Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 3:59 am
Oke thx
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 5:29 am
Omg mislukt maar ja Dx http://themimigirl516.deviantart.com/art/Dreamheart-and-Stormtail-275399247
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 5:47 am
Zo mee eerste post af
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 6:11 am
Jeeejjj, topicje geopend met Declan voor Gwyn, nu ben ik blij.
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 6:22 am
:S ik kan niks bedenken mijn karaktertje is ook niet helemaaaal geak... alleen té gek voor de buitenwereld... of gevaarlijk wua gedachtes weet ik veel.
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 7:00 am
mijn karakter 'denkt' ook dat die niet gek is
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 7:05 am
Zo.. Ik heb erover gepraat en ik voel me al veel beter! Vandaag een topicje doen, de rest doe ik morgen. Ik ben moe ;D
Edit: I made up my mind. Morgen alle posts... ;D Sorry guys, maar ben nu echt moe.
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 7:13 am
Delan praat niet, alleen met Gwyn, en die uitzondering dat hij er echt genoeg van had, en tegen die ene gast praatte, die hem aanviel, maar voor de rest is hij te bang om te praten.
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 7:14 am
ASUM SMLEY :d
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 7:40 am
HAII
Zo, nu ga ik eens posten
@Fanta wat fijn dat het nu beter gaat!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:11 am
Ik vind Delan echt geweldig om mee te posten, ik ga met hem trouwen.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:16 am
NEE DAT DOE IK AL
Le me is almost donee!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:17 am
NOUHOUUUU HIJ IS TOCH STIEKEM VAN MIJ
JEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:27 am
Oh, god wat heb ik deze RPG verwaarloosd
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:59 am
IEL, IEL, IEL, ENYA! DIE PIC VAN JE VAN DAT 'VIND MENS' IN HET BOS.. DIE IS FOEKING ENG! O_O
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 8:59 am
Hayden schreef:
IEL, IEL, IEL, ENYA! DIE PIC VAN JE VAN DAT 'VIND MENS' IN HET BOS.. DIE IS FOEKING ENG! O_O
JATOCH, IK KREEG EEN HARTAANVAL VAN DAT GEZICHT Ö
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:00 am
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
JATOCH, IK KREEG EEN HARTAANVAL VAN DAT GEZICHT Ö
OMFG, ECHT HEA! Ik kon 'm eerst niet vinden, en ik was bang dat het een bewegend plaatje was ofzo.. dat er iemand moment een eng gezicht kwam met een 'AAAAAAAAAAAAAAAH' geluid, maar die kwam niet.. dus ik aan Caro gevraagd of zij wat kon vinden. Toen zei ze waar ie zat en ik schrok me de tyfus toen ik eenmaal die ogen zag! O.O
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:02 am
WAT?
Raad eens wat Declan vind :
DECLAN VINDT EEN KERSTMUTS
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:04 am
Spoiler:
Zoeken zoeken, zoeken in alle gaten en alle hoeken! ~
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:05 am
Ik heb het in een spoiler gedaan, want elke keer als ik ook maar dat plaatje zie.. krijg ik een hartverzakking!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:06 am
Hayden schreef:
Ik heb het in een spoiler gedaan, want elke keer als ik ook maar dat plaatje zie.. krijg ik een hartverzakking!
Oeeps sorry, vergeten haha!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:13 am
OMFG, DAT IS ZO0OOO FREAKY CREEPY, IK SCHRIK ME ROT DOOR DIE STEEN! Ik ziehem niet
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:14 am
Ik stuur je wel PB'tje, anders is de lol eraf voor de rest van de leden!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:24 am
OMG, BWAHAHAHHAHAAAA, DIES CREEPY MAAR GENIAAL TEGELIJK!!!!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 9:57 am
Aw, damn had ik een stuk post voor Brianne druk ik verkeerd *poef* weg T_T