Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 7:38 pm
Korn schreef:
Wood schreef:
.. In mijn Dubsteplijst alleen al staan er 58 xD En ik geloof dat mijn Hardstyle lijst nog langer is..
Lol xD 91 in m'n hardstyle lijst (:
Lol, dat is het aantal artiesten alleen nog maar op mijn pc.
Ik heb geen idee wat er allemaal op deze pc staat, maar de mijne is nieuw, dus al m'n oude muziek staat nog op de oude pc.. De songs op deze pc zijn allemaal nieuwe downloads xD Deze middag ga ik me 's bezighouden met het invullen van alle.. Spoiler-thingy's xD
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 7:55 pm
Jezus lies jij bent vroeg wakker! Hahahahah. Mehhh ik ben een uur te vroeg op gestaan ik heb eerste 2u vrij. Mrgoed lies, mij Moët je ook wat tracks sturen, dubstep & hardcore nsuch
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 8:03 pm
Wood schreef:
Korn schreef:
Wood schreef:
.. In mijn Dubsteplijst alleen al staan er 58 xD En ik geloof dat mijn Hardstyle lijst nog langer is..
Lol xD 91 in m'n hardstyle lijst (:
Lol, dat is het aantal artiesten alleen nog maar op mijn pc.
Ik heb geen idee wat er allemaal op deze pc staat, maar de mijne is nieuw, dus al m'n oude muziek staat nog op de oude pc.. De songs op deze pc zijn allemaal nieuwe downloads xD Deze middag ga ik me 's bezighouden met het invullen van alle.. Spoiler-thingy's xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 1:43 am
Ik ga dat kutboek van frans nooit op tijd uitgelezen hebben TT^TT
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 4:33 am
Yay
Ik pm je even!
Romy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-02-12
Character sheet Naam: Romy Partner: Haha joke? Reden van plaatsing: Raakt snel gespannen & kan plots agressief worden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 4:38 am
Echt dom hoe happy ik kan worden door een jongen die me een <3 stuurt via msn ^_^' Maargoed He make my day <3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 4:46 am
Zooww, nu ben ik blij, want me rpg is af
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:08 am
Boh...
INSPIRATIE, EINDELIJK Wie wil posten?
@ Melanie: Me curious, ik ga zo n kijkje nemen @ Romy: is t niet made? Anyway, leuk @ Cayne: I like your OS =)
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:37 am
Lolz xD Ik heb nog zoveel meer ea xD Volgende week vakantie.. Hou dat ding maar in de gaten xD
En Juud, mens, ik hou van jou >D Wat zeg je daarvan? xD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:39 am
@ Cayne: Graag gedaan Btw, woont iemand hier trouwens in Limburg en weet iemand dan wat vasteloavend / carnaval is? anders kan ik daar niet heel blij over doen ofzo :'D
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:40 am
Mens, ik ben geobsedeerd door je onderschrift o.0 xD
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:41 am
IK GA NAAR MAASTRICHT MET CARNAVAL WANT DAAR KOM IK ZOWAT ELKE MAAND ik lieft carnaval.<3 En liezlz, dan weet ik niet wat ik daarvan vind xD
Romy
Character sheet Naam: Romy Partner: Haha joke? Reden van plaatsing: Raakt snel gespannen & kan plots agressief worden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:41 am
Ik lieft deze gif
Brianne
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:43 am
@ Wood: HEHEEEE You made my day! xD Don't worry: ik zat de eerste dag ook telkens: OOOHHH, hij beweegt weer... EN NU WEER ..... @ Cayne: ECHT?! YAY Ik ga heel misschien naar maastricht... vrees dat mensen me dan heel raar gaan aankijken in de trein als ik in mijn carnavals kostuum in de trein stap xD
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:44 am
Romy. schreef:
Ik lieft deze gif
IK OOK!
@judith = Zoiezo.
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 7:45 am
AAAAHH! Ben hyper. Heeft iemand iets voor me!? *bouncing on chair*
Romy
Onderwerp: Re: Kletshoek wo feb 15, 2012 8:09 am
*Steekt voorzichtig hand op*
Heb nog een topic open staan dacht ik...Ge loof ik die bij de rozen tuin, of juist niet noujah bij 1 van mijn topics staat er jongen dus daar kan je niet posten xd