Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 11:05 am
Och ik heb echt het gevoel dat ik vannacht goed ziek ga zijn..
Enne, ik hou het niet vol om niet te posten hier met Matt, haha. Ik beperk het wel tot 5/10 berichtjes per dag.
Is er iemand die een lijntje om zijn onderschrift kan maken>?
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 11:14 am
Grmbl, hatelijk dat ik de Header in mooie kwaliteit maak, maar Actieforum het weer verneukt door de link niet te accepteren van DA en hem vervolgens onscherp maakt als ik hem bij het Beheerderspaneel upload. Háát aan dit. Nja, binnenkort komt toch de oude Header terug en zal die voorlopig blijven ook! (:
Und kon net ffies Sobat knuffelen, die heel effies z'n kennel uit mocht, maar wel aan een riem en halsband zodat ie niet kon springen en al die shit. Hij lijkt nu net een halve mislukte poedel, omdat natuurlijk vanaf zijn pols naar zijn borst kaal is geschoren om te opereren. En hij piept zo zielig, maarja. <3
& zal binnenkort wel kijken voor een videokaart, Skyrim is nog net niet helemaal optimaal, blijft lichtelijk haperen. Niet dat je je er ongelofelijk aan stoort, maar ook net weer dat je denkt: Grmbl, doe normaal ofzo! Nja, zie nog wel. Ben toch enorm verslaafd aan Photoshop & RPG, dus betwijfel het of ik veel spellen zal spelen tegenwoordig.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 11:29 am
Zo, nog gepost me Declan, en morgen met Auburn bij Matt posten. Want ik ga zo slapen.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 28, 2011 11:02 pm
@Hayden; Skyrim!
Mij lijkt dat zo'n ongelooflijk leuk spel! Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan..
Niet leuk dat van Sobat, dat word wat als ie weer beter is en mag rennen -->
Ik ga niet beginnen aan een post nu, want ik ga me strakjes klaarmaken, want ik moet om half 1 vertrekken, en anders vergeet ik de tijd/
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 3:26 am
Oeeh, ik zit heel erg te twijfelen. Ik wil misschien nog en tweede persoontje aanmaken hier en ik heb ook wel een leuk idee enzo en ongeveer wat ik wil en allemaal al bedacht, maar ik weet niet of ik het wel moet doen. ik ben ook bang dat haar stoornis misschien een beetje niet echt orgineel is ofzo -.-
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 3:30 am
Omg Gwyn, hotte ava! Sorry voor de afwezigheid van gisteren, vriendje kwam
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 3:32 am
O.O FANTA!! *springt op je af en knuffeld je dood* Hai!!
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 4:05 am
Percccy! *knuffelt je ook dood* Hoi! ;D
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 5:08 am
Fanta schreef:
Omg Gwyn, hotte ava! Sorry voor de afwezigheid van gisteren, vriendje kwam
Thaaankss <3
zo, ik ben weer thuis :')
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 5:33 am
En toen was me kamer zo goed als leeg o.0 Volgende week gaan we schilderen ;D Alleen de verf lijkt nu donker roze in plaats van donker rood T_T
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 7:23 am
Dante schreef:
En toen was me kamer zo goed als leeg o.0 Volgende week gaan we schilderen ;D Alleen de verf lijkt nu donker roze in plaats van donker rood T_T
Jij ook al?
Ik ga waarschijnlijk morgen schilderen, en dan misschien s' avonds mijn nieuwe kamer al!
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 7:35 am
O.o eigenlijk wil ik mijn kamer ook wel schilderen, alleen denk ik als ik het aan mijn moeder vraag dat ze gaat flippen omdat ik vorig jaar mijn kamer al geschilderd heb. Kan wel mijn deur af gaan schilderen >.<
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 8:02 am
@Gwyn: Wow, zo snel al o.0 Jij geluk In wat voor kleur ga je het verven?
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 8:19 am
Haii, peopletjes. <3
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 9:37 am
Hayz C:
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 11:12 pm
Dante schreef:
@Gwyn: Wow, zo snel al o.0 Jij geluk In wat voor kleur ga je het verven?
Purplee
Goedemorgen allemaal!
Hmm, ik ga strakjes misschien overal terugposten, eerst kast en bed eindelijk afbreken
Dan ga ik misschien nog verven
En vandaag of morgen mijn kamer halen
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 11:47 pm
~Why does it rain, rain, rain down on Utopia?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 29, 2011 11:54 pm
Why does it have to kill the ideal of who we are?
Kaylah
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 25-12-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Kaylah Green Partner: - Reden van plaatsing: emetofobie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 3:09 am
hallow, ik leef weer m'n laptop was dood maar heb een nieuwe dus ik kan weer volop posten. Over posten gesproken, nog niemand heeft gereageerd op kaylah haar eerste post =( (mensen wat praat ik opeens veel met emotions hier)
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 6:17 am
Woohoo, daar ben ik weer!
Hèhè, deze meid is omgetoverd in een Megan Fox en Transformers fan. Zoof!
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 6:27 am
OMDAT TRANSFORMERS EN MEGAN FOX GEWOON AWESOME ZIJN!
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 6:31 am
ah ja volkomen logisch xD haha
Curse
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 8:10 am
Runnin' rainbowsheep! Sorry, moest ik even proberen xD ennuh ik vind het hier zo awesome hea! Ik hou nu al van Curse