Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 10:02 am
Ik heb weer gepost bij Gwyn, ben verslaafd ana zo snel mogelijk posten met Declaan, maar d epost zelf zit een beetje raar in mekaar.
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 10:18 am
AAARGGG ik kom niet verder bij professor layton 5 d:
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 10:35 am
Declans nieuwe setje is awesome
ik ga tv kjiken!@
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:05 am
kan ff niet vinden waar de kamer delen topic is kan iemand me de link sturen???????? (a)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:30 am
AARGH, die rot HTML-pages are killing me! Zo, moest er even uit =(
@ Declan: I adore je nieuwe setje
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:35 am
Declan schreef:
Brianne, thanks, ik vond hem best sexy, xd.
cker sexy (a)
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:38 am
De picc die ik nu gebruik voor zijn setje, si dus echt de meest sexy pic van hem ooit
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:47 am
Woehoe, overal gepost op MH.. en dat heb ik nog redelijk snel gedaan! Nu ben ik doodop en post ik morgen hier overal bij, I promise!
Nu eindelijk eens heerlijk uitslapen, want heb de hele week al slecht geslapen!
~Truste and sweet dreams! «33
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:56 am
Ik ga ook slapen, gaa morgen topicje openen op MH, want wil niet dat ik inatief raak met Auburn.
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 10:25 pm
OMG IK HEB GWN F*KING NIEUWE KEIDUREN RENSCHAATSEN GEKREGEN
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:18 pm
Goedemorgen!
Ik ga eerst even naar de paardjes, dan naar huis douchen, en dan posten bij Percy en Declan!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 23, 2011 11:57 pm
Ik zit te spammen, op een ander forum, omdat dat moet
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 12:01 am
Goedemorgen iedereen Juist appeltaart gemaakt, poeef, ik ben moe :C
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 12:37 am
Ik ga serieus nou pas weg haha, ik post na 3 uur sowieso!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 12:41 am
Ik heb de hele tijd zitten te spammen, op een forum, maar het is een wedstrijd, en ej moet dus spammen enzow, xd.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:27 am
Declan schreef:
Ik heb de hele tijd zitten te spammen, op een forum, maar het is een wedstrijd, en ej moet dus spammen enzow, xd.
En al die moeite allemaal voor mij. Roem, roem, róóéém.
@ Hayden: Geeft niets hoor! Doe rustig aan.
Ik ging dus gisteren Jennifer's Body kijken. Een film met Megan Fox. Hij is 18+, maar omdat ik Megan Fox gaaf vind wilde ik hem persé zien en de trailer was like zo awesome. Dus ik kijken met een vriendin. En hij was... ENG OõO
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:35 am
Jaaaa, ik hebd ie ook gezien! Zoooooooooo gaaaffff!!!! Ik vond hem helemaal niet 18+ like, hij was wel eng, maar 18+ nee, dat zou je niet zeggen, vind ik
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:40 am
ECHT? YES, NOG IEMAND DIE HEM GEZIEN HEEFT.
Want ik moet er met iemand over praten, omdat het stiekem te cool voor worden is. Muha.
Megan Fox is seriously like zo knap daar. En hij was wél heel eng hoor! Maar Megan Fox is gewoon zo amazing.
En ik vind het wel een heel cool bedacht verhaal. WAT VOND JIJ HET LEUKSTE/ENGSTE STUKJE?
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:41 am
Goeden middag!!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:54 am
Sammy, zo dat stukje waar ze zo bij Amanda Seyfried (ben haar naam in de film even vergeten) kwam, zo in het begin, dan wa&s ik steeds zo van, straks gebeurt er iets heel engs, help,
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 2:58 am
Goedemiddag!
@ Declan: Ja dat had ik ook! Gelukkig gebruik ik Megan Fox als setje voor Nikki en heeft ze ook een beetje dat karakter. Mooi, want dan kan ik Nikki lekker net zo laten worden als Megan in die film. Alleen dan natuurlijk wat realistischer xD JEEJ.
Dus ik ben nu aan het zoeken naar awesome foto's die ik eventueel in het setje kan gebruiken enzo. En ze wordt evil. En hot. En alles. JEAH.
Dus thank god: dan heb ik er na die film in plaats van angstigheid ook inspiratie aan over gehouden.
Ik moet nu even mijn kamer schoonmaken (;__, en daarna ga ik posten en het setje doen en alles. NOG EEN KEER JEAH.