Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:46 am
Persoonlijk vind ik idee 1 leuker, ik denk dat je het op zich ook wel uit kan voeren. Als je er een duidelijke informatie bij doet, idee drie is denk ik juist lastiger.... Maar dat kan ook aan mij liggen (aa)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:46 am
@Melanie, je bedoelt zoiets als Professor Layton and the Unwound Future? (:
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:49 am
Dante, ik kan me idee 3 nu makkelijker voorstellen, aangezien ik het op een bestaande serie basseer, dan kan ik het makkelijker uitleghgen.
Hayden, nee, niet echt, idee 1 en 2 komen recht uit mijn koppie, en idee 3 is gebasseerd op een tv serie
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:50 am
1 doet mij een beetje denken aan de Hunger Games (aa) Vandaar dat ik me daar juist meer bij voor kan stellen xD
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:51 am
Ik heb er wel eens van gehoord, maar ken het niet echt The Hunger Games
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:52 am
THE HUMGER GAMES ZIJN ASUM
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:53 am
Het is echt een goede serie In het Engels is ie wel veel beter dan in het Nederlands, I guess... Heb hem zelf direct in het Engels gelezen (:
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:54 am
Ik ned. Ik ben er echt verslaafd aan
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:56 am
Ik heb het nog nooit gelezen, maar denk dat ik nu Terra Nova achtig RPG ga doen, ik ben echt verslaafd ana die tv serie geworden.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 1:11 am
Ik heb gepost Charlotte! Het is wat flut, maar ik moet nog een beetje inkomen.
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 1:27 am
Ik heb het gezien, en hij is helemaal niet flut hoor
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 2:33 am
Ik ga maar eens posten hier
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 4:34 am
Declan schreef:
Mensen, ik weet niet wat ik moet doen, ik wi een RPG maken, maar heb drie onderwerpen waartussen ik niet kan kiezen, ze lijken ergens een klein beetje op elkaar, behalve de derde, die is anders.
Allebdrie gaan ze een stuk verder in de toekomst:
RPG idee 1: Enkele enorm rijke mensen komen met een plan om de wereld 'beter te maken' zogezegd. Hun plan is om de armen te onderdrukken, en meer macht in handen te nemen. Om zo te zorgen dat de armen eigenlijk een soort van slaven worden, ze hebben dus ook geen stemrecht meer en zo, en hebben heel weinig rechten. De armen hebben ondergronds een eigen stad opgebouwd, maar omdat de rijken denken dat het hun toch niet lukt, wordt daar niet veel aandacht aan besteed, maar de ondergrondse stad is eigenlijk best een succes. Je kan kiezen of je een arm persoon of een rijk persoon bent.
RPG idee 2: Grotendeels zoals het eerste, maar dan zijn de armen een soort van, operaties ondergaan enzow, en kunnen ze hierdoor elementen sturen, hierdoor komen ze wel meer in opstand en is de onderdrukking groter.
RPG idee 3: Best iets anders dan de eerste twee ideeën. Gebasseerd op de serie Terra Nova. Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de planeet Aarde wordt bedreigd door de wereldwijde luchtvervuiling en overpopulatie. In "Hope Plaza", een reusachtige ringstructuur in Chicago, ontdekken wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode van een alternatieve werkelijkheid. Dit geeft de mensheid een tweede kans.
Ja, de laatste heb ik overgenomen van wikipedia, omdat het daar wat beter uitgelegd stond dan mijn uitleg.
Wat zou het leukste zijn denken jullie?
Die eerste doet me aan het boek Sintel denken
En ik ga nu met de hond naar het veldje, douchen en posten!
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 4:45 am
Net wezen joggen, zometeen mensen opbellen, ik heb misschien binnenkort een verzorgpaard, en dan posten op MH, en hier.
Niaex
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 26-12-11
Character sheet Naam: Niaex Partner: Don't look at me, babe. Reden van plaatsing: Sociale stoornis. Scherpe zintuig(en).
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:01 am
Ik (Fanta en Zayn) presenteer jullie: Niaex! Een kruising tussen de naam van Niall en Alex. Ik wou allebei de namen omdat ik ze zo leuk vond, dus combineerde ik ze ;3 En dit is mijn eerste en laatste bericht in de onzin-topic met Niaex, want de uitdaging is aangenomen; zoveel mogelijk RPG-berichten ZONDER off-game berichten. Alleen het eerste bericht mag in het onzin-topic. (Dit is in een wtf-momentje door mezelf bedacht) Tadaa ;D Sooo, wie topic met cute Niaex wilt, pm't me maar! ;D
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:05 am
Hee Niaex! Welkom op Disturbia! Whaha, leuke actie bedacht door je zelf. Waarom niet meerdere uitnodigen? (a)
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:05 am
Benny Benassi - Cinema [Skrillex Remix]
<3
--
Ik ga zo maar eens posten, hoewel ik er eigenlijk totaal geen zin in heb. Of, of, hmm ik kan het ook uitstellen, maar dat is ook weer zo naaiend. ARGH
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:08 am
Ik moet hier nog posten, en op MH, ga eerst op MH posten, en dan hier
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:11 am
Niaex is cute Wait 1D? NOWAAY *Kijkt terug naar plaatje* 1D? NOWAAAYAGAAIN o_o"
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:12 am
Spoiler:
DAMN I LOVE THEM, AAHHH AAHHHH AAHHHHHHHH <3
--
OK ik ga niet posten denkik, morgen weer een dag..
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 7:38 am
Wat is het stil hier! :C
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:16 am
Is er iemand die voor mij een aantal GIF plaatjes wil bewerken tot 60x 60 formaat :$ ?
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:24 am
Dawn, liefje, ik ben bijna klaar met de post! :'D
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:30 am
Jeeh (: Ik kan vandaag alleen niet meer reageren, ga nu even stuk film kijken met me broer en dan komt me vriend me ophalen en gaan we uit ;D
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 8:31 am
Ooh, ik dacht dat je allang al weg was, joh! Welke film?