Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:13 am
Och zo erg dit, Freedje en ik eten en drinken vieze dingen
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:15 am
Stt, dat is een geheim @Dahlia; Internet!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:26 am
NIEUW LOGO DING
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:26 am
Ben er weer, jammer genoeg kan ik alleen geen flash in de berichtenbalk zetten (bovenaan de pagina op de index), anders zou The Queen er kunnen staan!
Jeeh, maak er een feestje van!
~Nu posten!
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:38 am
Fanta schreef:
Stt, dat is een geheim @Dahlia; Internet!
Haha ik weet maar das veel werkxD
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 12:51 am
@Dahlia: Veel werk beloont meestal goed! @Hayden: Mooie lau-out!
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:02 am
oeh nice logo!!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:09 am
Hmm.. ik wou het alleen nog even laten sneeuwen, maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk hier op dit forum.. :C Is de header echt leuk? Twijfel nu wel wat.. x.x
Tis kerstmis jongens, maak me geak!
Spoiler:
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:12 am
Oeh mooie lay out Didi ;D Ik blijf het wel vreemd vinden dat het midden in de woestijn sneeuwt o.0
Tralala, stiekem mag ik helemaal niet online komen. Ik moet eerst me boekverslag nog afmaken, maar ik moet aan de thematiek beginnen en daar heb ik echt geen zin in... Dus ik dacht ik ga heel even hier kijken, en dan weer beginnen (aa)
[Edit] Me onderschrift is weer veranderd, thank you Didi hij is echt mooi geworden
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:17 am
@Dante: Je blote reet is weg!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:22 am
Fanta schreef:
@Dante: Je blote reet is weg!
HAHAH MY THOUGHTS _O-
Ok ik ga zo terugposten overal, als ik zin heb _O-
zit awesome fotos te zoeken haha
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:23 am
Ik wil posten, iemand die zich geroepen vind om bij Declan te posten?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:37 am
@Declan: Ik zou wel willen, maar ik heb het nogal druk ;D
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 1:59 am
Ik heb een nieuw profielplaatje
Of is die niet mooi ?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:02 am
Aaaah, een bewegend plaatje *Verbergt zich onder Percy's arm*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:07 am
Fanta schreef:
Spoiler:
MOEHAHAHAHAHHA
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:09 am
Gwyn schreef:
Fanta schreef:
Spoiler:
MOEHAHAHAHAHHA
+1
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:10 am
*Rent gillend weg* Je weet dat ik niet van dat soort bewegende plaatjes hou! *Onderhandelt met George* Geen posten voor jou meer! WMuaahahahahahahha
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:11 am
They're kinda handsome!
Spoiler:
NOEEHOEES FREEEHEEEEDJEEE
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:17 am
ahhahahaha, die kop van Zayn xD Nee, nu ben ik niet meer over te halen, puh
+1 for me, muahahahahha
Andrew
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:17 am
Gwyn schreef:
They're kinda handsome!
Spoiler:
NOEEHOEES FREEEHEEEEDJEEE
Hyperd Ziet 1D Tumblr dingies <3 Meeh, ik zit er aan te denken een nieuw account te maken, maar ik ben nog niet eens actief op Andrew T_T
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:19 am
IK BEN ER WEEEEEEEEEEEEEEEEER zo, dat was blij en ik ga NU lezen in de zin van NU METEEN
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:19 am
Fanta schreef:
+1 for me, muahahahahha
Ik vind die ene met die krulletjes zooo schattig
Ryan schreef:
IK BEN ER WEEEEEEEEEEEEEEEEER zo, dat was blij en ik ga NU lezen in de zin van NU METEEN
HAIII
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:22 am
Ik heb ook een ideetje voor Auburn, ga zo postje met haar maken.
Andrew
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:22 am
Gwyn schreef:
Fanta schreef: