Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:31 am
Percy schreef:
haha oke xD
nou eerste kerstdag was ik met mijn moeder en oma, dat was best wel gezellig. tweede kerstdag was ik bij mijn vader en eigenlijk begrijp ik nooit wat ik daar doe. Ik word altijd gekleineerd door hem... Nou ja kleineren is misschien een te groot woord. In elk geval die zonen van zijn vriendin doen het altijd beter dan ik doe. En dat krijg ik dan ook vaak te horen.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 1:36 am
yep dat is het inderdaad... alleen vind ik het ook zo lullig om te zeggen nee ik kom niet meer. Aan de andere kant heb ik alle recht daar toe, maar toch.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 4:50 am
Zo. dit is mijn 1e en enigste bericht in het kletsforum !
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 5:25 am
Ik denk dat ik het wat posten betreft voor vandaag maar even voor gezien hou, ben heel moe en dan heb ik nooit echt veel zin om te posten (a)
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 6:53 am
Ik moet nog posten met Declan, bij Nikki. Ga ik zo snel mogelijk doen.
EDIT: owwhh, toch niet, nouw, dan heb ik niks te posten, alleen op MH maar heb niet echt zin om daar te posten..
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 7:10 am
Hee Matt, welkom op Disturbia!
Is het goed als ik die 1 bij je naam weghaal? (:
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 8:01 am
Poeef, eindelijk gepost Ben trots op mezelf
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 8:42 am
Ik weet maar geen goede stoornis voor Auburn
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 5:44 pm
Goeeedemorgen
Ik ben al vanaf 4 uur wakker --'
Heb net met Matt gepost bij Firiro, de post voor Auburn doe ik later deze dag, net zoals de post voor Declan!
Ah, Matt is zooo makkelijk om te spelen, ik doe gewoon mijn eigen karakter en mijn eigen problemen, al heeft Matt ze wat extremer. Ik zit 24/7 te dagdromen, Matt ook maar hij ziet de wezens ook in het echt. A piece of cake
Auburn
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 9:39 pm
Door Enya haar idee kan ik nu weer enorm fijn rpgen met Auburn, ze doet me een beetje denken aan Ever, een hoofdpersonage in een boek.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 10:55 pm
Ughe, door m'n verkoudheid en doordat Sobat nu voor een lange dag weg is.. heb ik nergens meer zin in. Had mezelf beloofd naar de kapper te gaan, maar daar heb ik geen energie voor. Stiekem zou ik daarna inkopen gaan doen voor als Caro hier komt na oud en nieuw, maar zelfs daar heb ik geen trek in. Mja, straks komt m'n vriendin, hopelijk fleurt die me wat op!
@Auburn, is het handig dat ik nog een witte rand om je setje heen doe? Tenzij dat niet hoeft of dat je het zelf wilt doen? (:
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 27, 2011 11:29 pm
Ik ga naar Simple plan
Curse
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 12:31 am
Hoooiiiii ik ben nieuw hier... en mijn persoontje word awesome xD Hoe'st met jullie?
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 1:24 am
wEELKOOMM PERSOOONTJE DAT MISSCHIEN WEL EEN ALIEN IS :=
Ik heb net uit frustratie heel de keuken schoongemaakt: Tafel afruimen, vaatwasser uitruimen, vaatwasser inruimen, en nog afwassen.. Ik begin met de dag meer op mijn moeder te lijken.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 1:58 am
Goedenmiddag!!
And Welkom!! net bij de kapper vandaan, eindelijk kan er zo slecht tegen als mensen aan mijn haar zitten >.<
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 2:56 am
Ik heb geen zin om te posten, ben bang dat er alleen flutjes uit komen
Sorry dus als ik bij de een wel post, en bij de ander het langer duurt, maar op sommige dingen heb ik meer inspi
Curse
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 3:30 am
Thanx Ik heb net een post geplaatst, open voor iedereen die wilt ;p Enuhhh ik ga nu ff m'n doggie uitlaten+lezen. Dusbyes xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 3:42 am
I'm Married to the music, for better or for worse
#heyallemaal!
Ik post miss vanaaf even overal terug.
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 3:52 am
Hello guys
Ik ben trots op mezelf, ben vandaag gewoon begonnen met me hw o.0 Is ook wel nodig, maar had niet verwacht dat het zou lukken xD
Curse
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 8:48 am
Kan iemand HIER posten? Ik ga nu wel eeineee film kaijken. But, lol kont, oké back to bussineussh, dan kan ik morgen terug posten > Énnnn ik kan ook pas morgen op mijn voorsteltopic reageren... én ik ga denk ik zo minmogelijk in het off-game gedeelte posten. Goed hea xD nee maar oké, tot morgen iedereen die ik nog niet goed ken maar die ik wel goed ga kennen<3 EDIT: stomme rainbowsheep >='3
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 9:09 am
Ik post bij jou
Auburn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 9:27 am
Ik moet nog posten, en wil echt posten, maar wil het deels ook niet.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 10:49 am
Auburn schreef:
Ik moet nog posten, en wil echt posten, maar wil het deels ook niet.
Dan doe je het niet? haha
ik post morgen even bij Declan, en als ikde inspi vind ook bij Percy, maar ik ga om 1 uur al schaatsen, dan ben k rond half 5 thuis, eten, bed afbreken etc en spullen uitzoeken
Ik weet dus niet hoeveel tijd ik morgen heb --'
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 10:54 am
Ik heb nu één post klaar, met Mel, nu beginnen aan die met Declan, en dan als ik tijd heb alvast aan die van Auburn, maar misschien ga ik die even uitstellen. Die van Declan ga ik eerst doen, aangezien Niaex al langer wacht