Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 5:51 am
... Nou vooruit. Post nou maar eerst op dat andere topic panter van me <3
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 7:12 am
Zayn schreef:
Dante schreef:
Account naam: Dante Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Wij twee? Of liever met Fanta? Je mag zelfs kiezen ^_^
Fanta, is een meisje dus lijkt me dat dat niet mag Maar ik vind Zayn prima Wie gaat het topic aan maken?
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 7:26 am
Dante schreef:
Zayn schreef:
Dante schreef:
Account naam: Dante Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: - Extra: -
Fanta, is een meisje dus lijkt me dat dat niet mag Maar ik vind Zayn prima Wie gaat het topic aan maken?
God, zou jij dat please effe willen doen? Sorry dat ik het je vraag, maar ik moet nog bij een paar anderen reageren en een hoofdstuk schrijven voor een paar mensen..
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 7:27 am
Fanta schreef:
Dante schreef:
Zayn schreef:
Dante schreef:
God, zou jij dat please effe willen doen? Sorry dat ik het je vraag, maar ik moet nog bij een paar anderen reageren en een hoofdstuk schrijven voor een paar mensen..
Is goed Weet niet of ik hem afkrijg voor ik ga, maar zal me best doen (aa)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 9:55 am
Liv schreef:
Donovan schreef:
Account naam: Donovan Reden van plaatsing: dwangneurose en waanideeën. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ... Nein c: Extra: ...haaaaaay
IK WIL JOUW KAMERGEOOT ZIJN O3O Liv denkt toch dat ze een panter & man is.. dan kan 't toch wel ? of door een foutje in de administratie *wiebelwenkbrauw*
Je weet hartstikke goed dat enkel en alleen dat de kamerindeling strikt streng is, dus meisjes met meisjes en jongens met jongens. (:
Donovan
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 11-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.
Character sheet Naam: Donovan Ikävalko Partner: Toverstokje? Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo dec 14, 2011 10:09 am
Hè potsie :O ... Heeeee potsie :c
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 23, 2011 4:00 am
Account naam:Sylenia Reden van plaatsing:Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, psyghopaat, geweldadig Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nope, maar geen anorexia Extra: Nope
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 23, 2011 10:42 am
Account naam: Nina Rosie Fallen Reden van plaatsing: Zware Anorexia Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: niet echt eigenlijk, iedereen is welcome<3 Extra: ~
FOUND O.O
Laatst aangepast door Nina op vr jan 13, 2012 11:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 23, 2011 10:46 am
-
Laatst aangepast door Declan op ma dec 26, 2011 10:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr dec 23, 2011 11:21 am
Account naam: Vick Reden van plaatsing: gevaar voor de buitenwereld... en volgens de buitenwereld ook voor zichzelf... ze denkt buiten de lijntjes... vind dat het wel goed zou zijn als de hele mensheid een keer bijna word uitgeroeid... óf dat er een grote verwoestende wereldoorlog komt waardoor iedereen mekaar moet gaan helpen... ze is gewoon té anders en heeft dit verkeerd geuit en is dus voor gek verklaard... zit nog veel meer achter. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nope. misschien iemand die is geinterreseerd in hoe ze denkt.... hóeft niet hooor Extra: Nope
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za dec 24, 2011 5:36 am
Account naam: Gemma Jones Reden van plaatsing: Sociopaat Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Niets... Extra: -
Gevonden
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic zo dec 25, 2011 10:26 am
Nina schreef:
Account naam: Nina Rosie Fallen Reden van plaatsing: Zware Anorexia Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: niet echt eigenlijk, iedereen is welcome<3 Extra: ~
Ach waarom ook niet, kamergenoot?
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 26, 2011 12:37 am
Account naam: Chloë and Dawn Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: ♦ Extra: ♦
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic ma dec 26, 2011 12:41 am
Account naam:Melanie Reden van plaatsing:Anorexia Nervosa en onverklaarbare angst voor het mannelijke geslacht. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks:Nope, niet echt Extra: /
Firiro
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Firiro Johnson Partner: There's no one who wants to be with me Reden van plaatsing: Extreme zelfhaat, doodsbang voor vuur
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic di dec 27, 2011 2:02 am
Account naam: Firiro Reden van plaatsing: extreme zelfhaat en doodsbang voor vuur Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: nopes Extra: nopes
roommate has been found
Laatst aangepast door Firiro op di dec 27, 2011 10:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Kaylah
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 25-12-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Kaylah Green Partner: - Reden van plaatsing: emetofobie
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic di dec 27, 2011 10:42 am
Account naam: Kaylah Green Reden van plaatsing: Emetofobie Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: X Extra: X
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo jan 04, 2012 10:46 pm
Account naam: Jared Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Neehhh, niet echt Extra: -
Niet meer nodig ondertussen
Laatst aangepast door Jared op vr jan 06, 2012 9:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic wo jan 04, 2012 10:57 pm
Account naam: Angel Reden van plaatsing: Depressief, Stemmingswisselingen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nope. Extra: Ze kan soms best chaggo doen.
Abigail
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 06-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Abigail Mckenzie Partner: nee Reden van plaatsing:
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 06, 2012 8:59 am
Account naam: Abigail Reden van plaatsing: Zelfverminking,Zelfmoordneigingen en anorexia Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Het zou me leuk lijken dat Abigais kamer genoot haar een beetje kan steunen als ze het moeilijk heeft. verder moet der kamer genoot lief en aardig zijn maar niet te hyper actief Extra:
Iris
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 06-01-12
Character sheet Naam: Iris, Rayen Partner: Tell me what love is and think again. If you know what it really means then maybe you can take my heart. Reden van plaatsing: sps
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 06, 2012 9:02 am
Angel schreef:
Account naam: Angel Reden van plaatsing: Depressief, Stemmingswisselingen. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nope. Extra: Ze kan soms best chaggo doen.
Iris wil wel.
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 06, 2012 9:10 am
oeeh, is goed!
Taylor
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 07-01-12
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic za jan 07, 2012 5:45 am
Account naam: Taylor Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord. Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Nope ;D Extra: Euhm yay xD wie wil
-Found-
Laatst aangepast door Taylor op za jan 07, 2012 7:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Elyssa
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 03-01-12 Leeftijd : 37
Character sheet Naam: Elyssa Seychelles Partner: Reden van plaatsing: Leeft in een eigen fantasy wereld, autisme PDD-NOS
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 13, 2012 9:24 am
Account naam: Elyssa Reden van plaatsing: Leeft in een eigen fantasy wereld, autisme PDD-NOS Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Extra:
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 13, 2012 9:33 am
Nina schreef:
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kamergenoten topic vr jan 13, 2012 9:39 am
Account naam: Avelyn Reden van plaatsing: Zie naar mijn profiel >3 Kamergenoot moet voldoen aan iets specifieks: Liefst iemand die best goed kan posten en geen minipostjes maakt (: Extra: Neuwp.