon dat je dat wilde ^^

=3 =3

Sorry, die smiley is gewoon Genius :3
mijn dag kan echt niet meer stuk; ik heb vanavond ook nog eens geen fanfare which means dat ik EINDELIJK een maandagavond op de bank kan hangen o.i.d =)



Oehh, ga je vandaag bij Gwyn posten met Ryan #onbeleefdButIdon'tCare :3


Yesh, ik ga nu beginnen, al werken mn vingers niet zo mee met t typen van n post :3
Maar als t lukt heb je vandaag nog n post :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-12-11

Character sheet
Naam: Celine Navarro
Partner: Who would love a freak like me?
Reden van plaatsing: Hallucinaties

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:38 am

Kijk jongens, ik snap dit is een onzin topic. Maar serieus sommige van jullie spammen hier echt zo hard. Maakt me niets uit w je nu gaat zeggen tegen me, maar ik uit gewoon mijn mening, en of ze kwets I don't give a f*ck.
Maar kijk Dianta heeft hier werk in gestopt, en heel lang. Dan vind ik het niet bepaald lekker voor haar dat sommige mensen hier, voel je aangesproken als het denkt dat het over jouw gaat, waarschuwingen van haar gewoon niet aantrekken. Serieus ik heb op heel wat forums gezeten, en op de meeste was het drie waarschuwingen en buiten. Dus, guys ff der mee kappen right, want er worden mensen boos/triest/whatever om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:40 am

@Aimee: Haha, ik moet nog een verslag schrijven voor morgen, heb er eigenlijk helemaal geen zin in xD maar ja dat komt straks wel Razz *Hoort stem in haar hoofd* "Van uitstel komt afstel ofzo iets" *negeerd de stem en gaat rustig door met posten*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:43 am

@ Celine: ja, dat begrijp ik je hebt ook gelijk. Wat mij betreft zou er, mits daar toestemming voor komt van Dianta, een spam topic o.i.d kunnen komen, dan hoeft niet iedereen er te kijken en kunnen de mensen die alsnog wat willen zeggen in de vorm van spam zich daar uitleven. Maar het lijkt me ook niet leuk als mensen hier even gek willen doen omdat ze ergens blij over zijn o.i.d dat ze daar niet eens de kans over krijgen.
Mijn conclusie: we gaan hier minder spammen en als we toch willen spammen kan er daarvoor een spamtopic komen? Lijkt me een eerlijke deal =)

Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-12-11

Character sheet
Naam: Celine Navarro
Partner: Who would love a freak like me?
Reden van plaatsing: Hallucinaties

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:47 am

Brianne schreef:
@ Celine: ja, dat begrijp ik je hebt ook gelijk. Wat mij betreft zou er, mits daar toestemming voor komt van Dianta, een spam topic o.i.d kunnen komen, dan hoeft niet iedereen er te kijken en kunnen de mensen die alsnog wat willen zeggen in de vorm van spam zich daar uitleven. Maar het lijkt me ook niet leuk als mensen hier even gek willen doen omdat ze ergens blij over zijn o.i.d dat ze daar niet eens de kans over krijgen.
Mijn conclusie: we gaan hier minder spammen en als we toch willen spammen kan er daarvoor een spamtopic komen? Lijkt me een eerlijke deal =)


Kijk in mijn ogen moet er ook geen spamtopic komen. Ik was like anderhalf uurtje weg of zo, en er waren opeens vier pagina's bij. Dat is like een beetje teveel in mijn ogen. Dat spamtopic laat ik aan Dianta over, maar om eerlijk te zijn weet ik niet of zij dit wilt. Ik probeer hier ook alleen maar te helpen, en niet de boel te verzieken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:48 am

@Brianne, een spamtopic is goed bedacht en ben blij dat je meedenkt, maar het lijkt mij niet zo'n goed plan. Dat zou betekenen dat er ontzettend veel gespamt word (dóh) en dat er misschien zelfs dubbelposten zouden komen te staan. Ik heb altijd de neiging om mee te kijken en ik ben er niet 24/7. Dat zou slopend zijn, om alles bij te houden en bovendien kunnen er onnodige kwetsende dingen staan, die ik het liefst wil vermijden. Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar ik heb er bezwaar tegen.
En om even gek te doen daar hou ik niemand voor tegen, maar dat kan ook in 1 á 2 posts, in plaats van 3 pagina's (dan praat ik nu algemeen en niet alleen op dit moment) en dat vind ik gewoon veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:48 am

Celine schreef:
Brianne schreef:
@ Celine: ja, dat begrijp ik je hebt ook gelijk. Wat mij betreft zou er, mits daar toestemming voor komt van Dianta, een spam topic o.i.d kunnen komen, dan hoeft niet iedereen er te kijken en kunnen de mensen die alsnog wat willen zeggen in de vorm van spam zich daar uitleven. Maar het lijkt me ook niet leuk als mensen hier even gek willen doen omdat ze ergens blij over zijn o.i.d dat ze daar niet eens de kans over krijgen.
Mijn conclusie: we gaan hier minder spammen en als we toch willen spammen kan er daarvoor een spamtopic komen? Lijkt me een eerlijke deal =)


Kijk in mijn ogen moet er ook geen spamtopic komen. Ik was like anderhalf uurtje weg of zo, en er waren opeens vier pagina's bij. Dat is like een beetje teveel in mijn ogen. Dat spamtopic laat ik aan Dianta over, maar om eerlijk te zijn weet ik niet of zij dit wilt. Ik probeer hier ook alleen maar te helpen, en niet de boel te verzieken.

