Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:39 am
Declan schreef:
Ik denk niet dat we helemaal niet meer mogen posten hoor, heb gewoon niks zinnigs te zeggen, xd.
Gwyn, ik wacht vol smacht. Zo zeggen ze dat toch he?
Smart, doos! XD
Nee, okay, da's mooi.. niet dat jullie nu geen zin meer hebben om te posten, ofzo? xD
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:43 am
I KNEW IT, ik wou eerst zeggen 'smart', maar ik was het vergeten. DON'T KILL ME *gaat in hoekje zitten*
En, nee hoor, ik heb tenminste wel nog zin om hier te posten, ik ga overal posten
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:45 am
I'm Alsmost done
Al is ie nu vele malen korter, maar iks tuur je een pbtje!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 6:05 am
En toen hadden we f*cking 300 euro opgehaald voor Serious Request met onze flashmobs! ;D Ik was zo blij toen we klaar waren met telen, en bleek dat ze zo veel hadden!
@Zayn: Haha, no problem, mooi dat het je bevalt
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 6:40 am
Whaa!!! Rotweek!!!! Ben gewoon al de hele week hardstikke chagerijnig...
Ik MOET gewoon vakantie!!!!!!!!
Justine
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 14-12-11
Character sheet Naam: Justine Partner: The needle breaks the butterfly ♡ Reden van plaatsing: Selective mutism
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 7:56 am
EN NOG STEEDS GEEN POSTS. HAHAH.
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 10:49 am
Zowww, net gepost bij Gwyn met Declan, ik ben verliefd op Declan, hij is een cutiepieeeee, vind ik.
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 10:50 am
Boem
Morgen beginnen met posten xD Maar kon het niet laten alvast acc te maken <33 Morgen of overmorgen zien jullie meer van mij xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 11:55 am
Ben nieuw hier c; Forum zag er leuk uit~
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 12:09 pm
hi XD
(is bezig met voorsteltopic)
WHOOOOT ME IS JARIG YEEEEEY
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 6:48 pm
*wrijft slaap uit ogen* Goedemorgen ;D
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 9:34 pm
Ik ben echt verliefd op Declan, vind hem gewoon zooo schattig.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 10:24 pm
Mwaha eerste scene ne laten zien op school, krijg je horen dat je een mooie blik heb voor film!! Even helemaal blij xD
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 10:33 pm
Ik wil posten, echt verslaafd aan het posten met Declan.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 10:37 pm
Ik ga mijn eerste echte post hier maar eens schrijven ~
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 11:16 pm
Goedemorgen iedereen " Beetje laat : 3
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 12:44 am
Heyhey, ik ga nu posten.
Als het lukt, want mijn blijheid is in één keer omgeslagen naar strontchagrijnigheid
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 12:55 am
Aw, dat heb ik ook altijd :C
Hoop dat je je snel wat beter voelt ofzow : 3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 1:00 am
Thank youu <3
Ik ben de laatste tijd echt vreemd bezig, net alsof alle emoties 10x sneller en 10x harder aankomen bij mij..
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 1:04 am
Heb ik ook °^° Ben vrij prikkelbaar de laatste tijd TT^TT
Delaney
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 1:06 am
Hihi, iemand posten met Delly er staat topic open of als je een nieuwe wil maken pm me maar xDD meh wanna post
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 1:06 am
Awhh, da's kud, hoop dat je je snel beter gaat voelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 22, 2011 1:11 am
Delaney schreef:
Hihi, iemand posten met Delly er staat topic open of als je een nieuwe wil maken pm me maar xDD meh wanna post
Ik heb gereageerd op je topic bij de fontein
Gwyn
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.