Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:10 am
Nee, ik ben blij dat je weet hoe ik heet, ehh, Charlotte
DECLAN IS CUTEE
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:12 am
JEEEJJJJJ, IK HEET CHARLOTTE
OWWW, ik dacht dat mensen bang waren als pedo's hun naam wisten,
Ja he, 'Merry Christmas' dat kan zo in een roman vind ik.
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 4:16 am
Merry Christmas
Mweh, zou ik mee doen aan die verhaallijn of niet? :C Dunno =/ AnorexNinadieiemandinmekaarslaatzienjulliehetjealvoorjeh?
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 4:19 am
@Nina: Het zal dan in iedergeval wel onverwacht zijn (A)
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 4:21 am
Declan mag dan lekker 2 keer mensjes in mekaar slaan.
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 4:25 am
Hmm... zal ik Dante maar eens voor gaan stellen of niet? Aan de ene kant vind ik het leuk, dat niemand echt veel van hem weet aan de andere kant heb ik het idee dat niemand weet wat antisociale ps in houdt xD
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 5:01 am
INSTABIEL, ZEI DE KAT, INSTABIEL, ZEI DE KAT, INSTABIEL, ZEI DE KAT, MAAR NIEMAND KON DE KAT VERSTAAN DUS DE MAN STIERF.
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 5:59 am
jee -.- twee boeken gekregen voor kerst die ik al had gelezen..
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 6:41 am
Beter dan niks toch ?
@Dante, anders doe je wat basic info en info over jouw 'probleem' ?
Dus dat ze voor het karakter met hem moeten rpgen ofzo?
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 6:46 am
Als ik zou kunnen toveren,nzou ik Declan tot leven toveren,nen dannis ie van mij
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 6:50 am
Melanie schreef:
Als ik zou kunnen toveren,nzou ik Declan tot leven toveren,nen dannis ie van mij
Of hij loopt weg alsof je niet bestaat. _______
OMFG! Niemand draait ooit WT, TT of Epica op de radio, maar net toen m'n pa Q-Music aanzette.. donderde er eerst een saai kerstlied door de speakers en daarna Within Temptation met Faster! Dus ik zat helemaal te hyperen tijdens het gourmetten en blij mee te zingen, terwijl m'n ouders zo zaten van: o_O! DAT WAS OWNED! XD
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 6:52 am
Noessss, dat zou hij nooit doen, en als ik dan toch kan toveren, maak ik mezelf toch wel wat dunner, en onweerstaanbaar, en zorg ik dat ie zeker voor me valt.
Ik heb een heel mooi jurkje aan, en ik zie er eigenlijke nog nietbeens zo dik uit nu
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 6:58 am
Melanie schreef:
Noessss, dat zou hij nooit doen, en als ik dan toch kan toveren, maak ik mezelf toch wel wat dunner, en onweerstaanbaar, en zorg ik dat ie zeker voor me valt.
Ik heb een heel mooi jurkje aan, en ik zie er eigenlijke nog nietbeens zo dik uit nu
FOTOOO :#3 ?
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:00 am
Kan nuz net, zit op de Ipad,nen dan kan ik geen fotos uploaden, zal even kijken of ik iets vind wat erop lit
Sylenia
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:02 am
IK FAAL Dl
Melanie
Het lijkt een beetje op dat jurkje, maar heeft zakken, en is niet strapless
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:17 am
Beste 2011 je bent bijna voorbij en eigenlijk vind ik dat wel jammer. Je was een mooi jaar, niet dat alles mee zat, in tegendeel zelfs maar je was een wijze les. Een jaar vliegt zo voorbij, het is alweer december namelijk, en ik besef het niet ineens. Je hebt me mooie dingen laten zien, en ook de minder mooie dingen van 't leven. Je hebt me laten zien wie me echte vrienden zijn, wie je kan vertrouwen, en met wie je beter niet om kan gaan. Je hebt me nieuwe vrienden gegeven en oude vrienden laten kwijtraken omdat ik achteraf gezien beter af was zonder hen. Je hebt me laten zien dat niet iedereen zo is als ze zich voor doen, en dat mensen met wie je ooit zo goed om ging, pakweg vreemden voor je kunnen worden. Maar het meest van allemaal heb je mezelf laten zien. Ik weet nu wie ik ben, wie ik wil zijn en hoe ik dat wil bereiken. Ik ben nu iemand, een individu, ik hoef niet meer mee te gaan met de massa om leuk gevonden te worden. Bedankt daarvoor, ik weet niet hoe 2012 wordt, maar dat zien we wel. Je was geen makkelijk jaar, maar zeker wel een mooi jaar.
Oeehh nicee!
Sylenia
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:20 am
IK LUF DIE SMILEY ;D
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:42 am
Mijn ma zat te zeuren, dat ik me moest omkleden, en nu ben ik kwaad, want ik voel me fijn als ik dat jurkje aanheb, omdat ik me dan ooi voel, en nu heb ik me omgekleed, en dta vind ik niet leuks.
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 7:42 am
Ik ga binnekort maar weer eens posten. Reden van afwezigheid: Ik ben aan't schrijven met vier mensen en moest een hoop regelen.
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 8:07 am
Leest heir iemand de serie academicus vampyrus? zo ja wil iemand samen met mij een RPG erover maken??? k ben niet zo goed in die dingen maar heb wel veel ideeén ervoor. of wil Iemand het gewoon aanmaken en wat ideeén van mij overnemen? xx
Edit; ik heb het adres intussen aangemaakt, ben nu druk bezig met de layout enzo. en de verhaallijn
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 8:26 am
Net aperitiefje gemaakt, torentje van avocado vanonder, daarboven in stukjes gehakte garnaaltjes, en daarop tomaat, en een heel garnaaltje bovenop. Het ziet er best mooi uit, we doen dat eht altijd met kerst, zo mooi mogelijk opdekken, mooi presenteren, en zo lekker mgelijk koken natuurlijk.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 9:25 am
Zo veel mooi cadeautjes gekregen
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 9:42 am
Ik heb de neiging een account aan te maken op SSA, maar ben bang dat ik niet actief ga blijven daar, meestal is dat omdat mijn personage niet interessant is ofzeuw.
Sylenia
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 9:48 am
Ik zit vol van het 6 gangen menu Ikke wil boek schrijven