Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 5:49 am
Ik vind het niet echt spammen, eerlijk gezegd Meer een uitlaatgas om je meningen te delen Maar ik zal erop letten, moest het je echt storen, Hayden
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 5:51 am
Goed, ik ga lekker van het onderwerp afwijken, krijg net te horen op facebook van n klasgenootje dat we weer eens een vakantiedagboek voor onze mentor mogen bijhouden. Oftewel: wat ga je doen met kerstmis?
Dus dacht ik, misschien leuk om ook hier te vragen: wat gaan jullie doen met kerst? Vieren jullie dat uitgebreid, of niet? =)
( en, als jullie het niet erg vinden anders maakt t me niks uit, kan de discussie hierbij ophouden? zoals ik eerder al zei iedereen heeft zijn punt kunnen maken en ik denk dat het bij de meesten nu wel is doorgedrongen want ik heb al meerdere posts gezien waarin wordt vermeld dat we erop zullen letten, inclusief een van mij =) )
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 6:09 am
@Aimee: Nee ik ben alleen met mijn moeder, dus dat word niet echt uitgebereid >.<
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 6:14 am
Hm, Met Kerst ga ik één dag met m'n ouders steengrillen En de andere dag ga ik met m'n oom, tante, nichtje van 7 en neefje van 5 ergens uit eten (A)
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 6:20 am
@ Miezel: oh, vieren jullie t normaal wel uitgebreid dan? @ Gemma: leuk! klinkt in ieder geval erg gezellig =)
Ikzelf ga (ja, heeeeel interessant :p) 25 december bij mn vriend en zn gezin + zn grootmoeder / oma eten en de dag daarna komt mn vriend mee bij de familie van mn vaders kant (+ alle aanhang) mee kerst vieren.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 6:25 am
@Aimee: Nee eigenlijk ook niet xD vroeger wel toen mijn ouders nog bij elkaar waren, maar ik zie het niet zo zitten om naar mijn vader te gaan
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 6:26 am
Ben je eindelijk thuis, moet je aan een geschiedenis PO gaan werken --' Maar ik hoef niet naar bijles, dus waarschijnlijk werk ik mijn topicjes vandaag wel bij
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 7:23 am
1,5 uur huiswerk, ik ben zo trots, want ik kan normaal mijn concentratie maar 30 min vasthouden, maar mijn muziek heeft me geholpen <3
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 7:31 am
Ik verveel me kapot nu, morgen nog wel examens, maar die zijn poepgemakkelijk.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:13 am
Nu hier niet meer zo veel gepost mag worden, is het plots heel erg stil o.0
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:15 am
@ Dante: Jep, dat is idd wel zo o.o oh, btw, ik ga aan een post beginnen voor je zodra mn nagellak is opgedroogd =), ik heb wel wat ideetjes
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:17 am
Oeh, ik ben benieuwd (aa)
Ga maar eens kijken of ik bij Zayn kan posten, ben laatst vergeten de post op te slaan had hem al voor de helft, handig... xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:19 am
Ik ben sowieso aan het posten bij Ryan, dusja..
Daarna nog Declan maar dat haal ik denk ik niet. Helaas.
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:21 am
Declan wil vriendjes maken. Maar ik ga geen topic meer openen, aangezien mijn posts met Declan niet echt geweldig zijn.
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:27 am
Oef... En ik ga lezen!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:27 am
Declan schreef:
Declan wil vriendjes maken. Maar ik ga geen topic meer openen, aangezien mijn posts met Declan niet echt geweldig zijn.
Het lijkt me ook best lastig om iemand te spelen die niet praat, en ik vind je posts WEL goed! Ik zie iig alles in beelden voor me
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:33 am
Hij praat via zijn ogen.
Hij praat wel, maar alleen met mensen die hij heel goed vertrouwt, dus ja, het is wel een klein beetje lastig, en ik vind ze nogal slecht omdat ik ten eerste korte lengte heb, en, omdat ik er niet veel in laat gebeuren. Ik heb altijd zo als ik denk,' ja, dit kan ik laten gebeuren'. Dat ik daarna vind dat het té dramatisch of stom ofzow is, dus ik laat niet echt veel gebeuren in mijn posts, en dan heeft de ander niet veel om bij terug te posten, daarom vind ik ze niet echt goed.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:34 am
Ughe.. net klaar met lawaaiavond, nu uur wachten tot mijn pa mij en Sobat komt ophalen.. x.x
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:35 am
Sobat? Leuke naam! En ik dacht dat Frederique apart was..
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:38 am
@ Declan: ik vind je posts goed @ Hayden: gesellie? =) @ Dante: 418 woorden, en er komen er nog wel wat bij denk ik
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:39 am
Declan schreef:
Hij praat via zijn ogen.
Hij praat wel, maar alleen met mensen die hij heel goed vertrouwt, dus ja, het is wel een klein beetje lastig, en ik vind ze nogal slecht omdat ik ten eerste korte lengte heb, en, omdat ik er niet veel in laat gebeuren. Ik heb altijd zo als ik denk,' ja, dit kan ik laten gebeuren'. Dat ik daarna vind dat het té dramatisch of stom ofzow is, dus ik laat niet echt veel gebeuren in mijn posts, en dan heeft de ander niet veel om bij terug te posten, daarom vind ik ze niet echt goed.
Drama is leeeeuk! Gewoon doen joh, niet twijfelen aan jezelf. Enne, met je post lengte is absoluut niks mis!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:47 am
Uhu. Op DH lijken de posts langer door de breedte van het forum, ik had ook een keer een forum waar 300 woordne leken alsof je het dubbele had op DH, daarom vindt ik mijn posts hier zo kort lijken, maar ach.
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 8:58 am
Ik ga slapen ^-^ Tot morgen iedereen ^-^ Ennuh.. Geen koekjes uitdelen als ik weg ben hè! ;D *Ik meen het hoor xD*
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 9:27 am
Fanta schreef:
Ik vind het niet echt spammen, eerlijk gezegd Meer een uitlaatgas om je meningen te delen Maar ik zal erop letten, moest het je echt storen, Hayden
Hoewel we er niet meer verder over zouden gaan, wil ik dit wel even de wereld uithelpen:
Als je dat geen spammen vond, wát vind je dan wel spammen? En ja, ik stoor me eraan. Anders had ik er niets van gezegd.
@Brianne, ja natuurlijk! Alleen.. tsja.. lang verhaal. xd Ik irriteer me meestal aan hem omdat hij altijd zo strest door van alles. Maarja. Hopen dat morgen beter gaat, is toch de allerlaatste les voorlopig met hem.. x.x
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 9:38 am
@ Iedereen: Ik ga maar eens, ben n beetje moe aan t worden =( Morgen zal ik (voor zover ik kom) bij iedereen posten, en anders overmorgen =)