Als je de boel niet wilt verzieken had je je post wat handiger kunnen formuleren. Je komt nu imo erg aanvallend over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-12-11

Character sheet
Naam: Celine Navarro
Partner: Who would love a freak like me?
Reden van plaatsing: Hallucinaties

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:51 am

Gwyn schreef:
Celine schreef:
Brianne schreef:
@ Celine: ja, dat begrijp ik je hebt ook gelijk. Wat mij betreft zou er, mits daar toestemming voor komt van Dianta, een spam topic o.i.d kunnen komen, dan hoeft niet iedereen er te kijken en kunnen de mensen die alsnog wat willen zeggen in de vorm van spam zich daar uitleven. Maar het lijkt me ook niet leuk als mensen hier even gek willen doen omdat ze ergens blij over zijn o.i.d dat ze daar niet eens de kans over krijgen.
Mijn conclusie: we gaan hier minder spammen en als we toch willen spammen kan er daarvoor een spamtopic komen? Lijkt me een eerlijke deal =)


Kijk in mijn ogen moet er ook geen spamtopic komen. Ik was like anderhalf uurtje weg of zo, en er waren opeens vier pagina's bij. Dat is like een beetje teveel in mijn ogen. Dat spamtopic laat ik aan Dianta over, maar om eerlijk te zijn weet ik niet of zij dit wilt. Ik probeer hier ook alleen maar te helpen, en niet de boel te verzieken.

Als je de boel niet wilt verzieken had je je post wat handiger kunnen formuleren. Je komt nu imo erg aanvallend over.

Ja dan kom ik zo over. Dan maak ik tenminste mijn punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 4:59 am

@Celine: Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je jouw punt ook wel gemaakt had als je het wat vriendelijker had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Celine

Celine


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 18-12-11

Character sheet
Naam: Celine Navarro
Partner: Who would love a freak like me?
Reden van plaatsing: Hallucinaties

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:01 am

Percy schreef:
@Celine: Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je jouw punt ook wel gemaakt had als je het wat vriendelijker had gezegd.

Nou misschien, maar sorry weetje ik heb liever dan dat het op zo'n manier tegen me gezegd word, dan op een vriendelijke. Bij mij komt het zo dan ook echt meer op me over. Ik heb niets persoonlijk tegen jullie hier, zeker niet als jullie dat moesten denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:06 am

Okee, ik wil niet overkomen alsof ik hier vanalles te zeggen heb, maargoed =)
We hebben allemaal ons punt hier gemaakt ben ik van mening, op welke manier dit nou door iedereen opgevat is of niet.
We weten dat we (o.a op verzoek van Dianta) wat minder moeten posten (ofja, spammen), en als we dit alsnog willen doen kan dit ook via PB, als t n gesprek tussen 2 personen is, toch? :3
dus laten we het nu met z'n allen hier gezellig houden en laten we dit gewoon rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:08 am

Celine schreef:
Percy schreef:
@Celine: Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je jouw punt ook wel gemaakt had als je het wat vriendelijker had gezegd.

Nou misschien, maar sorry weetje ik heb liever dan dat het op zo'n manier tegen me gezegd word, dan op een vriendelijke. Bij mij komt het zo dan ook echt meer op me over. Ik heb niets persoonlijk tegen jullie hier, zeker niet als jullie dat moesten denken.

Tja, dat dat bij jou zo werkt, wil niet zeggen dat dat het bij ons doet. Voor vele mensen heeft dat juist een averechts effect, wat ervoor zorgt dat de mensen anders tegen je woorden aan gaan kijken.

Imo is het verder de taak van de Admin ons op onze fouten te wijzen. Heel fijn dat jij dat ook doet, daar heb ik verder niks op tegen. Maar ik heb in het topic nog geen enkele serieuze waarschuwing gezien. Eigenlijk geen waarschuwing.

Misschien dat ik er overheen gekeken heb, maar ik verwacht van een Admin dat die op een directe wijze ons zegt wat we moeten doen. Als Dianta had gewild dat we wat minder spamden had ze dat op een directe wijze kunnen zeggen. Voor zover ik weet heb ik die waarschuwing als enigste gehad, Privé op facebook.

Verder vind ik het spamgehalte hier nog laag. En als ik dan net zo flauw als jou ga doen, en Disturbia ga vergelijken met andere forums, kan ik er sowieso wel twee zeggen waar het er harder aan toe gaat dan hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:22 am

Gwyn schreef:
Celine schreef:
Percy schreef:
@Celine: Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je jouw punt ook wel gemaakt had als je het wat vriendelijker had gezegd.

Nou misschien, maar sorry weetje ik heb liever dan dat het op zo'n manier tegen me gezegd word, dan op een vriendelijke. Bij mij komt het zo dan ook echt meer op me over. Ik heb niets persoonlijk tegen jullie hier, zeker niet als jullie dat moesten denken.

Tja, dat dat bij jou zo werkt, wil niet zeggen dat dat het bij ons doet. Voor vele mensen heeft dat juist een averechts effect, wat ervoor zorgt dat de mensen anders tegen je woorden aan gaan kijken.

Imo is het verder de taak van de Admin ons op onze fouten te wijzen. Heel fijn dat jij dat ook doet, daar heb ik verder niks op tegen. Maar ik heb in het topic nog geen enkele serieuze waarschuwing gezien. Eigenlijk geen waarschuwing.

Misschien dat ik er overheen gekeken heb, maar ik verwacht van een Admin dat die op een directe wijze ons zegt wat we moeten doen. Als Dianta had gewild dat we wat minder spamden had ze dat op een directe wijze kunnen zeggen. Voor zover ik weet heb ik die waarschuwing als enigste gehad, Privé op facebook.

Verder vind ik het spamgehalte hier nog laag. En als ik dan net zo flauw als jou ga doen, en Disturbia ga vergelijken met andere forums, kan ik er sowieso wel twee zeggen waar het er harder aan toe gaat dan hier.

Zoals sommige mensen dus wel is opgemerkt, heb ik hier wel degelijk waarschuwingen geplaatst en die waren volkomen genegeerd, zoals hier dus blijkbaar wel gebeurt door het hoge aantal SPAM.

Caro heeft hier ook gewoon haar zegje zoals ieder ander, en het maakt mij geen reet uit hoe ze het brengt. De één zal het dus heel vriendelijk aankondigen of brengen, zoals ik dus had gedaan en dan zie je: het word over het hoofd gezien.
Caro brengt het wat strenger over en blijkbaar luisteren jullie hiernaar dus wel, wat betekent dat ik het voortaan dus ook zo moet gaan aanpakken. Ik had wel wat hoger niveau ingeschat bij sommigen hier, dat ze zouden opletten naar wat een ander te zeggen had, zelfs iemand die het niet op de harde manier hoeft te zeggen. En ik kat jullie nu niet af, ik ben gewoon net zoals ieder ander hier, maar heb ik toevallig de naam 'Admin' bij mijn naam staan. Dan hoef je me niet gelijk te vooroordelen en dingen niet durven te zeggen, want ik ben gelijk net zoals jullie. Maar op momenten zoals deze is het dus blijkbaar nodig om in te grijpen. Door het woord Admin hoef je niet gelijk een bordje op me te plaatsen, of mij te negeren als je het zo wilt aanpakken.
Het enige wat ik van jullie vraag is mijn vragen te beantwoorden en opmerkingen door te lezen die nog wel voor meerdere kunnen betekenen.
Ik gebruik dan nu wel het woord 'jullie' maar dit is alleen voor degene die zich hierbij aangesproken zullen voelen. Zo.

[EDIT] Dit is trouwens Disturbia, niet ieder andere site die ik ook wel kan opnoemen zoals de nieuwste WolvenRPG. En ik ben hier gewoon wat strenger op dan dat andere beheerders zullen zijn. Ik ben niet hun en zij zijn niet mij, daar ben ik blij toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:33 am

@Hayden: Ik post hier wel veel, dat geef ik toe, maar ik post wel pas als ik (toch de meeste) topics afheb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:35 am

Fanta schreef:
@Hayden: Ik post hier wel veel, dat geef ik toe, maar ik post wel pas als ik (toch de meeste) topics afheb Smile

Het gaat mij niet om de hoeveelheid topic's je hebt, of je er 23432 on hebt, hoe actief je daar bent of dat je alles dood laat bloeden. Het gaat mij hier om de Kletshoek, wat je misschien wel ziet? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Emptyma dec 19, 2011 5:39 am

Als ik mag zeggen, ik ben blij dat Celine het op die manier zei, want als Hayden een opmerking gaf (niet slecht bedoeld hoor) dan kwam het bij mij niet echt door, ik dacht dat ze het niet zo erg vond, want ik heb wel opmerkingen gezien, maar merkte niet echt dat ze serieus waren, dus ja, nu merkt Hayden dat ook (denk ik toch) en als ze het voortaan op een strengere manier brengt, dan weet ik (voor mij is dat wel zo) dat ik me in moet houden. Ik spam soms ook echt teveel, sorry daarvoor, en ik zal er zeker wat meer op letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletshoek - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletshoek
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletshoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoekje-
Ga naar: