Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:04 am
Declan schreef:
Gwyn schreef:
Declan schreef:
Ik heb het gezien, jeej man, ik moet nu eten, ik weet niet wanneer ik post, waarschijnlijk vnavond nog wel hoor.
En Declan is zowat de enigste die de bewakers aardig vind, xd.
jeej man? is het zo erg _O-
I'M GONNA DIE
Nee, het is helemaal niet erg, ik ben blij.
HOEZO? IK SNAP HET NIET? HELP
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:10 am
NU SNAP IK HET NIET MEER
Maaruuhh, ik wil eigenlijk dat Declan gaat proberen friends te worden met Gwyn, want dat kan hij gewoon door zijn puppy eyes powers Die smiley is echt zo droog
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:40 am
I can't do this anymore, it's too much pressure ;(
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:40 am
@Zayn: What's wrong?
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:51 am
Ik kan niet al deze sites en personages meer onderhouden denk ik. 't Is echt moeilijk aan het worden ;S I don't know what to do ;(
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 8:07 am
De helft verwaarlozen? Doe ik momenteel ook, omdat ik echt nauwelijks tijd heb. Maar omdat ik het mis in me weinige vrije uurtjes te posten, post ik maar met Dante Dus misschien nu eerst besluiten met wie je zelf het liefst post, en alleen daar mee posten. RPG'en moet geen verplichting worden, dan is het niet meer leuk. Dat heb ik momenteel zelf een beetje op MH, daardoor kost het me meer moeite om daar te reageren als ik weinig tijd heb dan hier... (aa)
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 8:18 am
Ja, zo voelt het echt... Ik wil er echt de brui aan geven, maar ben bang dat ik terug krabbel als ik er eenmaal mee kap ;S Niet aan Disturbia en zo, maar wel aan sites waar ik gewoon geen inspiratie meer voor heb ;(
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 8:29 am
Ik heb precies het zelfde, heb soms echt gewoon de neiging te kappen. Maar dan ben ik idd bang dat ik me bedenk, en dat ik er spijt van krijg (aa) Als je er echt heel weinig inspi voor hebt, en je er ook geen zin meer in hebt kun je er mee kappen. Ik bedoel het is jouw keus, je moet het niet door andere laten beslissen. Als je andere RPG's hebt waar je dan nog gewoon door kan RPG'en ga je het misschien minder snel missen...
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 8:42 am
Ja... Ik ga er eens over nadenken. Er zijn ook mensen die het compleet voor je verpesten door er echt niks van te snappen x_x
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 9:07 am
Zayn schreef:
Ja... Ik ga er eens over nadenken. Er zijn ook mensen die het compleet voor je verpesten door er echt niks van te snappen x_x
Of ze doen alsof ze het niet snappen. Je rpgt voor jezelf, en als je er geen plezier meer in hebt werkt het ook niet voor jou..
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 9:15 am
Ik wil posten, maar kan niet verder met me post, want me ouders hebben de laptop.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 9:37 am
Godverdomme teringboos op alles en iedereen, behalve op Caro en Kelly. Bij de lawaai avond net legde ik m'n hond zowat om, jezus wat een kutdag gewoon.
Ga nu maar lekker potje sad doen in bed.
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:59 pm
Sterkte Hayden... Voel mezelf ook niet zo top vandaag, als 't hellpt ^-^
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:15 pm
Iedereen is volgens mij best down, en mijn boosheid van gisteravond word weer aangewakkerd. Pff, ik kan totààl niet tegen oneerlijk gedoe. Achterbakse mensen.
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 11:10 pm
Net gepost bij Gwyn
Celine
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 18-12-11
Character sheet Naam: Celine Navarro Partner: Who would love a freak like me? Reden van plaatsing: Hallucinaties
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 11:13 pm
Yeah, mijn examens zijn voorbij Hallo vakantie!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 11:49 pm
Ik heb ookal vakantie, moet vrijdag alleen nog naar school voor kerstfeestje
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 12:22 am
Ughe, natuurlijk. Goede collega gaat weg van stage, neemt ontslag vanwege PR, cliënt word wss ingeslapen of gaat er zelf al helemaal aan kapot. Fijn.
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 2:56 am
Dante, ik heb je raad opgevolgd en weet je, dankjewel, ik heb nu veel minder druk ^-^
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 3:08 am
Declan zei iets, want hij wil friends worden et Gwyn
Gosh, he's crazy
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 3:59 am
Ghehe, Gwyn is van zichzelf heel lief hoor. Als je het masker weg kan trekken
Ik ga nu bij Declan posten en dan bij Percy
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:03 am
Ughe, het spijt me ook voor de laatheid van de gebieden van het schuurtje en miss nog fitness ruimte, maar dat doe ik wel in de kerstvakantie.
En met dat conflict van eerder, het betekent niet dat jullie hélemaal niet meer mogen posten hoor? Het ging mij er gewoon om dat je niet iedere minuut een post hoeft te plaatsen.
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:03 am
Jeeeejjjjj, en, ik ben trots op mezelf, ik heb mijn record verbroken, over de 1000 woordjes
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:10 am
@Hayden; Dat denk ik toch ook niet ? Ik weet niet hoe de rest erover denkt..
@Declan; Ik begin NU met posten,
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 21, 2011 4:39 am
Ik denk niet dat we helemaal niet meer mogen posten hoor, heb gewoon niks zinnigs te zeggen, xd.
Gwyn, ik wacht vol smacht. Zo zeggen ze dat toch he?