Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 11:11 am
Slaapwel liefjes <3 ik ga ook maar eens slapen x Oh nee doomsday tomorrow ! ik haat valentijn sinds ik weer eenszaam ben *forever alone*
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 13, 2012 11:22 am
Het kan aan mij liggen hoor, maar valentijn zonder chick is voor mij juist chill.
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 4:35 am
Ik ben blij, hij was weer zoo lief vandaag, niet dat we iets hebben, maar het maakt me blij.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 4:57 am
DOOMSDAY ik werd echt misselijk van al de kussende koppeltjes vandaag TT^TT
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 7:50 am
Cayne is awesome!
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 7:55 am
ENYAAAAAAAAAAA
HAPPY VALENTINE EVERYBODY
Romy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-02-12
Character sheet Naam: Romy Partner: Haha joke? Reden van plaatsing: Raakt snel gespannen & kan plots agressief worden
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 7:58 am
Een woord Kut,
mijn rug doet super veel pijn, had vandaag sportdag. JEEEJ not -__-' Heb wel 6 van de 8 wedstrijdjes mee gedaan (A) Maar daarna was de pijn niet te harde, kon amper bukken of zitten of iets...
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 8:02 am
@Romy Awhh beterschap :c *HUG*
CHARLOTTE, JIJ OOK FIJNE VALENTIJNSDAG LIEVERD
Romy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 14-02-12
Character sheet Naam: Romy Partner: Haha joke? Reden van plaatsing: Raakt snel gespannen & kan plots agressief worden
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:25 am
verslaafd aan dit lied~ https://www.youtube.com/watch?v=8NQTQmt8Rk0 Gosh I love Black Rock Shooter <3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:33 am
Er zitten hier nog best veel Metal lovers, hea? Vandaag is het ook mijn allerbeste vriend, vooral de nieuwste song van Epica, die per ongeluk gelekt was!
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:40 am
:c
Zeg eens je lievelingslied van Epica? Dan ga ik dat eens luisteren.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:41 am
Ik luister graag Skrillex meestal Hele dag met dit in mijn kop gezeten https://www.youtube.com/watch?v=cR2XilcGYOo&ob=av2e Ik ga misschien naar hen kijken op Rock Werchter als ik genoeg geld bij elkaar krijg -.-"
Laatst aangepast door Illuna op di feb 14, 2012 9:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:42 am
Wood schreef:
Illuna schreef:
Ik luister graag Skrillex meestal Hele dag met dit in mijn kop gezeten https://www.youtube.com/watch?v=cR2XilcGYOo&ob=av2e
EEN DUBSTEP LOVER
OMG JAA <3 Awesome dubstep is awesome~
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 9:42 am
Ik ken alleen het lied van Skrillex, die met die pedo-clip met het demonische kind. That's it.
En dit is niet mijn favoriete lied, maar als dit nog maar het 'zwakste' lied van het nieuwe album van Epica zal zijn like ik het nu al VERDOMD ERG: Klikje!
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 14, 2012 11:08 am
Omg dubstep EN hardstyle ? Waar heb jij mijn hele leven gezeten ? ;o