Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:22 am
Andrew schreef:
Gwyn schreef:
Fanta schreef:
ahhahahaha, die kop van Zayn xD Nee, nu ben ik niet meer over te halen, puh
+1 for me, muahahahahha
Ik vind die ene met die krulletjes zooo schattig
Harry
Geen idee, weet al die namen niet, heb niet eens een liedje van hun geluisterd. Nog nooit.
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:26 am
Gwyn schreef:
Andrew schreef:
Gwyn schreef:
Fanta schreef:
ahhahahaha, die kop van Zayn xD Nee, nu ben ik niet meer over te halen, puh
+1 for me, muahahahahha
Ik vind die ene met die krulletjes zooo schattig
Harry
Geen idee, weet al die namen niet, heb niet eens een liedje van hun geluisterd. Nog nooit.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:27 am
je word bijna me ze dood gegooid, ik ken hun namen en liedjes ook niet maar weet wel dat ze van die band zijn xD
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:32 am
haha, ik volg 1D wel sinds ze mee hebben gedaan aan x-factor, maar ik ben nou niet wat je zegt n fangirl ofzo, vind ze gewoon leuk
@ Enya: HALLOOW @ Miezel en Freedje: jeej, net alles helemaal gelezen I adore jullie
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:35 am
Dat is Harry. Hij is juist eng als hij glimlacht O_O
Andrew
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:36 am
Fanta schreef:
Harry is gewoon eng :F
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:37 am
Haaaaaai Pieps!!!!!!!!!!!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:38 am
Andrew schreef:
Fanta schreef:
Nieet Ö
Andrew
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:40 am
Gwyn schreef:
Andrew schreef:
Fanta schreef:
Nieet Ö
Jahwol zijn lach is like echt gigantic ö
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:43 am
Andrew schreef:
Gwyn schreef:
Andrew schreef:
Fanta schreef:
Nieet Ö
Jahwol zijn lach is like echt gigantic ö
Maar dat is cutee!
--
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
ga een beetje naar onder, en dan dat verhaaltje over mammary
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:46 am
Gaat zich ook in de discussie mengen
Voor deze ene keer ben ik het met Enya eens (A)
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:49 am
Nee, Harry is doodeng! What the hell is mamary? ;D
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:50 am
Fanta schreef:
Nee, Harry is doodeng! What the hell is mamary? ;D
idk Ö
@Amber; Goeeedzoo!
Edit:
Mostlove for him;
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 2:57 am
Bah... Die vindi k niks ;d
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:00 am
Fanta schreef:
Bah... Die vindi k niks ;d
I love his music haha, verder is hij best ugly. Vooral die tanden _O-
Kijk maar eens ; You me at six - If I were in your shoes
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:01 am
Straks
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:15 am
Zo, even een andere foto in mijn voorsteltopic geplaatst
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:15 am
@Fanta: weer een heerlijke drama post!!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:18 am
Ik ga meteen checken und reageren
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:20 am
Iemand een topicje met Auburn?
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:25 am
@ Enya: leuk @ Miezel: me likes drama posts
buh, ik verveel me o.o
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:25 am
Ryan schreef:
@ Enya: leuk @ Miezel: me likes drama posts
buh, ik verveel me o.o
Post bij Gwyn !
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:29 am
Auburn is best, sletterig, als je het zow kunt zeggen, maar dat heeftz e van haar mammie,
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:36 am
@Ryan: Hebt u nog bij ons gelezen.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 3:38 am
@Gwyn, ga je nog posten bij de kamer van Hayden? Anders vraag ik een ander kamergenootje!